Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kaksi narsistia sattuu samaan työpaikkaan tai yhdistykseen, kuinka käy?

Vierailija
03.01.2021 |

Onko kokemusta? Tuleeko kilpailu paremmuudesta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ollut tässä tilanteessa? Oman kokemuksen mukaan ainakin tällaiset ihailua kaipaavat ovat kavereita siihen asti, kunnes tulee tilanne, jossa he eivät ole samaa mieltä ja silloin alkaa ikuinen viha, jossa kumpikin vihaa ja syvästi. 

Vierailija
2/8 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta. Pomonani oli 20 vuotta narsisti. Me normaalit sopeuduimme, mutta uudet narsistiset työntekijät vaihtoivat työpaikkaa viimeistään vuoden päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran seurannut tällaista duoa läheltä. Voisi sanoa, että siinä on viha-rakkaussuhde potenssiin kymmenen. Alkuun ollaan superbestikset paita ja peppu, kunnes jompi kumpi saa päähänsä, että toinen yrittää olla itseä parempi. Tulos: helvetti on irti. Sitten molemmat mustamaalaavat toisiaan kilpaa ja uhriutuvat niin, että hyvä jotteivat verta kyynelehdi. Jossain vaiheessa sykli alkaa taas alusta, ehkä siksi, että mestarimielistelijöinä molemmat osaavat hivellä toistensa egoja. Kunnes taas toiselle jossain vaiheessa iskee kauhu, että jää kakkoseksi tässä suhteessa ja helvetti on jälleen irti jne.

Vierailija
4/8 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Kerran näin kun tällainen kuvio pääsi muodostumaan. Toinen heistä oli käytännössä esimiesasemassa tähän toiseen nähden, ja se sähköinen ilmapiiri mikä silloin vallitsi ei kyllä helpolla unohdu. Ennen kuin vaihdoin työpaikkaa, soppaan oli vielä sekaantumassa yksi selkeästi epävakaan persoonallisuuden omaava nuorempi ihminen :D sitten heräsin

Vierailija
5/8 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran seurannut tällaista duoa läheltä. Voisi sanoa, että siinä on viha-rakkaussuhde potenssiin kymmenen. Alkuun ollaan superbestikset paita ja peppu, kunnes jompi kumpi saa päähänsä, että toinen yrittää olla itseä parempi. Tulos: helvetti on irti. Sitten molemmat mustamaalaavat toisiaan kilpaa ja uhriutuvat niin, että hyvä jotteivat verta kyynelehdi. Jossain vaiheessa sykli alkaa taas alusta, ehkä siksi, että mestarimielistelijöinä molemmat osaavat hivellä toistensa egoja. Kunnes taas toiselle jossain vaiheessa iskee kauhu, että jää kakkoseksi tässä suhteessa ja helvetti on jälleen irti jne.

Tämä selittää yhden tapauksen. En sitä toista oikein tunne kuin pintapuolisesti, mutta se jonka tunnen, käänsi sen toisen muita vastaan. Alkusyksystä olivat ilmiriidoissa. Sitten taas tuossa myöhemmin syksyllä oikein hyviä ystäviä. Nyt ovat taas ilmiriidoissa. Olisikohan se toinenkin sitten vähän samanlainen? Tämä tuntemani on hyvin ihailun tarpeinen, ihan suoraan itkee sitä jos häntä ei kiitellä tarpeeksi milloin mistäkin. Kyllä mä hänen kanssaan pärjään, mutta pidän viileän etäisyyden ja välillä sanon että hyvin tehty, jos vähänkin on aihetta, koska hän tarvitsee sitä ja se on hänen kanssaan helpoin tapa toimia, vaikka kyse olisi pikkuasioista. 

Vierailija
6/8 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdes yhdistykse tuli uusi puheenjohtaja narsisti,tilanne kaikki normaalit irtisanoutui yhdistyksestä ja muut lakkas osallistumasta toimintaan. narsisti ja sen vaihtuvat 2 kaverii pyörittää nyt touhua huonosti. työpaikoil on ollu 2-3 narsistia vakiporukas, kiusaavat muita vaihtuvia työntekijöitä.hassua et vaihtuvat työntekijät jotka kiusattu pois, saavat paremmat työpaikat muista yrityksistä.

Vierailija
7/8 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin hovikin on aina narsistisia ja narsistit palkkaavat narsisteja. He mustamaavat toisia ja tuovat itseään esille esimiesnarsistille. Normaalit jättävät tuollaiset työpaikat.

Vierailija
8/8 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhdes yhdistykse tuli uusi puheenjohtaja narsisti,tilanne kaikki normaalit irtisanoutui yhdistyksestä ja muut lakkas osallistumasta toimintaan. narsisti ja sen vaihtuvat 2 kaverii pyörittää nyt touhua huonosti. työpaikoil on ollu 2-3 narsistia vakiporukas, kiusaavat muita vaihtuvia työntekijöitä.hassua et vaihtuvat työntekijät jotka kiusattu pois, saavat paremmat työpaikat muista yrityksistä.

Mä olin yhdessä yhdistyksessä, jossa piti valita pj mahdollsiesti narsistin ja juopon väliltä. Jätin äänestämättä. Juoppo voitti. Juopollakin on omat kaverinsa, jotka puolustavat häntä, en tiedä oikein miksi. Narsku sitten lähti ovet paukkuen. Luulen, että narsku olisi ollut aikaansaavampi, mutta porukka hänen takiaan olisi vaihtunut enemmän, kun hän teki jatkuvaa numeroa itsestään.