Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauratteko kun mies sanoo teitä vahvaksi ja itsenäiseksi naiseksi silloin kun et osaa jotain?

Vierailija
03.01.2021 |

Eli onko teillä huumorintajua?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:llä naurua piisata, kun kerrotaan päivät päästään vitsiä siitä, mitä ilman hän ei "ala sitte mitään". :)

Vierailija
22/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten naiset aina toivovat huumorintajuista miestä jos huumoriaan ei saa käyttää?

ap

Tämä varmaan selittää aika hyvin miksi sulla ei ole naista.

Eli minun naisetomuudestani sitten saa vitsailla, mutta naisen osaamattomuudesta ei?

ap

Kuule kun ei se ole vitsailua. Me kaikki olisimme onnellisempia, jos pystyisit kasvattamaan itsestäsi ihmisen ja löytäisit naisystävän.

Välillä tragediasi kaatuu koomisen puolelle, mutta silloinkin naurussamme on surullinen kitkeryys, koska on niin kauheaa katsella kun joku paukuttaa päätään petäjään kerta toisensa jälkeen, ja yrittää vielä saada muut tekemään perässä.

Sitä vaikeammaksi seuraaminen käy, kun syytät vähän väliä paikalle väkisin haalimaasi yleisöä siitä, että päähäsi sattuu. Silloin monen nauru muuttuu täysin hysteeriseksi jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran kuten nauraa miehenikin (169cm) kun hän ei ilman jakkaraa yllä keittiön kaappeihin ja kutsun häntä ihanan pitkäksi.

Vierailija
24/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran kuten nauraa miehenikin (169cm) kun hän ei ilman jakkaraa yllä keittiön kaappeihin ja kutsun häntä ihanan pitkäksi.

Okei vastasin liian hätäiseen. Ei ole ikinä tapahtunut että mies olisi noin sanonut kun ei ole joutunut missään auttamaan. Mutta jälkimmäinen osa miehen pituudesta vitsailusta oli totta, naurattaisiko se apta?

Vierailija
25/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sano tuollaisissa tilanteissa.

On sanonut ihaillen, kun

Olen vaihtanut ihan tavalliseen valaisimeen tavallisen lampun.

Olen vaihtanut kaukosäätimien paristot.

Olen ostanut uuden jatkojohdon, koska sellaista tarvittiin.

Olen poistanut tukoksen pölynimurista.

Olen lyönyt vasaralla naulan seinään.

ruuvannut löystyneen ruuvin kiinni.

Vaihtanut sulakkeen, ja myöhemmin nostanut sulakkeen vivun.

Oikeasti olen teknisissä asioissa suomalaisen mittapuun mukaan aivan avuton. Tietyissä maissa nämä edellämainitut asiat ovat miesten töitä, joita naisten ei tarvitse osata. Minun mieheni ylistää minua suvulleen, koska suomalaisen naisen kanssa on helppo elää. Tämä ei nalkuta lampunvaihdosta, vaan vaihtaa sen itse. Hänen ei ole tarvinnut myöskään syöksyä kotiin vaihtamaan sulaketta, jos kotona sulake on palanut.

Loukkaantuisin, jos mies tulisi noista jokaisen perustaidoista kehumaan! Ja itsekin olen melko uusavuton monessa asiassa.

No, minusta on turha loukkaantua aidoista kehuista ja ylistyksestä. Toisaalta miehelläkin on monia asioita, joista minä jaksan yhä olla yllättynyt, vaikka hänelle ne ovat peruskauraa.

Tällaista se on, kun tullaan eri puolilta. 

Vierailija
26/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten naiset aina toivovat huumorintajuista miestä jos huumoriaan ei saa käyttää?

ap

Avaa enemmän millainen tämä tilanne olisi niin voidaan arvioida ymmärrätkö mikä on huumorin ja pilkan ero.

Vierailija
27/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei vastasin liian hätäiseen. Ei ole ikinä tapahtunut että mies olisi noin sanonut kun ei ole joutunut missään auttamaan. Mutta jälkimmäinen osa miehen pituudesta vitsailusta oli totta, naurattaisiko se apta?

Kyllä. En ole lyhyt ja huumorintajuton.

ap

Vierailija
28/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin sanoisi.

Vierailija
29/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Avaa enemmän millainen tämä tilanne olisi niin voidaan arvioida ymmärrätkö mikä on huumorin ja pilkan ero.

Esim. jos nainen ei osaa käyttää purkiavaajaa tai asuntoni suihkua.

ap

Vierailija
30/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä täällä tiedetään, kenellä ap:lla on nainen tai mies ja kenellä ei?

Minä oikeasti luulin, että tämän ketjun aloitus kertoo siitä, että jossakin perheessä, vaimosta on hauskaa,kun mies pilailee tuolla tavalla. Kaikki riippuu niin monesta: Millainen on ollut vaimon lapsuuden koti. Onko siellä pilkattu, jos ei ole osattu. Jos on kasvatettu rakastavasti, niin ei ole traumoja tuollaisesta. Siinä sitten, jos mies tulee rakastavasti pilke silmäkulmassa sanomaan, ja vitsi liittyy johonkin kahdenkeskiseen juttuun, niin voi olla hauskaa. Vitsi voi myös liittyä siihen, että vaimo ei ole esim. uskaltanut pyytää suhteen alkuaikoina apua, ja mies taas kokee, että hänestä on ihanaa auttaa. Esimerkiksi tällaisessa tilanteessa, voisin kuvitella, että pariskunta voisi vitsailla hyväntahtoisesti useita vuosikymmeniä.

Yleensä saa kyllä olla hyvin tarkka siitä, että ei vitsaile toisen taidottomuudella, osaamattomuudella, älykkyydellä tai sen puutteella, luonteenpiirteillä, ulkonäöllä.

Vierailija
31/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Huoh et osaa avata tilannetta enempää niin veikkaan ettet ymmärrä eroa.

Vierailija
32/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ja itsenäinen ei tarkoita sitä, että pitäisi osata kaikki, tehdä kaikki yksin, eikä saisi olla osaamatta mitään.

Vahva ja itsenäinen osaa juurikin pyytää apua silloin kun on tarpeen, kysyy, jos ei tiedä jotain, muuttaa mielipidettään, jos tulee tarpeeksi faktaa toisen mielipiteen puolesta.

Henkisesti vahvimmat miehet, joihin olen törmännyt, ovat olleet miehiä pyörätuolissa. Heidän miehisytensä ja itsetuntonsa ei ollut kiinni siitä, että saavatko kaiken tehdyksi itse.

Vierailija
33/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No en esim. käyttäisi tuota jos joku jää työttömäksi jne. Vain pienissä asioissa.

ap

Vierailija
34/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Eli on aika uudesta suhteesta kysymys. Vaikea sanoa, kun ei tiedä niitä tärkeimpiä asioita. Mitkä ovat kummankin kipupisteet,  millainen on tunnelma, millainen on ollut leikinlaskun taso tähän asti.

Joskus ylipäätänsä se, että jos ei olla vielä täysin intiimillä tasolla, mutta joutuu pyytämään suihkun käyttöön apua, voi  kokea ahdistavaksi. Luuleeko mies, että pyydän apua, jotta mies tulisi suihkuun kanssani yms. 

Vierailija
35/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ap ei taida myöskään ymmärtää että huumoria on erillaista ja erillainen uppoaa eri ihmisiin.

Vierailija
36/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No en esim. käyttäisi tuota jos joku jää työttömäksi jne. Vain pienissä asioissa.

ap

Eihän tuo edes mitenkään sopisi siihen että joku jää työttömäksi. Menee vain enemmän nämä kommentit siihen ettei ap taida ymmärtää (tilanne)huumoria.

Vierailija
37/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Minua ei haittaisi niin paljon, jos käyttäisit tuota, jos joudun työttömäksi. Silloin olisit vain urpo. Sen sijaan, jos käyttäisit sitä, kun en saa purkkia tai suihkua auki, niin loukkaisit minua todella syvästi.

Itse sairastan tautia, jossa ei aina sormet toimi. Jouduin lopettamaan mm. viulunsoiton ja rakastamani kiipeilyn sen vuoksi. Päällepäin et sitä näe. Suurin osa tuttavapiiristäni sitä ei tiedä, mutta esim. purkin avaaminen avaajalla on todella kivuliasta ja joskus jopa mahdotonta riippuen purkinavaajasta. 

Vierailija
38/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa on myös aika paljon juttuja, joita mies ei osaa tehdä ja joissa tarvitsee apuani....en minäkään häntä siitä pilkkaa. Emme siis kommunikoi toisillemme epäkunnioittavaan sävyyn. En olisi sellaisessa suhteessa eikä se ole 'huumoria'.

Vierailija
39/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tuohon joku vastasikin jo. Pilkka, iva ja vähättely eivät ole huumoria.

Vierailija
40/59 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko osata kaikki itse kun ei ole miestä ikinä ollutkaan...

Sama. Kaikesta olen selvinnyt jollakin tavalla. Kodin pieniä korjaushommia oppii tekemään ja voi ostaa ulkopuolista apua.

Se hyvä puoli on miehettömyydessä, että minulle on tullut hyvä itseluottamus, kun kaikesta on pitänyt selvitä itse. En ole avuton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä