Mies on kateellinen ja vihainen mun koronaolosta.
Mutta mitä mä voin tehdä? kun oppimisvaikeuksien takia en saa ammattia enkä työpaikkaa mistään löydä.
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:41"]Vai pitäisikö erota ja jättää lapsi miehelle vaikka se ei sitä hoida?
[/quote]Joo. Ehkä se ilmapiiri paranee, kun sä olet poissa ja uuden naisenhan se ukkos sit hommaa. Mutta etkö sä kuole siihen syöpään??? Vai oletko niin kuvottava, että trollsilet tuollsisella asialla. Ei kai sillon enää mitään töitä mietitä?
[/quote]
Mistä se uuden naisen tänne keksisi? tuskin tänne kukaan tulisi ja saa kai sitä vaivoistaan huolimatta miettiä töitä.
[/quote] Varmasti löytää. On niin ahkera mies. Mitä sä häntä mollaat. Ite valitsit ja ainoa joka sua jaksaa elättää.
Eipä taida teidän asioille voida mitään. Kummallekaan. Koittakaa se lapsi hoitaa edes jotenkuten säällisesti, ja muuten kärsikää.
Niin, aloituksesi kysymykseen suora vastaus.
Et voi tehdä yhtään mitään muuta kuin toivoa että se äijä jaksaa sua katsella ja elättää.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:56"]Joo no ei tarvitse ehdotella mitään ja taas kun parempi kausi tulee lähden kiertelemään liikkeitä jos pääsisi johonkin töihin.
[/quote] Eiks sulla oo joku vuosi elinaikaa? Pahemmaksi se tosta menee. Vai valehteletko.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 10:41"]Vai pitäisikö erota ja jättää lapsi miehelle vaikka se ei sitä hoida?
[/quote]Joo. Ehkä se ilmapiiri paranee, kun sä olet poissa ja uuden naisenhan se ukkos sit hommaa. Mutta etkö sä kuole siihen syöpään??? Vai oletko niin kuvottava, että trollsilet tuollsisella asialla. Ei kai sillon enää mitään töitä mietitä?
[/quote]
Mistä se uuden naisen tänne keksisi? tuskin tänne kukaan tulisi ja saa kai sitä vaivoistaan huolimatta miettiä töitä.
[/quote] Varmasti löytää. On niin ahkera mies. Mitä sä häntä mollaat. Ite valitsit ja ainoa joka sua jaksaa elättää.
[/quote]
On se ahkera en mä sitä kiistä mutta melkoisen jääräpäin. Haluaa asua tässä pappansa rakentamassa pienessä mökissä niin tuskinpa joku nainen haluaisi jakaa makuuhuoneen miehen ja kohta 6v lapsen kanssa.
Ilmeisesti olet hyvä imemään kullia kun miehesi viitsii katsella sinua
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:01"]
Niin, aloituksesi kysymykseen suora vastaus.
Et voi tehdä yhtään mitään muuta kuin toivoa että se äijä jaksaa sua katsella ja elättää.
[/quote]
Ei sen tarvitse jaksaa mua katsella ja elättää. Jos ei jaksa niin ok kyllä yhteiskunta sitten elättää.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:03"]
Ei sen tarvitse jaksaa mua katsella ja elättää. Jos ei jaksa niin ok kyllä yhteiskunta sitten elättää.
[/quote]
Entäs tuo aiemmin kirjoittamasi "En mä erotakkaan voi näin sairaana en jaksa jäädä yh.ksi ja miehen kanssa lapsi olisi aika heitteillä"?
Etkö näy itse että olet niin tuuliviiri ajatuksissasi ja vastauksissasi, ettei sinun kanssa oikeasti voi asioista keskustella.
1. En voi jäädä yksinhuoltajaksi
2. Ei miehen tartte mua elättää
Koita nyt päättää edes yksi asia elämässäsi ja toimi sen mukaan oli päätös sitten ihan mikä tahansa.
Sun isoin ongelma on laiskuus ja itsesääli. Lopeta se omassa kurjuudessas rypeminen ja marttyyrin leikkiminen. Olet aikuinen ihminen ja halutessasi varmasti kykenet tekemään edes jotain. Älä jaksa selitellä. Kai ymmärrät, että sä et ole ainoa ihminen, jolla on jotain ongelmia? Mullakin on paljonkin, mutta oon silti onnistunut opiskelemaan ammatin ja käymään töissäkin siinä sivussa. Eikö sulla ole yhtään minkäänlaista ylpeyttä?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:03"]
[/quote]
Entäs tuo aiemmin kirjoittamasi "En mä erotakkaan voi näin sairaana en jaksa jäädä yh.ksi ja miehen kanssa lapsi olisi aika heitteillä"?
Etkö näy itse että olet niin tuuliviiri ajatuksissasi ja vastauksissasi, ettei sinun kanssa oikeasti voi asioista keskustella.
1. En voi jäädä yksinhuoltajaksi
2. Ei miehen tartte mua elättää
Koita nyt päättää edes yksi asia elämässäsi ja toimi sen mukaan oli päätös sitten ihan mikä tahansa.
[/quote]
Niin mies saa hakea eroa jos haluaa en mä viitsi sitä hakea. Tehköön hän päätöksiä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:02"]
[/quote]
Tässä onkin yksi uravaihtoehto, jota voisit tosissasi harkita.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:07"]
Sun isoin ongelma on laiskuus ja itsesääli. Lopeta se omassa kurjuudessas rypeminen ja marttyyrin leikkiminen. Olet aikuinen ihminen ja halutessasi varmasti kykenet tekemään edes jotain. Älä jaksa selitellä. Kai ymmärrät, että sä et ole ainoa ihminen, jolla on jotain ongelmia? Mullakin on paljonkin, mutta oon silti onnistunut opiskelemaan ammatin ja käymään töissäkin siinä sivussa. Eikö sulla ole yhtään minkäänlaista ylpeyttä?
[/quote]
Tottakai mä sanoinkin että haen heti taas töitä kun tulee vähän parempi kausi terveyden kanssa ja opiskella en voi koska mua ei enää huolita opiskelemaan kun niin monta kertaa olen epäonnistunut niissä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:09"]
[/quote]
[/quote]
Onneksi en kelpaisi siihenkään.
No eipä yllätä, ettet halua tehdä päätöksiä. Silloinhan olisit vastuussa jostain asiasta elämässäsi. Mutta mikä on ongelma, pelkäätkö siis, että miehesi jättää sinut?
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Äläs nyt. Varmasti kelpaat.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:14"]
No eipä yllätä, ettet halua tehdä päätöksiä. Silloinhan olisit vastuussa jostain asiasta elämässäsi. Mutta mikä on ongelma, pelkäätkö siis, että miehesi jättää sinut?
[/quote]
En pelkää. Mietin vain miten saisimme perheemme paremmin toimimaan yhdessä.
Onpa ihan karmeita vastauksia. Av-mammalauma taas nauttii kun pääsee rääppimään ja kiusaamaan. Hyi helvetti.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]Äläs nyt. Varmasti kelpaat.
[/quote]
En kelpaa enkä sellaista haluaisikkaan tehdä.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:15"]
[/quote]
En pelkää. Mietin vain miten saisimme perheemme paremmin toimimaan yhdessä.
[/quote]
Ette mitenkään.
Sinullekin on täällä monen monta kertaa kerrottu se epäsuorasti ja suoraan, mutta sinä kun et usko tai ainakaan halua uskoa. Luuletko, että se jos pääset taas muutamaksi viikoksi johonkin töihin ja joudut lopettamaan alle 2kk jälkeen (kuten aiemmissa ketjuissa kerroit aina käyvän) jotenkin kohentavan elämänlaatuanne pysyvästi? No voin kertoa että ei onnistu. Elämäsi on nyt tuota niin kauan kunnes uskallat, tai paremminkin miehesi uskaltaa tehdä sen lusikoiden jakopäätöksen.
Joo no ei tarvitse ehdotella mitään ja taas kun parempi kausi tulee lähden kiertelemään liikkeitä jos pääsisi johonkin töihin.