Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsen harvoin treffeille ja kun pääsen niin aina mut niiden jälkeen joko hylätään tai ghostataan

Vierailija
02.01.2021 |

Jotenkin en enää meinaa jaksaa yrittää. Jos olen niin epäviehättävä niin miksi edes yrittää?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päässyt elämässäni kerran Tinder-treffeillle. Täysin turha sovellus miehille, jotka ovat yli 30-vuotiaita. Erään tutkimuksen mukaan naiset saavat 30-40 kertaisesti matcheja. Toistan: 30-40-kertaisesti. Onneksi löysin Vietnamista elämäni naisen.

Kuvittelet täällä olevien tonttujen olevan kykeneväisiä lähtemään? Ehei, tulemme kuulemaan seuraavat 20 vuotta tasojorinaa.

Itse pyrin löytämään ihan arjesta kumppanin. On niin paljon luonnollisempaa jutella naisille normaaleissa kohtaamisissa kuin netissä, ehkä joskus vielä sattuu joku sinkku kohdalle, joka kiinnostuisi.

M38

Vierailija
62/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on päinvastainen ongelma kuin minulla. En saa Tinderistä edes matchejä, mutta livenä onnistuu baarissa.

Ilmeisesti sinulla on ulkonäkö kondiksessa, enää tarvii saada mentaalitreeniä.

Voi olla. Edelleen saan harvoin matcheja.

Ja lähes aina nainen on muhun pettynyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan tästä kuvan, että huijaat naiset treffeille. Ja sitten siellä olet tuppisuu.

Ole rehellinen niin naiset huomaavat sen.

Tämä.

ap on pelottava.

Vierailija
64/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan tästä kuvan, että huijaat naiset treffeille. Ja sitten siellä olet tuppisuu.

Ole rehellinen niin naiset huomaavat sen.

Tämä.

ap on pelottava.

Boo!

Oikeasti olen lempeä ja ujo. Yritän olla hyvä mies.

ap

Vierailija
66/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on seksikästä.

Vierailija
67/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus on seksikästä.

Miten voin olla treffeillä itsevarma, jos harvoin pääsen tai onnistun?

ap

Vierailija
68/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet komea kuvissa, mutta livenä ruma?

Vierailija
69/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN MIEHILLE KELPAAMATON RUMA AV-JÄMÄNAINEN JA SIKSI NUSSINKOIRIA (VIDEO). KYSYTTÄVÄÄ?

Tässä nussinkoiraani:

https://gifyu.com/image/C1PX

Vierailija
70/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa unohtaa nettideittailu? Ovathan ihmiset ennenkin tavanneet toisiaan muualla kuin netissä. Olen onnellinen, että löysin oman kumppanini ennen Tinderiä, se kuulostaa kauhean stressavalta itsensä myymiseltä.

Korona tietysti vaikeuttaa ihmisiin tutustumiseen kasvotusten. Mutta jotenkin kävisi järkeen, että ensin tavataan kiinnostava ihminen, ihastutaan vähän ja pyydetään treffeille. Tinderissä pyydetään treffeille ennen kuin ollaan edes ihastuttu siihen toiseen, joten riski pettymiseen on melko suuri.

Eikö enää ole mahdollista löytää kumppania oikeasta elämästä? Riippuen iästä, onhan ihmisillä harrastuksia, töitä, opiskelukavereita, kavereiden kavereita.. Bussissa voi koittaa jutella kiinnostavalle tyypille tai voi aloittaa uuden harrastuksen jossa täytyy keskustella muiden kanssa, vaikka jonkun verkkokurssin netissä nyt tällaisina aikoina.

Näin se 10 vuotta sitten toimi kun itse etsiskelin elämääni rakkautta. Tinder on pilannut treffimarkkinat minun mielestäni.

Vierailija
71/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole sussa vaan treffimarkkinoissa. Tinder on pilannut kaiken. Vain erittäin pienellä todennäköisyydellä sieltä voi löytää normaalin ihmisen, hyvin harvinaista. Nyt korona-aikaan on liki mahdotonta tavata ihmisiä muuten, joten odotellaan kesää.

Vierailija
72/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet komea kuvissa, mutta livenä ruma?

En.

ap

Vierailija
73/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaa unohtaa nettideittailu? Ovathan ihmiset ennenkin tavanneet toisiaan muualla kuin netissä. Olen onnellinen, että löysin oman kumppanini ennen Tinderiä, se kuulostaa kauhean stressavalta itsensä myymiseltä.

Korona tietysti vaikeuttaa ihmisiin tutustumiseen kasvotusten. Mutta jotenkin kävisi järkeen, että ensin tavataan kiinnostava ihminen, ihastutaan vähän ja pyydetään treffeille. Tinderissä pyydetään treffeille ennen kuin ollaan edes ihastuttu siihen toiseen, joten riski pettymiseen on melko suuri.

Eikö enää ole mahdollista löytää kumppania oikeasta elämästä? Riippuen iästä, onhan ihmisillä harrastuksia, töitä, opiskelukavereita, kavereiden kavereita.. Bussissa voi koittaa jutella kiinnostavalle tyypille tai voi aloittaa uuden harrastuksen jossa täytyy keskustella muiden kanssa, vaikka jonkun verkkokurssin netissä nyt tällaisina aikoina.

Näin se 10 vuotta sitten toimi kun itse etsiskelin elämääni rakkautta. Tinder on pilannut treffimarkkinat minun mielestäni.

Parasta olisi tuo. Mutta tässä iässä ja tilanteessa niin pakko melkein nettideittailla, jos haluaa jonkun löytää. En voi odotella tai etsiä tosielämästä.

ap

Vierailija
74/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitäisi olla mallin näköinen +190cm lakimieslääkäripankkiirilentäjäastronautti että kelpaa 6/10 naisille. Pariutumismarkkinat on pilalla.

Unohdit laatikkoleuan.

Vierailija
75/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap:lle, vaikutat tosi symppikseltä mieheltä. Tämä nettideittiaikakausi on ihan hiton raadollinen ja pinnallinen. Ja ihan turha tulla neuvomaan että pitäisi tavata tuolla ulkomaailmassa eikä missään tinderissä - siis missä? Kaupassa vai? Se on ainoa missä niitä ihmisiä nykyään tapaa, sielläkin ne ovat maskien takana ja perhe mukana. Koronashou on vienyt kaikki Tinderiin koska ei vain ole vaihtoehtoja. Itsekin latasin sen pitkin hampain ihan hiljattain vaikka olen ehdottomasti livekohtaamisten kannalla aina ollut.

Oma ongelmani on tosin eri mitä ap sinulla mutta lopputulos sama. Yhden kanssa kerkesin jo treffeillekin mutta aina ne on seksin perässä vaan. Miehet tietty olisivat onnellisia tässä tilanteessa että pelkkää paneskelua tarjolla joo, mutta itse mietin että eikö minussa tosiaan ole mitään muuta kiinnostavaa. Miksen minä ihmisenä kelpaa, mikä hitto on se vaimomatsku sitten? Kaikki keskustelunavauksetkin miehiltä ovat alusta saakka pelkkää vonkaamista. Ihan hirveästi ei voi omaa persoonaansa lähteä toisten mieliksi muuttamaan, eikä se olisi olikeinkaan.  

Senverran annan vinkkiä ap että tsekkaa nyt vielä että onko ne sinun kuvat ihan ajan tasalla ja realistisia? Itsellä mielenkiinto sammuu nopeasti treffatessa jos huomaan että ei näytä siltä mitä odotin. Ja muista pitää keskustelu vastavuoroisena, ettet vaan vastaa kysysmyksiin.

N

Vierailija
76/76 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samantyyppinen tilanne sen suhteen, että olen viesteissä vähän erilainen kuin livenä. Olen livenä myöskin hiukan ujo, enkä ollenkaan niin lennokas kuin viestittelyissä. Viestittelen myös ihan perusjuttuja, mutta jos kemiat kohtaa, niin viestittely menee ajoittain sellaiseksi hauskaksi heittelyksi, vähän siihen tyyliin kuin miten ap on kommentoinut. Livenä vieraille ihmisille en osaa ihan sellaista, kirjoittaminen on mulle helpompaa. Eli ehkä olen livenä tylsempi kuin minkä kuvan musta saa kirjoitusten perusteella. Toisaalta ihan sama tilanne on ollut näiden miesten osalta, että taitaa monelle kirjoittaminen olla helpompaa. Mutta tämä ei siis ole koskaan ollut ongelma, ollaan aina saatu juteltua ja mukavaa on ollut, ja uusia treffejä tullut lähes kaikkien kanssa.

Jospa niillä kaikilla naisilla on kuitenkin jonossa seuraavia treffejä? Eivät malta lopettaa treffailua...? Tai sitten eivät tajua, että olet kiinnostunut, eivätkä jaksa jatkaa kaverilinjalla? Itse olen huomannut, että jos ei viimeistään toisilla treffeillä ole mitenkään nähtävissä mitä mies haluaa, siis onko kiinnostunut vai ei, niin oma mielenkiinto lopahtaa. Toisaalta myös yli-innokkuus ahdistaa (erityisesti ennen kuin on edes tavattu). Miehen pitäisi olla kuitenkin sen verran itsevarma, että uskaltaa sanoa vaikka että olipa kivat treffit, olisi mukava nähdä uudestaan. Ei haittaa vaikka toisi myös ilmi, että nainen näytti kivalta (jos se on totuus), koska myös moni nainen on vähän epävarma itsestään. Itse ainakin tykkään että mulle sanotaan mitä ajatellaan, jos se on positiivista. Itsekin pyrin sanomaan vastaavat jutut.

Mutta noin yleisesti ottaen kyllä tuo treffimaailma tuntuu aika väsyttävältä aikuiselle ihmiselle. Pitkän suhteen jälkeen alkuun oli hauska käydä kyllä treffeillä, mutta ei se kauaa jaksa kiinnostaa. Itsellä on aika nopeasti löytynyt sen kautta sitten pidempiaikaisia juttuja, mutta juuri tällä hetkellä itsestä tuntuu, että en jaksa treffailua. Mieluummin olen yksin ja odotan, että joku bongaa lenkkipolulta tai kaupan hedelmätiskiltä. (Eli yksinäinen loppuelämä tiedossa :D)