Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääsen harvoin treffeille ja kun pääsen niin aina mut niiden jälkeen joko hylätään tai ghostataan

Vierailija
02.01.2021 |

Jotenkin en enää meinaa jaksaa yrittää. Jos olen niin epäviehättävä niin miksi edes yrittää?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen päässyt elämässäni kerran Tinder-treffeillle. Täysin turha sovellus miehille, jotka ovat yli 30-vuotiaita. Erään tutkimuksen mukaan naiset saavat 30-40 kertaisesti matcheja. Toistan: 30-40-kertaisesti. Onneksi löysin Vietnamista elämäni naisen.

Kuvittelet täällä olevien tonttujen olevan kykeneväisiä lähtemään? Ehei, tulemme kuulemaan seuraavat 20 vuotta tasojorinaa.

Vierailija
42/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaankin tuossa sinun arkuudessasi se syy. Älä kuitenkaan luovuta, olet valinnut vain vääräntyyppisiä naisia, jotka on sitten odottaneet ennen tapaamistaan käytyjen keskustelujen perusteella sinusta jotakin ihan muuta kuin olet. Tässäkin annat itsestäsi supliikkivaikutelman. Lopeta se. Kerro reilusti heti, että olet ujo ja etsi samantyyppisiä naisia. Yhtä ujoja. Mene mahdollisimman pian tapaamiseen. Mitä pitempään aikaa kuluu, sen korkeammalle nousevat odotukset. Huolehdi siitä, menet treffeille puhtaana, siisteissä vaatteissa ja maksat laskut. Käyttäydyt kohteliaasti ja olet kiinnostunut naisesta ja hänen asioistaan. Laita profiiliin vain uusin kuva, joka antaa sinusta mahdollisimman realistisen käsityksen.

Mikä olisi mulle sopiva nainen?

Kyllä olen oma itseni myös viestitellessä, mutta ehkä en osaa tuoda sitä esiin tavatessa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättävyyttä sinulla on kuitenkin sen verran, että olet joskus päässyt treffeille. Ilmeisesti ongelma syntyy siinä vaiheessa kun avaat suusi ja siksi toisia treffejä ei tule.

Ehkä niin. Mä en luule, että se on tossa kohtaa se ongelma. Moni nainen on nauranut jutuilleni, halannut mua ja treffien lopuksi suudellut. Jotain syvällisempää pielessä mussa on oltava, koska hylkäävät.

ap

Ehkä naiset pitää sinua pelkkänä naistennaurattajana ja siksi sinua ei pidetä "parisuhdemateriaalina" vaan pelkästään häntäheikkinä joka on useinkin hyvä seuramies yhden baari-illan ajan.

Toisaalta vitsailussakin on joku raja, jonka jälkeen ne ei enää naurata eikä toista voi ottaa vakavasti kun se juttuineen enää vain v!tuttaa. Enkä siis tarkoita vain vitsien tasoa vaan enemmänkin niiden määrää.

N44

Jos joku pitäisi mua naistennaurattajana niin ohjaisin hänet heti psykologille. Mä olen niin kaukana tuollaisesta miehestä kuin voi olla. Olen arka, jännitän ja en osaa sosiaalisia konviktioita. Joku voi luulla, että vitsailen, mutta oikeasti se on vain epävarmaa jutustelua.

ap

Kovasti olet vitsaillut tässäkin ketjussa eikä sillä ole väliä onko se epävarmuuden peittelyä vaiko iskutaktiikka vaan lopputulos ratkaisee.

Naiset ei ota sinua vakavasti.

Vitsailu on ehdottomasti epävarmuuteni peittelyä. Mutta se on myös osa mua.

ap

Vierailija
44/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu susta ei saa tässä tänäänkään ujoa ja arkaa vaikutelmaa, vaan päinvastoin sanavalmiin supliikkityyppisen vaikutelman.

Jos treffeillä olet punasteleva, ujo ja arka, niin se on ihan ok, mutta se ei vaan ole sitä mitä nainen tuli tapaamaan. Hän odotti jotain ihan muuta, koska sellaisen kuvan olit chattaillessä antanut.

Kiitos, mutta se mitä kirjoitan on eri kuin se, joka olen tavatessa.

Mä en punastele tai ole arka. Olen vain erilainen kuin tekstini antaa olettaa.

ap

Vierailija
45/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus? Tulot ja taloudellinen tilanne? (sori, pakko kysyä jotta taklataan näitä helpoimpia syitä) Miten ja millain otat yhtyettä treffien jälkeen ( eli millaiseen viestiin tulee ghostaus) ?

Vierailija
46/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tästä kuvan, että huijaat naiset treffeille. Ja sitten siellä olet tuppisuu.

Ole rehellinen niin naiset huomaavat sen.

Vierailija
47/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus? Tulot ja taloudellinen tilanne? (sori, pakko kysyä jotta taklataan näitä helpoimpia syitä) Miten ja millain otat yhtyettä treffien jälkeen ( eli millaiseen viestiin tulee ghostaus) ?

174 cm.

Alempi keskiluokka.

Mä otan aina yhteyttä. Kiitän ja kysyn jatkoa.

ap

Vierailija
48/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kuntoon. Älä kerjää. Älä hyväksy heti pakkeja vaan ota yhteyttä myöhemmin uudelleen. Muutu jälkeen kuvaksi. Tsempillä

Vierailija
49/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosh kirjoitti:

Itsetunto kuntoon. Älä kerjää. Älä hyväksy heti pakkeja vaan ota yhteyttä myöhemmin uudelleen. Muutu jälkeen kuvaksi. Tsempillä

Itsetunto on mitä on.

Ikinä en ole kerjännyt. Hyväksyn sen minkä nainen päättää.

Kiitos tsempistä.

ap

Vierailija
50/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pääset vain harvoin?

Sairaalasta ei pääse usein lomille.

Vierailija
51/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pääset vain harvoin?

Sairaalasta ei pääse usein lomille.

Paljon mulla on vaivoja, mutta silti en ymmärrä miksi pillkkaat?

ap

Vierailija
52/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitens ulkonäkö - oletko siisti ja pukeudutko kivasti? Ei siis huppariin tai johonkin typerään teksti-paitaan. Kenkiin kannattaa kiinnittää huomiota. Onko hiukset lyhyet ja kynnet puhtaat? Onko parta ajettu kunnolla? Näillä asioilla on erittäin suuri merkitys ensivaikutelman kannalta.

Vierailija
53/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättävyyttä sinulla on kuitenkin sen verran, että olet joskus päässyt treffeille. Ilmeisesti ongelma syntyy siinä vaiheessa kun avaat suusi ja siksi toisia treffejä ei tule.

Ehkä niin. Mä en luule, että se on tossa kohtaa se ongelma. Moni nainen on nauranut jutuilleni, halannut mua ja treffien lopuksi suudellut. Jotain syvällisempää pielessä mussa on oltava, koska hylkäävät.

ap

Niillä naisilla on vaan monta miestä kierroksessa samaan aikaan.

Tuskin. Eivät ainakaan ole kertoneet.

Ja miksi olisivat mun kanssa, jos heillä olisi parempi?

ap

No eivät ne naiset olekkaan sun kanssa. Et ymmärrä kuinka paljon naisilla on vaihtoehtoja.

Vierailija
54/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kannattaa laittaa kivat vaatteet päälle, ja keskustelun aikana osoittaa kiinnostusta toista kohtaan

Vierailija
55/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitens ulkonäkö - oletko siisti ja pukeudutko kivasti? Ei siis huppariin tai johonkin typerään teksti-paitaan. Kenkiin kannattaa kiinnittää huomiota. Onko hiukset lyhyet ja kynnet puhtaat? Onko parta ajettu kunnolla? Näillä asioilla on erittäin suuri merkitys ensivaikutelman kannalta.

Itseään on vaikea arvottaa.

Olen siisti. Pukeudun muodikkaasti. Peseydyn usein. Naama on siisti.

ap

Vierailija
56/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kannattaa laittaa kivat vaatteet päälle, ja keskustelun aikana osoittaa kiinnostusta toista kohtaan

Näin olen tehnyt. Ehkä liian vähän.

ap

Vierailija
57/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu susta ei saa tässä tänäänkään ujoa ja arkaa vaikutelmaa, vaan päinvastoin sanavalmiin supliikkityyppisen vaikutelman.

Jos treffeillä olet punasteleva, ujo ja arka, niin se on ihan ok, mutta se ei vaan ole sitä mitä nainen tuli tapaamaan. Hän odotti jotain ihan muuta, koska sellaisen kuvan olit chattaillessä antanut.

Kiitos, mutta se mitä kirjoitan on eri kuin se, joka olen tavatessa.

Mä en punastele tai ole arka. Olen vain erilainen kuin tekstini antaa olettaa.

ap

Mitäs täällä kyselet, kun kerran jo tiesit mikä ongelma on.

Vierailija
58/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ennenkin viihdyttänyt lihavia ja pierunhajuisia av-mammoja täällä, jospa käyttäisit aikasi johonkin itseäsi kehittävään.

Vierailija
59/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ennenkin viihdyttänyt lihavia ja pierunhajuisia av-mammoja täällä, jospa käyttäisit aikasi johonkin itseäsi kehittävään.

Melkoista.

Mutta jos joku tästä viihdyttyy niin olen otettu.

ap

Vierailija
60/76 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on päinvastainen ongelma kuin minulla. En saa Tinderistä edes matchejä, mutta livenä onnistuu baarissa.

Ilmeisesti sinulla on ulkonäkö kondiksessa, enää tarvii saada mentaalitreeniä.