Miksi maskit haisevat niin ummehtuneelle kun pitää naamalla?
Kommentit (22)
Koska sun hengitykses kiertää siellä.
Huolehdi suuhygieniasta niin ei ole ongelmaa. Erityisesti hammaslangan oikeaoppinen ja jokapäiväinen käyttö on tärkeää.
Itse olen tottunut hengittämään maskin kanssa nenän kautta niin ei ole tota ongelmaa. En enää edes osaisi hengittää suun kautta maskilla.
se maski on puhdas vain siihen asti kunnes sinä laitat sen saastaiselle naamallesi
Monella kuolleela on ollut maski naamalla!
Johtuu siitä.
Jos sinä kuolet, niin kuole maski naamallasi!
Jos sinä kuolet, KUOLE!
Pimeän pelko; Fear of the Dark. Sairaalat ja henkilökunta, hoitajat koronassa levittämässä sitä viattomiin potilaisiin; New York, Kauhujen sairaala Italiassa; Ruotsin sairaalat; Tampereen Rauhanniemen geriatrinen sairaala; Jyväskylän kaupunginsairaala, Espoo,
Minä olen Hoitaja, joka kulkee yksin
Ja kun kuljen hämärää tietä
Yyöllä, tai läpi sairaalan
Kun valo alkaa muuttua
Tuntuu niin erikoiselta
Hiukan pelottavalta kun on pimeä
Fear of the dark
Fear of the dark
Mulla on jatkuva tunne, että se on lähellä
Pimeän pelko
Fear of the dark
Minulla on tunne, että tartunta on koko ajan takana
Oletko koskaan ollut yksin yössä
Ajatellut askeleita tulevan takaa
Kääntynyt, mutta siinä olikin vain sinä
Ja pudistat itseäsi
Ja on vaikea katsoa uudelleen
Koska olet ihan varma, että joku on takana
Fear of the Dark
Fear of the dark
I have a constant fear that something´s allways near
Fear of the Dark
Fear of the Dark
On tunne että joku on jatkuvasti takana
Kun kuljen hämärää tietä
Olen lääkäri, joka kulkee yksin.......
Eikös se suuhygienia kannattaisi pitää muutenkin kunnossa kun se vähentää alttiutta saada koronan pahempi muoto? Luin huvikseni yhden siuvesimerkin teettämän tutkimuksen viruskuorman vähentämisestä.
Ehkä suomalaisille pitää saada julkisiinkin vessoihin mahdollisuus purskutella suunsa ja nielunsa vähintään suolavedellä jos ei ole varaa L.... T.... suuveteen. Sen pikkupullo maksaa apteekissa alle 2 euroa. Ollen lukenut jo kaksi englanninkielistä artikkelia kyseisen suuveden yllättävästä kyvystä tuhota viruksia kurkussa ja nielussa. Poskiontelot ja nenä joutuvat sarvikuonolla ja merisuolavedellä.
Riippuu missä sitä on pitäny.
Periaatteessa mun mielestä sen paikka on vain naamalla. Hei
Minä olen kotona joten haistelen maskiani vain ajoittain
Vierailija kirjoitti:
Eikös se suuhygienia kannattaisi pitää muutenkin kunnossa kun se vähentää alttiutta saada koronan pahempi muoto? Luin huvikseni yhden siuvesimerkin teettämän tutkimuksen viruskuorman vähentämisestä.
Ehkä suomalaisille pitää saada julkisiinkin vessoihin mahdollisuus purskutella suunsa ja nielunsa vähintään suolavedellä jos ei ole varaa L.... T.... suuveteen. Sen pikkupullo maksaa apteekissa alle 2 euroa. Ollen lukenut jo kaksi englanninkielistä artikkelia kyseisen suuveden yllättävästä kyvystä tuhota viruksia kurkussa ja nielussa. Poskiontelot ja nenä joutuvat sarvikuonolla ja merisuolavedellä.
Oletkos kuullut siitä että hampaiden terveys menee huonommaksi koronassa? Johtuu verenkierronhäiriöistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tottunut hengittämään maskin kanssa nenän kautta niin ei ole tota ongelmaa. En enää edes osaisi hengittää suun kautta maskilla.
Joo voisin sanoa että maskiin tottuu ja sitä kautta oppii hengittämään. Nenähengityksellä ei tule huuruja.
Miks mun maski haisee pimpalle? Ei pahalle lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks mun maski haisee pimpalle? Ei pahalle lainkaan.
Sä oot vetänyt vahingossa vaimosi stringit naamalle :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletkos kuullut siitä että hampaiden terveys menee huonommaksi koronassa? Johtuu verenkierronhäiriöistä.
Kahdessa viikossa ei ehdi älyttömästi kita rapistua etenkään hengityskoneessa, kun ravinto annetaan tippana suoneen.
Kyllä se maski haisee usein jotenkin muoviselle varastolle jo siinä vaiheessa, kun sen naamalleen laittaa. Sitä paitsi kenenkään hengitys ei tuoksu 100 % kukkasilta 24/7.
Se on vaan sun henkesi mikä haisee ummehtuneelta.