Mistä se ääni tulee, kun kuulostaa että naapuri pyörittää isoa marmorikuulaa lattialla?
Tai pelaa curlingia?
Eilen yöllä klo 1 tuli taas naapurista toi ääni. Ihan kuin joku iso kuula pyörisi lattialla tai lattiaa hiottaisiin höyläpenkissä.
Ei kuulostanut imurilta (ei ollut sitä muuta imurin pitämää ääntä.)
Kommentit (67)
Minäkin haluaisin tietää mistä saa ostaa noita ultrasuosittuja n. 300 gramman painoisia teräskuulia, joita voi tiputella kerrostaloasunnon lattioille.
Ei oo varaa geishakuuliin niin mä laitan marmorikuulia pimpin täyteen ja sitten synnytän ne ulos. Hyvä treeni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kissa saattaa leikkiä öisin. Toki jos itse herään otan meluisat lelut pois, kuten joulupallon tai sellaisen automaattisesti pomppivan lelun
Joulupallo pitää kovaa meteliä laminaatin päällä pyöriessään kun on ontto pallo siinä on kaikukoppaa , pallo yhdistettynä kissaan voi olla syy?
Hamsterin tai jonkun muun elukan oravanpyörä?
No nyt oli AP:lta wanha trollaus. Oikein klassikko opiskeluajoiltani. Sekin on hyvä, jossa naapurissa kaikki huonekalut on koottu yhteen läjään ja ihmiset tanssivat sen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Lasten polkuauto, plastomopo tai muu vastaava. Ehdota naapurille renkaisiin tarralla liimattavaa ikkunoiden tiivistysnauhaa.
Ei. Polkuautosta tulee enemmän raahaava ääni. Tiedän tuon ap:n mainitseman kuulaäänen, se on ihan erilainen.
Meidän kahvikone pitää ihan outoja ääniä huuhdellessan, jauhaessaan papuja ja suodattaessaan kahvia. Ei kyllä yleensä yöllä juoda, mutta voi olla, että nuo äänet kuuluisivat, kun on sellaista matalaa, samoin kuin pesukoneen linko. Tuli itselle yllätyksenä tuo meteli, mutta kahvi on niin hyvää, etten kyllä koneesta luovu.