Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kateellinen ja vihainen mun koronaolosta.

Vierailija
09.06.2014 |

Mutta mitä mä voin tehdä? kun oppimisvaikeuksien takia en saa ammattia enkä työpaikkaa mistään löydä.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kerta kateellinen ja vihainen sun kotonaolosta niin jospa mies sitten lopettaisi sen yrityksensä ja jäisi myös kotiin. Voisitte viettää sun jäljelläolevan elinajan herttaisesti koko perhe yhdessä, mies voisi hoitaa sua ja lasta ja sä voisit keskittyä ihan totaalisesti siihen sairastamiseen. Eiks olis ihanaa??!!??!!!!

Vierailija
42/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:14"]

No eipä yllätä, ettet halua tehdä päätöksiä. Silloinhan olisit vastuussa jostain asiasta elämässäsi. Mutta mikä on ongelma, pelkäätkö siis, että miehesi jättää sinut?

[/quote]

En pelkää. Mietin vain miten saisimme perheemme paremmin toimimaan yhdessä.

[/quote]

Ette mitenkään.

Sinullekin on täällä monen monta kertaa kerrottu se epäsuorasti ja suoraan, mutta sinä kun et usko tai ainakaan halua uskoa. Luuletko, että se jos pääset taas muutamaksi viikoksi johonkin töihin ja joudut lopettamaan alle 2kk jälkeen (kuten aiemmissa ketjuissa kerroit aina käyvän) jotenkin kohentavan elämänlaatuanne pysyvästi? No voin kertoa että ei onnistu. Elämäsi on nyt tuota niin kauan kunnes uskallat, tai paremminkin miehesi uskaltaa tehdä sen lusikoiden jakopäätöksen.

[/quote]

Mitä se ero auttaisi edes miestä? ei tänne varmasti ole tunkua kun haluaa asua näin ahtaasti ja muutenkin vaatimattomasti lisäksi uusi nainen joutuisi käymään töissä ja hoitamaan lasta ja monenlaista muuta juttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:07"]

Sun isoin ongelma on laiskuus ja itsesääli. Lopeta se omassa kurjuudessas rypeminen ja marttyyrin leikkiminen. Olet aikuinen ihminen ja halutessasi varmasti kykenet tekemään edes jotain. Älä jaksa selitellä. Kai ymmärrät, että sä et ole ainoa ihminen, jolla on jotain ongelmia? Mullakin on paljonkin, mutta oon silti onnistunut opiskelemaan ammatin ja käymään töissäkin siinä sivussa. Eikö sulla ole yhtään minkäänlaista ylpeyttä?

[/quote]

Tottakai mä sanoinkin että haen heti taas töitä kun tulee vähän parempi kausi terveyden kanssa ja opiskella en voi koska mua ei enää huolita opiskelemaan kun niin monta kertaa olen epäonnistunut niissä.

[/quote] Kerro jo mikä helvetin parempi kausi? Saattohoitohan sulla on seuraava kausi. Ei sieltä pääse töihin.

Vierailija
44/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:18"]

No eipä yllätä, ettet halua tehdä päätöksiä. Silloinhan olisit vastuussa jostain asiasta elämässäsi. Mutta mikä on ongelma, pelkäätkö siis, että miehesi jättää sinut?

[/quote]

[/quote]

Ette mitenkään.

Sinullekin on täällä monen monta kertaa kerrottu se epäsuorasti ja suoraan, mutta sinä kun et usko tai ainakaan halua uskoa. Luuletko, että se jos pääset taas muutamaksi viikoksi johonkin töihin ja joudut lopettamaan alle 2kk jälkeen (kuten aiemmissa ketjuissa kerroit aina käyvän) jotenkin kohentavan elämänlaatuanne pysyvästi? No voin kertoa että ei onnistu. Elämäsi on nyt tuota niin kauan kunnes uskallat, tai paremminkin miehesi uskaltaa tehdä sen lusikoiden jakopäätöksen.

[/quote]

Mitä se ero auttaisi edes miestä? ei tänne varmasti ole tunkua kun haluaa asua näin ahtaasti ja muutenkin vaatimattomasti lisäksi uusi nainen joutuisi käymään töissä ja hoitamaan lasta ja monenlaista muuta juttua.

[/quote]Aina joku uuno löytyy. Sinäkin löydyit. Ja kaikki eivät suhtaudu työhön jonain pakkona, johon joutuu...

Vierailija
45/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:19"]

Jos mies on kerta kateellinen ja vihainen sun kotonaolosta niin jospa mies sitten lopettaisi sen yrityksensä ja jäisi myös kotiin. Voisitte viettää sun jäljelläolevan elinajan herttaisesti koko perhe yhdessä, mies voisi hoitaa sua ja lasta ja sä voisit keskittyä ihan totaalisesti siihen sairastamiseen. Eiks olis ihanaa??!!??!!!!

[/quote]

Ei mies halua yritystään lopettaa.

Vierailija
46/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:18"]

[/quote]

[/quote]

Ette mitenkään.

[/quote]

[/quote]Aina joku uuno löytyy. Sinäkin löydyit. Ja kaikki eivät suhtaudu työhön jonain pakkona, johon joutuu...

[/quote]

Mulla nyt ei niin kovat vaatimukset voi olla miehen suhteen näistä sairauksista ja oppimisvaikeuksista johtuen mutta hyvä jos 2 huoneen mökkiin uuden naisen löytää.

Vierailija
47/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:07"]

Sun isoin ongelma on laiskuus ja itsesääli. Lopeta se omassa kurjuudessas rypeminen ja marttyyrin leikkiminen. Olet aikuinen ihminen ja halutessasi varmasti kykenet tekemään edes jotain. Älä jaksa selitellä. Kai ymmärrät, että sä et ole ainoa ihminen, jolla on jotain ongelmia? Mullakin on paljonkin, mutta oon silti onnistunut opiskelemaan ammatin ja käymään töissäkin siinä sivussa. Eikö sulla ole yhtään minkäänlaista ylpeyttä?

[/quote]

Tottakai mä sanoinkin että haen heti taas töitä kun tulee vähän parempi kausi terveyden kanssa ja opiskella en voi koska mua ei enää huolita opiskelemaan kun niin monta kertaa olen epäonnistunut niissä.

[/quote] Kerro jo mikä helvetin parempi kausi? Saattohoitohan sulla on seuraava kausi. Ei sieltä pääse töihin.

[/quote]

parempi kausi sairauksieni kanssa valitettavasti en tule kuolemaan .

Vierailija
48/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas se nyt onkin taas ilkeä, kun vähän väliä aina kehut hyväksi mieheksi? Suunnilleen joka toisessa viestissäsi se on ihana ja hyvä, joka toisessa häijy ja ilkeä.

Tuntuisi että ongelmana olisit sinä itse, eikä se mies. Varmasti kummallekin olisi parempi se avioero.

Vierailija
49/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita vastauksia ap oot saanut. Mä tiedän että kivuissa eläminen on ihan kamalaa ja jo kivut, myös niiden kipulääkkeiden vaikutuksesta olo menee vetämättömäksi, mikään työ ei oikein onnistu ja kukaan, joka ei ole elänyt jatkuvissa kivuissa koko ajan, kuukausikaupalla, ei tilannetta ymmärrä. Ja Suomessa on paska terveydenhoito kivun osalta, ei anneta oikeita lääkkeitä eikä oikeaa hoitoa. Mun neuvo on se, että menet sinne lääkkäriin niin usein, että saat sen kipulääkityksen kuntoon. Vaadit fysioterapiaa myös, kerrot että et voi edes kuvitella töitä, kun keho ei ole kunnossa. Kerrot, että vaikuttaa mieleen. Vaadit lähetteen kipupoliklinikalle, jos eivät osaa lääkitystä muokata. Jos olet viettänyt päivystyksessä yöllä 7 tuntia, olis ihan jees että miehesi antaisi sinun nukkua, tosin voi olla että ei kolistellut tahalleen, k,yllähän aamutoimista äänt voi tulla. Nyt tsemppiä ja voimia kipuihin ja taisteluun suomalaisen terveydenhoidon kanssa! Mä jouduin taistelemaan kipujen kanssa neljä vuotta, kipupoliklinikalta lopulta sain avun ja elämä lähti taas rullaamaan, mieli myös selkeni, tuntui että sen neljä vuotta elin kuin sumussa ja ei todellakaan ollut helppoa tehdä töitä tai opiskellla, vaikka kovstri yritinkin. Ja ei, en koe olevani yhteiskunnan pohjasakkaa, nyt opiskelen yliopistolla ja teen sivussa osa- ja kesätöitä. 

Vierailija
50/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:16"]Onpa ihan karmeita vastauksia. Av-mammalauma taas nauttii kun pääsee rääppimään ja kiusaamaan. Hyi helvetti.

[/quote] Sä taas et ole tätä tyyppiä seurannut. Jän on notkunut täällä jo vuosia. Valittaa aina samat asiat, mikään neuvo ei kelpaa ja keksii uusia käänteitä juttuunsa. Töitä muka etsii koko ajan, mutta on heikkolahjainen ja lähes rampa. Uusin käänne tämä syöpä. Esiintyy myös kaksplussalla nimellä ammattivalittaja. Parhaimpina aikoinaan tuuttasi lähes kymmenen samanlaista aloitusta per päivä....

Vierailija
51/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nytkö sä et olekaan kuolemassa siihen syöpääsi?

Vierailija
52/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:22"]

[/quote]

[/quote]

parempi kausi sairauksieni kanssa valitettavasti en tule kuolemaan .

[/quote]eli valehtelit... lähtikö tarina lapasesta. Mäpä etin sen sun kuolemavoivottelu ketjun.

Vierailija
53/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:35"]Siis nytkö sä et olekaan kuolemassa siihen syöpääsi?

[/quote]Oksettava trolli... ensin kerjäs sillä huomiota ja ylläri nyt tarina muuttuu. Varmaan kivaa niille oikeasti sairaille.

Vierailija
54/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyypilliseen tapaansa katosi ketjusta :)

Vierailija
55/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
56/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:44"]

[/quote]

Meni varmaan Kaksplussalle uikuttamaan.

Vierailija
57/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kaksplussalla hänet tunnetaan liian hyvin. Ei saa enää huomiota.

Vierailija
58/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:49"]

Siellä kaksplussalla hänet tunnetaan liian hyvin. Ei saa enää huomiota.

[/quote]

Niinpä. Siksi ei ole siellä mitään syöpäjuttuja yrittänytkään, valittaa vaan jatkuvasti köyhyyttä ja kun mies ei suostu muuttamaan ja myymään taloa. Ihan vitun tyhmä trolli.

Vierailija
59/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:32"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:16"]Onpa ihan karmeita vastauksia. Av-mammalauma taas nauttii kun pääsee rääppimään ja kiusaamaan. Hyi helvetti.

[/quote] Sä taas et ole tätä tyyppiä seurannut. Jän on notkunut täällä jo vuosia. Valittaa aina samat asiat, mikään neuvo ei kelpaa ja keksii uusia käänteitä juttuunsa. Töitä muka etsii koko ajan, mutta on heikkolahjainen ja lähes rampa. Uusin käänne tämä syöpä. Esiintyy myös kaksplussalla nimellä ammattivalittaja. Parhaimpina aikoinaan tuuttasi lähes kymmenen samanlaista aloitusta per päivä....

[/quote]

Selvä, sekö oikeuttaa käskemään toista huoran hommiin?  Entä jos hän on oikeasti lähes rampa ja heikkolahjainen, sekö on pilkan aihe?

Vierailija
60/102 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:32"]

[/quote]

Selvä, sekö oikeuttaa käskemään toista huoran hommiin?  Entä jos hän on oikeasti lähes rampa ja heikkolahjainen, sekö on pilkan aihe?

[/quote] kukaan oikeasti rampa tai heikkolahjainen ei pyöri täällä useita vuosia kehittelemässä jotain elämäntarinaa. Huoran homma on varmasti se viimeinen homma mitä hänelle enää keksi. Ihan kaikkia muita on tässä vuosien saatossa jo ehdotettu. Ihan jokaista jumalan hommaa, mitä vaan on tullu mieleen. Ja tosiaan täällä levittää tuota syöpäjuttua, jolla leikkiminen on mielestäni kuvottavaa! Nyt sitä ei sitten olekaan. Viime viikolla vielä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi