Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauratteko kun mies sanoo teitä vahvaksi ja itsenäiseksi naiseksi silloin kun et osaa jotain?

Vierailija
03.01.2021 |

Eli onko teillä huumorintajua?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten naiset aina toivovat huumorintajuista miestä jos huumoriaan ei saa käyttää?

ap

Tuohon joku vastasikin jo. Pilkka, iva ja vähättely eivät ole huumoria.

Eli vain pieruhuumoria ja outoa kaatuilua ja itsensä satuttamista tästä lähtien naisseurassa?

ap

Vierailija
42/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten naiset aina toivovat huumorintajuista miestä jos huumoriaan ei saa käyttää?

ap

Eli vain pieruhuumoria ja outoa kaatuilua ja itsensä satuttamista tästä lähtien naisseurassa?

ap

Suosittelen tilannekomikkaa, jonka aiheena olet sinä itse. Mainitsemasi eivät yleensä sytytä montakaan. Itselleen nauraminen sytyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä varmaan selittää aika hyvin miksi sulla ei ole naista.

Eli minun naisetomuudestani sitten saa vitsailla, mutta naisen osaamattomuudesta ei?

ap

Selittää hyvin, miksi olet naiseton jos mielestäsi on oikein pilkata toista parisuhteessa. Eikä kukaan varmaan ole vitsaillut naisettomuudestasi vaan siitä että kitiset siitä täällä kaiket päivät ja siinä sivussa uhkut naisvihaa.

Rankempikin huumori on ok jos molemmat ovat samalla aaltopituudella. Ja jos se on oikeasti lämmöllä sanottu eikä sisällä ivaa ja vähättelyä. Tätähän sinä et voi tietää koska et ole sattuneesta syystä ollut parisuhteessa.

Vierailija
44/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko järkeä lesoilla osaamisellaan. Arkielämä sen näyttää, miten pärjää. Keinot ovat monet: jotkut ovat hyviä luomaan sosiaalisen verkoston, josta saa apua tarvittaessa. Toiset ovat käteviä käsistään. Pääasia on, että hommat hoituvat.

En osaa esim. vaihtaa auton renkaita. Osaan kuitenkin varautua siihen taloudellisesti, että maksan renkaiden vaihdosta.

Vierailija
45/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli minun naisetomuudestani sitten saa vitsailla, mutta naisen osaamattomuudesta ei?

ap

Selittää hyvin, miksi olet naiseton jos mielestäsi on oikein pilkata toista parisuhteessa. Eikä kukaan varmaan ole vitsaillut naisettomuudestasi vaan siitä että kitiset siitä täällä kaiket päivät ja siinä sivussa uhkut naisvihaa.

Rankempikin huumori on ok jos molemmat ovat samalla aaltopituudella. Ja jos se on oikeasti lämmöllä sanottu eikä sisällä ivaa ja vähättelyä. Tätähän sinä et voi tietää koska et ole sattuneesta syystä ollut parisuhteessa.

En vihaa naisia ja en ole haukkunut naisia täällä. Oikeastaan pidän naisista vaikka ajatuksia en joskus ymmärrä.

ap

Vierailija
46/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko osata kaikki itse kun ei ole miestä ikinä ollutkaan...

Sama. Kaikesta olen selvinnyt jollakin tavalla. Kodin pieniä korjaushommia oppii tekemään ja voi ostaa ulkopuolista apua.

Se hyvä puoli on miehettömyydessä, että minulle on tullut hyvä itseluottamus, kun kaikesta on pitänyt selvitä itse. En ole avuton.

Joskus mietin, kuinka paljon enemmän yksinäisen ihmisen pitää hallita asioita, kuin kahden ihmisen taloudessa. Jotenkin on kuitenkin pärjätty.

Vierailija
47/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan millä tavalla se sanoisi sen. Vitsikkäästi naureskellen nauraisin itekkin mukana. Kyllä monesti naureskelen itsekkin miten pärjäisinkään ilman miestäni kun esimerkiksi jos olen öisin yksin kotona niin en uskalla nukkua pimeässä 😂

Vierailija
48/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Paino sanalla TAJU.

Vierailija
49/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on selvästi ollut ns. sekundaluokan isä, joka ei ole osannut tai halunnut opettaa sinua kasvamaan mieheksi. Kehottaisin menemään terapiaan, niin saisit itsesi kasaan ja elämäsi parempaan kuntoon. Harmittaa puolestasi kun joutuu katsomaan tuollaista räpiköintiä.

Vierailija
50/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ja tämäkään ei ole huumorintajuisen ihmisen tekstiä, ei edes sarkastista.

Vierailija
51/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura. Osaan niin paljon asioita, että vain pöljä vittuilee.

Vierailija
52/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sovinisti jopa halveksii naisia. Tuollainen ei ole huumoria vaan pilkkaamista ja se kertoo että pilkkaajalla on huono itsetunto ja tarve nostaa itseään toista mollaamalla.

Mun mieheni ei puhu mulle noin vaan jakaa tietoaan ja näyttää mallia jos neuvoa kysyn. Sellaiseen toimintaan ei ap:lla liene rahkeita?

Vierailija
53/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

En vihaa naisia ja en ole haukkunut naisia täällä. Oikeastaan pidän naisista vaikka ajatuksia en joskus ymmärrä.

ap

Ensimmäinen askel naisten ymmärtämiseen: naiset ovat yksilöitä, kaikilla ei ole samanlaiset ajatukset, samanlainen huumorintaju eikä samanlaisia odotuksia miehen suhteen.

Ehkä jos oppisit suhtautumaan naisiin ihmisinä, etkä jonain toisen lajin edustajina, saattaisit jopa päästä tutustumaan johonkuhun.

Vierailija
54/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sovinisti jopa halveksii naisia. Tuollainen ei ole huumoria vaan pilkkaamista ja se kertoo että pilkkaajalla on huono itsetunto ja tarve nostaa itseään toista mollaamalla.

Mun mieheni ei puhu mulle noin vaan jakaa tietoaan ja näyttää mallia jos neuvoa kysyn. Sellaiseen toimintaan ei ap:lla liene rahkeita?

Eli haluat minut isähahmoksesi perheeseenne??

ap

Vierailija
55/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisi olla hauskaa, jos sen sanoisi tuttu ja tietäisi, että toinen ei ilkeile. Jos joku sanoisi tuollaista uudessa suhteessa, niin ei voisi tietää, että onko niin, että mies ei todellakaan pidä itsenäisistä naisista. Luulen, että aika monella naisella lakaisi varoituskellot soimaan. Lisäksi ihan sitten se, että sitä miettisi, että onko tuo kommentti merkki siitä, että toinen ei myöskään todellakaan ole valmis auttamaan pienissä tai suuremmissa asioissa.

Vierailija
56/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jep. Mikään muu kun ei ole huumoria.

Vierailija
57/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sano tuollaisissa tilanteissa.

On sanonut ihaillen, kun

Olen vaihtanut ihan tavalliseen valaisimeen tavallisen lampun.

Olen vaihtanut kaukosäätimien paristot.

Olen ostanut uuden jatkojohdon, koska sellaista tarvittiin.

Olen poistanut tukoksen pölynimurista.

Olen lyönyt vasaralla naulan seinään.

ruuvannut löystyneen ruuvin kiinni.

Vaihtanut sulakkeen, ja myöhemmin nostanut sulakkeen vivun.

Oikeasti olen teknisissä asioissa suomalaisen mittapuun mukaan aivan avuton. Tietyissä maissa nämä edellämainitut asiat ovat miesten töitä, joita naisten ei tarvitse osata. Minun mieheni ylistää minua suvulleen, koska suomalaisen naisen kanssa on helppo elää. Tämä ei nalkuta lampunvaihdosta, vaan vaihtaa sen itse. Hänen ei ole tarvinnut myöskään syöksyä kotiin vaihtamaan sulaketta, jos kotona sulake on palanut.

Aika alhaalla on odotukset.

Vierailija
58/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä mikä on vikana. Ap kysyi kysymyksen ja iso osa kertoi että eivät pitäisi ap:n tavasta ilmaista asiaa. Osa kertoi, että jossain tilanteessa turvallisen ihmisen kanssa saattaisi olla hauskaa. Iso osa varoitti tämänkaltaisesta huumorista. 

Jos ap:lle on kovin tärkeää käyttää tällaista huumoria aina ja kaikkialla joka paikassa ja joka tilanteessa, niin sitten sinä, ap, jatkat tämänkaltaisen huumorin vlijelyä. Jos tämänkaltaisen huumorin käyttö on sinulle tärkeämpää kuin esim. mahdollisen deitin turvallinen olo sinun kanssasi, niin jatka ihmeessä. Saatat löytää sen, joka pitää samankaltaisesta huumorista tai sitten et. Joka tapauksessa olet onnellinen, koska olet ihan itse tehnyt päätöksen käyttää tätä huumoria.

Älä siis turhaan jankkaa, että pitäisikö naisten pitää vai ei pidä. Jatka jos haluat ja sinulla onmahdollisuus löytää se, joka rakastaa huumorin kukkasiasi.

Vierailija
59/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu, koska minä teen hetkessä ne hommat minkä kanssa miehiltä menee peukalo suuhun. Joka kerta on hymy hyytynyt, kun minä teen helposti heidän vaikeat juttunsa. Mutta miehet nyt ei muuta olekaan kuin puhetta ja ei toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi