Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muaahhhaah exän uuden tyttöystävän näkeminen pelasti viikkoni!!

Vierailija
01.08.2006 |

muksut oli viime viikon exäni eli lasten isän ja hänen uusimman " löytönsä" luona ja mua on otti päähän kun lapset kehuu kilpaa sitä muijaa. No, tänään sit vihdoin rohkastuin tapaamaan tämän " ihanaisen" ja täytyy sanoo et kyllä on exän taso laskenut!!!!!! vastassa oli mua about yli 10 vee vanhempi ja about 30 kiloo lihavampi " tapaus" joka muistutti lähinnä jotain ex-koulukiusattua luuseria!!! joten ei tod tartte enää olla mustasukkanen lasten huomiosta :)!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

in ap. No onneksi lapsillakin on ihan oikea, tervejärkinen naisenmalli : )

Vierailija
2/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti en tosiaan koskaan eroa, en todellakaan halua vajota tuolle tasolle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun exä on yli nelikymppinen eli ei ole mitään alaikäistä napannut, vaikkakin itseään nuoremman. Ymmärrän kyllä ap:n kaltaisia tuntemuksia, mutta kaikki ei tunne samalla tavalla. Kyllä on meitäkin, joille ei ole erosta jäänyt katkeruuksia ja jotka toivoo exilleen hyvää. Olen tyytyväinen hänen uudesta onnestaan ja sillä selvä. Parempi lapsenkin kannalta, että isä on onnellinen parisuhteellinen kuin onneton yksinäisyydestä kärsivä.

Vierailija
4/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exän nykyinen ajatteli susta, että jopas on miehellä ollu ennen taso alhaalla kun on sun kaltaisen haahkan ottanut. Ihmekkös että olette eronneet. Mies tajusi kuinka säälittävä ja pinnallinen olet.

Vierailija
5/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi lastenkaan kärsiä aikuisten naisten väännöistä, jos se kerran tuollaista on.

Vierailija
6/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa ex olla arkapaikka

Vierailija
7/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei ole nähneet exiensä uusia vaimoja? Siis siinä tapauksessa, että on yhteisiä lapsia, jotka viettävät aikaa molemmissa perheissä ja joiden asioita yhdessä hoidetaan. Kyllä se mun mielestä on tärkeä näyttää lapsille, että kaikki osalliset tuntee toisensa edes jollain tasolla.

Vierailija
8/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten joku voi vaan iloita siitä että pitää itseään kauniimpana -eikö muuten kiinnosta ihmiset muuten kuin vertailla kauneutta?? Ehkä se sun entinen tykkää kunnon pyllystä?

Kyllä mua harmittaisi jos lapset kilpaa kehuisivat miten upee ihminen se uusi on.. Siis vaikka määkin oon sitä mieltä että tottakai miehelle kunnon kumppani mutta jos lapset kilpaa ylistäisivät niin voisi harmittaa -ehkä tää on sun tapa selvitä siitä että lapsista se uusi oli ihana ja sää keksit jonkun jossa oot parempi??

Mutta harmittava ketju. Olisit onnellinen että lapsilla on äitipuoliehdokas joka tykkää viettää aikaa lapsiesi kanssa eikä kinaisi kanssasi jonnin joutavia. Ne naiset on nääs yhtä säälittäviä kuin sinä; toivottavasti et laskeudu sille tasolle että koitat määrätä kaapin paikkaa.

Vierailija
9/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on exän kaa kaksi yhteistä lasta, exällä ja nykyisellä vaimolla nyt kaksi yhteistä lasta. Ehkä parempi etten ole tavannutkaan, koska exä lopetti yhteyden pidon meidän yhteisiin lapsiin tavattuaan tämän nykyisen vaimonsa:(

Vierailija
10/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minua ainakaan kiinnosta entisen ukkoni tekemiset ja kenen kanssa aikaansa viettää. Tyytyväinen vaan olla pitää, kun on kerran eroon päässyt. Aika katkeralta ap kuulostat. Alahan elää omaa elämää ja eti itelle uus mies, niin helpottaa.

Vierailija
11/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritä tyrkyttää ja antaa meidän hoitaa niinkuin hoidamme.

Voi se olla joskus niinkin!

Vierailija
12/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi hitsi. Ihminen on varmasti todella mukava, jos lapset siitä niin kovasti tykkäävät. ja kyllä olisi ihan tervettä olla mustasukkainen. Olet siis mustasukkainen lastesi huomiosta vain kauniille ihmisille?

Vierailija
13/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla oikeesti, siis ihan oikeesti hyvä tyyppi kun exäs on sen kans ja lapsetkin tykkää vaikka se on Niin kauheen ruma ja lihava.

Taitaa vaan suakin harmittaa!

Vierailija
14/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

iis oikeesti mikään ei ole parempaa kuin huomata että mies on vaihtanut ulkonäöllisesti huonempaan!

Piristää kummasti päivää kun huomaa itse olevansa paremman näköinen saalis!

Tietenkin silloin jollei ajattele sitä, että taidan olla itse aika noita ja mätä sisältä kun mies on mielummin läskin ja rumankin kanssa kuin minun.... =)

Vierailija
15/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasi exän uuden kaverin häissä. Oli nelikymppinen (me mieheni kanssa silloin kolmekymppisiä) ylilaiha, ryppyinen, itsensä tummanruskeaksi käristänyt luuska, joka oli pukeutunut teini-ikäisen tavoin, vaikka näytti viisikymppiseltä.

Vierailija
16/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän täysin ap:n mielipiteen. Kyllä se vaan niin on, että jos entisen nainen on itseään " kauniinpi" niin kyllä se viikon pilaa. Jos taas on rumempi, niin kyllä sillä aina yhden viikon pelastaa.

Ja voihan se olla sisältä kultaa tai olla olematta, sillä ei tässä asiassa ole merkitystä. Tietysti sitä toivoo, että uusi on mukava ja varsinkin jos on lapsia, niin sitä pitääkin toivoa, että uusi on mukava. Kyllä silti saa nauttia siitä, jos uusi on rumempi.

näin on näppylät. Ne, joille tämä tekee kipeää, voi lähteä suoristelemaan sitä vuoden vanhaa permistään ja etutukkatötsäänsä.

Olipa kiva olla hetkonen vähän pinnallisempi :)

Vierailija
17/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusi, ettei hyvälla ulkonäöllä parisuhteessa pitkälle pötkitä. Ja lapsetkin tykkää!

Vierailija
18/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomas mikä on tässä elämässä tärkeintä? oletko mustis? :)... taidat olla... terveisin, normaalipainoinen 31v jolla uusperhe ja meitä oikeasti rakastava mies :))

Vierailija
19/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et " muaahhaah..." vitun kakaramaista...taidat ihan oikeasti kärsiä?

Vierailija
20/35 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on sen kanssa vaan ulkonäön takia. Kovemmalle ottaisi jos häviäisin sisäisessä kauneudessa.

Ehkä en sitten oo niin pinnallinen ---> tai ehkä olen ruma ja painoarvo on jossain muualla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä