Miksi aitoja ja hyviä ihmisiä on niin vaikea löytää?
Kommentit (143)
Koska kukaan ei ole sellainen oikeasti
Vierailija kirjoitti:
Toiset tykkää aidoista toiset seipäistä.
🤭🤣🤣
Koska niin harva on sellainen oikeasti.
Olen ihan ymmälläni miten teennäisiä niin monet naiset on nykyään.
M29 kirjoitti:
Olen ihan ymmälläni miten teennäisiä niin monet naiset on nykyään.
Miten naisten teennäisyys näkyy?
Miksi aitoja hyviä seipäitä on vaikea löytää?
Koska sellaisia ei ole. Et sinäkään, vaikka varmaan kuvittelet kaltaistasi etsiväsi.
Ihminen on heikko olio ja hyvänä ihmisenä olemista ei opeteta missään, sen joutuu jokainen itse opettelemaan - jos jossain välissä osaa ja kerkiää!
Aitoudesta saa maksaa aika kovaa hintaa. Täälläkin lytätään aika raskaasti rehellisiä mielipiteitä, koska niistä ei tykätä. Toki voidaan kysyä, onko se syy vai oire.
Vierailija kirjoitti:
Koska sellaisia ei ole. Et sinäkään, vaikka varmaan kuvittelet kaltaistasi etsiväsi.
Mistäs sinä sen tiedät.
Kyllä niitä aitoja on ainakin minun läheisissäni.
Vierailija kirjoitti:
M29 kirjoitti:
Olen ihan ymmälläni miten teennäisiä niin monet naiset on nykyään.Miten naisten teennäisyys näkyy?
Sen huomaa olemuksesta ja katseesta... Puheestakin.
Monet yrittää esittää ja vetää jotain roolia koko ajan...
Olen huomannut, että tässä on myös omalla suhtautumisella väliä. Suuri osa ihmisistä on uupuneita, suorittavat, on tullut pettymyksiä, heillä on kuori yllään. Jos itse jaksaa olla ymmärtävä, kärsivällinen ja empaattinen, laajenee se hyvin usein pikkuhiljaa ympärillekin. Älkää unohtako, että olette itsekin vaikuttamassa ilmapiiriin aina siellä missä olette. Moni ei uskalla olla aito nykymaailmassa. Ei tarkoita silti, että siellä ei olisi aito ja herkkä ihminen arjen suorittamisen ja defenssien takana. Pitää itse antaa turvallinen maaperä tämän tulla esille, vaikka alkuun turhauttaisi. Ole itse se, mitä odotat muilta.
Tahtoo olla niin, että jos on aito, ei pidetä kovinkaan hyvänä. Moni varoo kertomasta todellisia mielipiteitään, koska niiden mukaan moni pitääkin pahana ihmisenä.
Hyvät eivät ole niitä joiden sitä luulisi olevan.
Lakukissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä sen tiedät.
Kyllä niitä aitoja on ainakin minun läheisissäni.
Mistäs sinä sen tiedät.
Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia ihmisiä arvosteta
Näinhän se on ja sen takia sitä oppii pysymään piilossa ja peittämään sisimpänsä muilta ihmisiltä.
Toiset tykkää aidoista toiset seipäistä.