Vaihtavatko naiset yleensä pitempään ja miehet hoikempaan?
Kommentit (8)
Joo kyllä, nyt menossa 208 cm mies, itsellä painoa jo 130 kg
Miehet vaihtavat nuorempaan, hoikempaan ja kauniimpaan. Naiset eivät taida saada korvaavaa miestä tilalle.
Mun mies on mua 2cm lyhyempi enkä ole vaihtamassa häntä pois. Exä oli mua 8cm pidempi enkä vaihtanut häntä kehenkään vaan tuli ihan pelkkä ero.
Kummallinen ajattelutapa, että erossa aina syöksytään heti uuden kumppanin luokse eli vaihdetaan kumppania.
Exäni oli 190 cm. Rakastuin mieheen, joka oli ehkä 170 cm, jos sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vaihtavat nuorempaan, hoikempaan ja kauniimpaan. Naiset eivät taida saada korvaavaa miestä tilalle.
Juuri näin. Palstan solvaajamammat olkoot yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina muka vaihdetaan kumppania? Ei kaikilla ole uutta katseltuna vaan ero tulee siksi, että parisuhde ei toimi eikä olla heti uutta etsimässä.
Mä olen miestäni 15 vuotta nuorempi ja 12 vuotta nuorempi kuin miehen ex-vaimo, mutta se ex-vaimo on se normaalipainoinen ja mä olen ylipainoinen. Ulkonäöltämme olemme molemmat naiset ihan tavallisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on mua 2cm lyhyempi enkä ole vaihtamassa häntä pois. Exä oli mua 8cm pidempi enkä vaihtanut häntä kehenkään vaan tuli ihan pelkkä ero.
Kummallinen ajattelutapa, että erossa aina syöksytään heti uuden kumppanin luokse eli vaihdetaan kumppania.
Eri tutkimusten mukaan noin 80 prosenttia eronneista miehistä menee suoraan uuteen suhteeseen joka on ollut olemassa jo edellisen aikana. Mies ei eroa ennenkuin uusi suhde on varmistettu.
Mä en vaihtaisi kaipuuni kohdetta ikinä keneenkään toiseen, jos hän minut vain haluaisi.
m40.