Sinkku ja seksi?
Mistä sää sinkku saat seksiä? Itsellä ongelmana tunteet? Seksiä näin naisena kyllä saisi, mutta yhden yön juttuihin en syty ja sit vakio seksisuhteissa tulee ongelmaksi se, että minä ihastun. Ilman seksiä on tuskaista elää ja oma käsi ei kuitenkaan korvaa sitä läheisyyttä mitä seksissä saisi.
Eli sää joka oot helppo ihastumaan, niin mihin olet päätynyt? Ja kuinka siinä on sit lopulta käynyt?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ongelma sinulla on ryhtyä parisuhteeseen?
Ei ole tullut semmoista miestä vastaan. Parisuhde on se mitä haluisin, mutta en jaksa aloittaa mitään semmoista mistä heti tietää, että se ei tulis kestämään. Ap
Ilmeisesti haluat seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joista näkee heti, etteivät edes halua sitoutua. Kannattanee katsoa toisenlaisia miehiä, vai eivätkö he sytytä? On nimittäin paljon sitoutumishaluisia miehiä.
Naisten yleisin ongelma on se, että heille kelpaa vain itseään tasokkaammat pánomiehet..
Valitus siitä että "miehet haluavat vain seksiä" johtuu oikeasti siitä että nainen itse päästää sänkyyn vain seksiä haluavat ja antaa "vaikutat kivalta kaverilta" pakit parisuhteen perässä oleville.
Sehän kertoo juuri sitoutumiskyvyttömyydestä, sillä naisella siis.
Tinderistä olen eroni jälkeen kaikki kumppanit hommanut. Siellä ollut hyvin tarjolla 30-40-vuotiaita naisia seksisuhteisiin. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen joka harrastaa seksiä ilman pariutumistarkoitusta on kelvoton.
M/40
Mutta sinkkumieskö ei ole kelvoton?
Jos nainen kuitenkin haluaa sitoutuneen suhteen, mutta silti ajautuu sänkyyn vain sitoutumishaluttomien kanssa, niin jotain vikaa on naisessa. Jos ne miehet eivät edes aio koskaan sitoutua, niin he toteuttavat vain omaa agendaansa.
Liian vaarallista nykyään. Sp-taudit ovat todella yleisiä mutta ihmiset eivät käy riittävästi testeissä, joten kuka tahansa voi olla potentiaalinen tartuttaja. Ja pahimmassa tapauksessa saa riesakseen jonkun resistentin tippurin tai HIV:n.
Eikä kondomi anna 100% suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen joka harrastaa seksiä ilman pariutumistarkoitusta on kelvoton.
M/40
Vanha kärsä parempi mun mielestä
Vierailija kirjoitti:
Liian vaarallista nykyään. Sp-taudit ovat todella yleisiä mutta ihmiset eivät käy riittävästi testeissä, joten kuka tahansa voi olla potentiaalinen tartuttaja. Ja pahimmassa tapauksessa saa riesakseen jonkun resistentin tippurin tai HIV:n.
Eikä kondomi anna 100% suojaa.
Kyllä kondomi antaa todella varman suojan. Ainoa vaan, että kondomi on niin tylsä väline, että se 100% suoja tulee, kun on mielummin panematta kuin alkaa käyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kondomi anna 100% suojaa.Kyllä kondomi antaa todella varman suojan. Ainoa vaan, että kondomi on niin tylsä väline, että se 100% suoja tulee, kun on mielummin panematta kuin alkaa käyttää sitä.
Hyvin sanottu. Samasta syystä prostituoidut/maksulliset naiset ovat täysin turhia koska heidän kanssa ei voi olla ilman kondomia ja kondomin kanssa seksi on täysin turhaa.
En ikinä harrastaisi seksiä miehen kanssa, jolla kalu noin 15cm.
Single'98 kirjoitti:
Kiitos tiedosta.
Single'98 kirjoitti:
Kysytkö etukäteen vai vasta nähtyään kalun kieltäydyt seksistä?
Minulla on kaksi seksisuhdetta. Ei välttämättä nähdä joka viikko, joten senkin puoleen on hyvä, että heitä on 2. Saa seksiä noin 1-2krt viikkoon. Ja ei pääse tulemaan ihastumista oikein kumpaankaan. Mut toki tämäkään ei kaikille toimi. En kaipaa parisuhdetta, ainut asia mitä siitä haluisin on seksiä useammin ja läheisyys. Ja näitä saan myös näiltä vakimiehiltäkin. Ja minulle hyvään seksiin riittää se himo toista kohtaan, ei tarvitse olla rakkautta. Jotain välittämistä toki on heitä kohtaan. Ja he kyllä tietää toisistaan.
Mutta sinkkumieskö ei ole kelvoton?