Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selailen melkein päivittäin verkkokauppoja aikani kuluksi

Vierailija
03.01.2021 |

Ja yleensä tuo selailu johtaa siihen, että jotain tulee tilattua. Minulla on melkeinpä jatkuvasti jotain paketteja tulossa tai sitten entisiä palautettavana. No onneksi harvoin mitkään tilaamani asiat ovat loppujen lopuksi hyviä, joten palautan suurimman osan niistä, niin ei sentään mene rahaa. Mutta rasittavaa tämä pakettirumba on. En kuitenkaan malta olla selailematta nuita verkkokauppoja, kun muuten on niin tylsää eikä ole mitään tekemistä.

Kuinka moni täällä harrastaa tätä samaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harrastavat palautuksia niin paljon, että verkkokaupat eivät enää suostu myymään heille mitään. Itsestäni on mukavampaa kierrellä kaupoissa kuin katsella netistä.

Vierailija
2/6 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Klarnalle on jonkin verran velkaa, mutta palautan myös paljon. Ja osaan olla tilaamatta silloin kun ei ole hyvä hetki tilata. Olen shoppailuaddikti, muttei se suista elämääni raiteiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama...Klarnalle velkaa ja jonkun verran vanhaa luottokortti velkaa. Yritän nyt tosissani maksaa nuo pois. Mutta välillä on vaan saatava kirjaan elämään piristystä. Juuri hain tänään Adlibris paketin automaatista.

Vierailija
4/6 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaan=kurjaan

Ed

Vierailija
5/6 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa netistä oikein mitään. Inhoan shoppailua kaupoissa eikä oikein nettishoppailukaan kiinnosta. Joskus on tietysti vaatteita ostettava, mutta mieluummin käyn kaupassa tai kirpparilla sitten, säästyy pakettirumbalta.

Mitä te siis netistä ostatte? Vaatetta, sisustustavaraa, kosmetiikkaa?

Oon jotenkin ihan surkea shoppailija itse.

Vierailija
6/6 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Fleshlightti jo hankittuna? Vai oletko enemmän Dragon dildo tyyppiä?