Mistä se ääni tulee, kun kuulostaa että naapuri pyörittää isoa marmorikuulaa lattialla?
Tai pelaa curlingia?
Eilen yöllä klo 1 tuli taas naapurista toi ääni. Ihan kuin joku iso kuula pyörisi lattialla tai lattiaa hiottaisiin höyläpenkissä.
Ei kuulostanut imurilta (ei ollut sitä muuta imurin pitämää ääntä.)
Kommentit (67)
Kissan lelu. Meillä kuuluu ainaki kauhea meteli ku kissa leikkii ettei itekkää saa nukuttua ja pakko ottaa pallo pois ja antaa hiljaisempi lelu tilalle.
Jollain vatsamakkaralla on sellainen kaulimen näköinen käsipyörä ja se treenaa sillä puolipunnerruksia yöaikaan, kun kukaan ei ole näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt omien naapureiden suhteen ihan samaa ja päätynyt tulokseen että heillä on pyörillä liikkuvia huonekaluja joilla rullaavat edestakaisin tuntikausia. Lisäksi heittävät välillä moukaria seiniin.
Sinulla on mielenkiintoisia naapureita, tosin moukarin heittely seiniin voi laskea asunnon arvoa.
Joskus tuo kalusteiden raahauksen ääni voi oikeasti olla kalusteiden raahausta. Olen käynyt liian täyteen ahdetussa asunnossa, ja asukas sitten siirteli aina huonekaluja sitä mukaan kun jonnekkin piti päästä. Unohtamatta pyörällisiä kalusteita, esim tietokonetuolia.
Intissä pyöritettiin öisin kuulaa lattialla, joten se saattaa olla kuula? Kuulaa vieritettiin aina kun palveluspäivien kympit paukkui.
Yksi huvittavimmista aloituksista ikinä DDD
Robottikoira tai imuri.niitä juoksutetaan öisin krstaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri pyörittää geishakuulaa lattialla.
Meillä pyöritää mitä lie kuulaa aamu jo kun herää 5.Kolistelee tajumatta seiniläkin korvat,kuin lattia on alakerran katto.Kyllä hatuttaa.Ilta sit kai potkii viinipulloja,kun menee jääkapille kello 22 jälkeen? En ymmärrä.Eläkeläisnainen pyöreä.
Kissa mullekin tuli mieleen. Niillehän on sellasia putkileluja, joissa pallo rullaa kiemuraisessa putkirenkaassa ja kissa antaa vauhtia sille niistä rakosista.
Mä luulin, että mä olen ainut jolla on tää sama "ongelma". Meidänkin yläkerrasta kuuluu muutaman kerran kuukaudessa juurikin tuollainen samanlainen ääni. Itsekin miettinyt mitä puuhaavat.
Liukuovellinen komero, joissain malleissa ovi vielä pamahtaa kiinni mennessään.
Se on telkkari, kuuluu aina kun avaa television
Mäkin kuulin tuon äänen välillä entisessä asunnossani. Päättelin, että kai se sitten pyörittää niitä kuulia, tai pullo pyörii lattialla tai sitten naapuri ajeli rullallisella tuolilla. Putkistokin voisi olla järkeenkäypä selitys.