Muaahhhaah exän uuden tyttöystävän näkeminen pelasti viikkoni!!
muksut oli viime viikon exäni eli lasten isän ja hänen uusimman " löytönsä" luona ja mua on otti päähän kun lapset kehuu kilpaa sitä muijaa. No, tänään sit vihdoin rohkastuin tapaamaan tämän " ihanaisen" ja täytyy sanoo et kyllä on exän taso laskenut!!!!!! vastassa oli mua about yli 10 vee vanhempi ja about 30 kiloo lihavampi " tapaus" joka muistutti lähinnä jotain ex-koulukiusattua luuseria!!! joten ei tod tartte enää olla mustasukkanen lasten huomiosta :)!
Kommentit (35)
pari viikkoa sitten ekaa kertaa. Oli tosi herttainen ja kaunis nuori nainen, yli 10v. exää nuorempi, mutta fiksun oloinen ja lapsiin vaikutti suhtautuvan tervejärkisesti. Olen siis enemmän kuin tyytyväinen. Musta on hienoa, että ex on löytänyt mua kauniimman. Taidan olla jotenkin pimeä, kun tunsin jotain ihme ylpeyttä exän puolesta... Toivottavasti onni vain kestää, lapsilleni en toivo enää yhtäkään eroa.
vakkei olisi vanha suola janottamassa tm. niin kyllä noin voi tuntea ja saa!!
Innolla odotan ensi kohtaamista, vaan välttelee ex sitä kun ruttoa. Luulee varmaan et mä sanon jotain. Ei kuulu mulle ketä se pitää tyttöystävänään :)
Mutta mielenkiinnosta odotan et millainen tapaus tää on. Kuulostaa aika säälittävältä et 17v muija on kohta 30v äijän kanssa ;)
kumpi pisti suhteen aikoinaan poikki. Jos nainen on se jättäjä, on ehkä helpompi toivoa ex-miesparalle kaikkea hyvää ja olla vain vain onnellinelinen, että hänellä on kaunis ja mukava kumppani tukenaan.
Mutta jos on tullut itse katkerasti jätetyksi, on varmaan aivan luonnollistakin tuntea tuollaisia tunteita kuin ap:llä. Vaikka kuten monet ovat jo sanoneetkin: kyllä minä senkin ottaisin itseeni, jos minut olisi vaihdettu "rumempaan". Tokihan siinä heräisi kysymys, että mitä vikaa luonteessani sitten on, kun en kelvannut.
Mutta mielestäni on kuitenkin positiivista, että ei se ulkonäkö miehillekään ole kaikki kaikessa, myös muut kriteerit vaikuttavat kumppanin valintaan.
Mies voi kuitenkin olla onnellisempi hänen kanssaan kuin oli sinun kanssasi. Siihen kenen kanssa viihtyy vaikuttaa niin moni muukin asia kuin ulkonäkö. Kiva kuitenkin jos sait itsetuntoasi vähän kohotettua.
kun näen miehen eksän. Vain kaksi vuotta minua vanhempi, mutta näyttää varmaan 10 vuotta vanhemmalta, lihonut ja rupsahtanut... Voivoi :D
kun näen miehen eksän. Vain kaksi vuotta minua vanhempi, mutta näyttää varmaan 10 vuotta vanhemmalta, lihonut ja rupsahtanut... Voivoi :D
Sinun Miehesi ja Lastesi Isän kanssa, voivoi :D
Liikuttavan suloista katkeruutta. Mitä niistä ulkoisista puitteista, jotain hienoa tässä naisessa kuitenkin täytyy olla, kun hänestä tykätään. Ja pakko vielä lisätä, että hienompaa kuin sinussa...sinä kuitenkin olet miehelle entinen ja hän nykyinen.
Mutta eihän siinä, jokainen tavallaan...en kylläkään ymmärrä miksi pitää olla noin lapsellinen, että haukkuu naista, joka pitää huolta myös sinun lapsistasi, näitä inhottaviakin "äitipuolia" kun kuitenkin löytyy. Olisit vain onnellinen, että exä on löytänyt naisen, joka tulee myös muksujen kanssa toimeen ja eiköhän se tasokkuus tule todellakin jostain muistakin seikoista kuin siitä naamavärkistä.
En yhtään ihmettele miksi olet entinen...
toivottavasti en tosiaan koskaan eroa, en todellakaan halua vajota tuolle tasolle!
Mä olen vilpittömästi iloinen kaikesta exäni onnesta. me ei oltu onnellisia- mut jokainen sen onnen tässä lyhyessä elämässä ansaitsee. Toisekseen ei ole multa pois ollenkaan-olen sinut itseni kanssa ja itsekin halunnut tätä elämäntilannette. Kolmanneksi; jos isä on onnellinen, hän on tod.näk parempi isäkin lapsilleen. Jos tunnen kateutta, niin katson peiliin; ehkäpä pitäsi itsekin huolehtia itsestään paremmin jos toisen kauneus haittaa. Elämä on niin hausras ja arvokas että on sääli jos ihmiset jäävät tuollaiselle ihmissuhdepottuilun tasolle.
Tapahtumasta on jo vuosia, ja näkeminen piristi elämääni kyllä pitkäksi aikaa. Uusi tyttöystävä ei liittynyt eroon mitenkään, ja eropäätös oli muutenkin yhteinen. Ollaan eksän kanssa ihan hyvissä väleissä nykyäänkin, vaikkei paljoa törmätäkään toisiimme. Mutta siis se mun pointti...
Eksän tyttöystävä (nykyinen vaimo) oli todella paljon mun näköinen. Jonkin verran ylipainoinen (nin kuin minäkin), kamala nenä (samanlainen kuin mullakin), hiuksetkin oli samanlaiset ja tyyli muutenkin. Tuli hyvä mieli, kun ajattelin, että eksä oli sittenkin tainnut tykätä ulkonäöstäni enemmän kuin uskoinkaan.
Ne lapset ei taida ihan sun kriteereillä arvottaa aikuisia.... Aloituksesi luettuani olen varma, että nyt sun vasta pitääkin olla huolissasi lasten huomiosta.
Ainakin varmaan paljon aikuisempi ja fiksumpi. Sun teksteistä päätellen sulta ei ainakaan älyä löydy. Ihmekkös jos lapset ja mies tykkää nykyisestä enemmän.