Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai tästäkö muka pitäs olla KIITOLLINEN?

Vierailija
09.06.2014 |

Ei jumaliste kun on hermot kireellä! Mua on jäänyt nyt kaihertamaan tosi paljon kun mies viikko sitten humalassa avautu mun äiti kauneudesta, älykkyydestä ja kaikesta kuin mahtava hän on ja pitää anopistaan niin kovasti. En todellakaan ole koskaan ajatellut voivani olla jotenkin "mustasukkainen" äitini saamista kehuista, mutta nyt nähtiin tämäkin päivä. Siis jäi niin outo olo ja ollaan kyllä tästä keskusteltu nyt jälkikäteen, mutten tykkää ollenkaan tuosta, millä asenteella mies suhtautuu mun harmistukseen.

Ensinnäkin, hänen mielestään mun kuuluisi olla vaan kiitollinen siitä, että kehuu äitiäni. No kehuminen on ihan okei, mutta toi ylistys oli aika älytöntä. Ja muhun vertaaminen! Hänellä paksumpi tukka, hänellä tohtorin tutkinto ja minä "vain" maisteri ja muuta tämmöstä. Vika tikki oli joku tän tyylinen lause, että "minähän vain kehuin geenejäsi, olisit kiitollinen siitä. Ja siitä, että saat olla äitisi tytär". Hyi. Mulla meni niin hermot, että käskin jatkaa elämää äitini kanssa sitten kun niin upea nainen kerran on.

Onks mulla oikeus reagoida näin voimakkaasti tämmöseen vai oonko mä se hullu eikä mies? Mietin tota tosiaan aika usein ja analysoin äänensävyjä, miten mies puhu ja mitä saatto tarkottaa milläkin... Stressaa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni mies haluaisi vähän kokeilla anoppia jos siis sattuu olemaan kuuma.

Vierailija
2/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä jyssäys mitä puhetta! Ei tommosta tarvi kuunnella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet se hullu.

Vierailija
4/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap olisit mun tytär, olisin tosi huolissani. Pervorssia tuollainen.

Vierailija
5/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan et sun äiti olis ottanut ton ihan huumorilla. Ota oppia

Vierailija
6/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksessa ap:lla löytyy mutta älyssä ei.

Vierailija
7/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:03"]

[/quote]

Siis huolissani minusta vai? Häh?

Miksei mulla voi olla paha mieli ja myös sulle, jonka mielestä minä oon se hullu ja pitäis vaan oppia vähän huumorintajua, niin mitä ihmettä? Jos oma mies haloo vertailee anoppiaan omaan vaimoonsa ja kaikessa suunnilleen menee anoppi ohi ja on upeampi ni eikös siitä nyt ole aihetta vähän hermostua? -ap

Vierailija
8/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies pani molempia ja nauraisi partaansa.

Vierailija
9/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan huolissani olisin tyttärestäni, joka on niin epävarma, että on mustis jopa äidilleen.

Puistattaa

Vierailija
10/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:10"]

Nimenomaan huolissani olisin tyttärestäni, joka on niin epävarma, että on mustis jopa äidilleen.

Puistattaa

[/quote]

Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun anoppiakin on käyty kokeilemassa...

Ihan aiheesta olet mustasukkainen, ap. Kyllä miehelläsi taitaa olla ainakin jonkinlainen ihastus äitiisi.

Vierailija
11/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:06"]

[/quote]

Miksei mulla voi olla paha mieli ja myös sulle, jonka mielestä minä oon se hullu ja pitäis vaan oppia vähän huumorintajua, niin mitä ihmettä? Jos oma mies haloo vertailee anoppiaan omaan vaimoonsa ja kaikessa suunnilleen menee anoppi ohi ja on upeampi ni eikös siitä nyt ole aihetta vähän hermostua? -ap

[/quote] 

Ihan hyvällähän minä tämän sanon, mutta sun pitää skarpata, jos äippä menee kuumuudessa ohi.  

Vierailija
12/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:02"]

Kyllä moni mies haluaisi vähän kokeilla anoppia jos siis sattuu olemaan kuuma.

[/quote]On varmaan ap:n ukko jo kokeillutkin ;)

Vierailija
13/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisteriksi tuo ap on aika huono kirjoittaja kylläkin...

Vierailija
14/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:06"]

[/quote]

[/quote] 

Ihan hyvällähän minä tämän sanon, mutta sun pitää skarpata, jos äippä menee kuumuudessa ohi.  

[/quote]

Päinvastoin mulla tuli olo, että en nyt ainakaan ala "kilpavarustelemaan" itseäni mutsin kanssa. Ehkä vaikuttaa sekin, että myönnän kyllä äitini olevan ikäisekseen (on myös sillä tavoin nuori, että mun mies mua hiukan vanhempi ja äitini sai minut 18-vuotiaana) ihan tyylikäs ja näyttävä ja joskus jopa olen ottanut joissain vaatetuksissa tai muissa hänestä mallia, mutta eikös toi nyt ole normaalia tyttären toimintaa? Ottaa naisen mallia omasta äidistä?

Yäk ja hyi ja en tiiä mitä sanoa noihin, että "miehen tekee vähän mieli anoppia kokeilla" siis hyi helvetti! Absurdia! Jos näin on ni lähteköön lätkimään koko ällötys..! -ap

Vierailija
15/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:14"]

Maisteriksi tuo ap on aika huono kirjoittaja kylläkin...

[/quote]

Hei,

osaan kirjoittaa kyllä asiallisestikin. Akateemisessa maailmassa sekä työskennellessäni käytän toisenlaista kieltä kuin Vauva-lehden Aihe vapaa -palstalla internetissä hermoillessani. Muutenkin suhteutan kirjoitustyylini kontekstiin ja sen vakavuuteen, koin anonyymipalstalla niin sanotun avautumisen olevan aivan normaalia. Tämän päätelmän arviointikyvyssäni johdin kyseisen keskustelupalstan yleisestä tasosta. Pahoittelen, mikäli en Teitä vakuuttanut.

Ystävällisin terveisin,

Alkuperäinen

Vierailija
16/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jotenkin säälittävä.

Taidan olla liian vanha eli lähempänä äitisi ikää, kun en ymmärrä tuota hermostumista. Tosin "anoppia tekee mieli kokeilla" menisi yli minullakin, vaikka olisin itse se anoppi.  Ja kyllä, on minunkin mieheni kehunut äitiäni. Tosin lähinnä hänen suunnattoman suurta ymmärrystä ja kärsivällisyyttä miehensä alkoholinkäyttöön, jota minä en koskaan ole osannut arvostaa.

Vierailija
17/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin sulla on pinna kireellä, et pääse tämän asian suhteen etenemään mitenkään rakentavasti.

Vierailija
18/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi jotain epämiellyttävää äidistäsi, keksi vaikka jotain jos ei ole, niin h'n ei vaikuta niin pyhimykseltä. Sano vaikka että joskus hänen papa-testinsä näytti kondylooman esiasteita niin ei ainakaan miehesi tee mieli uittaa munaansa äidissäsi.

Vierailija
19/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:00"]

Siis jäi niin outo olo ja ollaan kyllä tästä keskusteltu nyt jälkikäteen, mutten tykkää ollenkaan tuosta, millä asenteella mies suhtautuu mun harmistukseen.

[/quote]

Toi akkojen "keskustelu" on ihan vihoviimeistä, natkutetaan, syyllistetään, keskustellaan ts. lätistään turhasta ja kauan aikaa. Asiaan palataan vielä seuraavanakin päivänä koska täytyy keskustella mieltä painavasta asiasta.

Käske sitä ukkoas haukkumaan äitiäsi, sitten voit tehdä siitäkin vastaavan aloituksen ja keskustella miehesi kanssa.

Voip kyllä olla että ukkosi tekee mieli uittaa melaa äidissäsi, äideiltä saa yleensä parempaa seksiä kuin tyttäreltä. Exän äiti antoi panna peppuunkin, toisin kuin nirso tyttärensä josta tulikin estojen vuoksi ex. Se anoppi kuulkaas osasi kiljua pumppauksen tahtiin, vieläkin stondaa kun oikein asiaa ajattelee.

Vierailija
20/25 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:39"]

Sano miehellesi jotain epämiellyttävää äidistäsi, keksi vaikka jotain jos ei ole, niin h'n ei vaikuta niin pyhimykseltä. Sano vaikka että joskus hänen papa-testinsä näytti kondylooman esiasteita niin ei ainakaan miehesi tee mieli uittaa munaansa äidissäsi.

[/quote]

No just tämä, että kun olen jo hermoillut asiasta niin en oikein tiedä miten ns. alas kehtaan vajota. Kai koitin vähän kysellä hermoilenko aiheesta vai aiheetta, mutta aika ristiriitaisia mielipiteitä, joten hämmentynyt olen edelleen.

Ja sinä, joka puhuttelit mua säälittävänä. Jep ehkä olenkin, mutta ohittaisitko sä tämmösen vain olankohautuksella? Ottaa päähän tommonen virnuilu ja myhäily mieheNI miettiessä äitäNI. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi