Osaatko tehdä ranskanletin/kalanruotoletin?
Osaatko tehdä. Miten olet oppinut? Miten voi harjoitella? Haluaisin oppimaan tehdä sivulle sen myös.
Kommentit (21)
Katsoin liikuntatunnin jälkeen kun yksi rinnakkaisluokkalainen tyttö teki ranskanlettiä. Menin kotiin ja harjoittelin puolisen tuntia ja siitä lähtien oleb osannut tehdä. Kalanruotoletin näin joskus jollakin koulussa ja kokeilin kotona niin kauan kun onnistuin. Ei se mitään rakettitiedettä ole :D
En tarkoita tavallista lettiä. Vaan, moni ei osaa tätä kalanruotolettiä tehdä. Itse haluaisin opetella tekemään hyvän.
Meni kakkoselle väärä peukku. Piti antaa alas.
Youtubessa on hyviä opetusvideoita, niiden avulla mäkin opettelin!
Ranskis on helppo, mutta kalanruotoa en vaan saa onnistumaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:37"]Youtubessa on hyviä opetusvideoita, niiden avulla mäkin opettelin!
[/quote]
Mieheni katsoi minuutin verran tuollaista videota ja teki minulle saman tien upean ranskanletin. Itse on opi millään. En tekemään itselle enkä muille.
Mitä vaikeaa on kalanruotoletissä? Kaksi hiusosiota joiden ulkosivuilta vedetään vuorotellen ohuita hiusosioita keskelle
Osaan, mutta ranskanletistä tulee aika sotkuinen. Kalanruotoletissä ei ole mielestäni mitään vaikeaa, mutta pitkähiuksisemmille se ei varmaan ole yhtä helppoa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:48"]
Mitä vaikeaa on kalanruotoletissä? Kaksi hiusosiota joiden ulkosivuilta vedetään vuorotellen ohuita hiusosioita keskelle
[/quote]Joo, tiedän kyllä tekniikan mutta käytännössä ei vaan onnistu. Ei tule oikean näköistä.
Eikö ranskanletti ja kalanruotoletti ole sama
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 00:48"]
[/quote]Joo, tiedän kyllä tekniikan mutta käytännössä ei vaan onnistu. Ei tule oikean näköistä.
[/quote]
Otatko liian isoja osioita kerralla? Nätein kalanruoto syntyy just todella pienistä hiusosioista mutta varsinkin pitkiin hiuksiin sen tekeminen niin on todella turhauttavaa
En osaa vaikka haluaisin. :( Pitää katsoa Tuubista. Löytyykö suomeksi vai englanniksi?
En osaa,ja alkaa nyppimään,kun en opi vaikka kuinka yritän.En jotenkin hahmota miten se menee kun en näe takaraivoani :D
mitä eroa niissä on?? Oon luullut tarkoittavan samaa asiaa... Millä nimellä ne löytyy Youtubesta?
Ranskanletin voi tehdä molemmin päin, siten että letti jää alle ja siten että se on päällä ehjänä. Nämä osaan tehdä molemmat itselle ja toiselle. Kalanruotoa en ole vielä harjoitellet.
Ei tässä silti liian taitavaa olla...en ole millään oppinut tekemään suoristusraudalla kiharoita.
Netistä tosiaan löytyy hyviä videoita suomeksikin ja niistä pääsee kätevästi
muihin. Harjoittelemalla jäljestä tulee siisti.
Muistaakseni ranskanletti-hakusanalla löytyi monenlaisia lettejä. Kun tekniikan oppii, niin on helppo soveltaa.
Osaan tehdä molemmat. Kalanruotoletti on periaatteessa hyvin helppo, mutta minulla tuottaa aina eniten ongelmia saada se lähtemään tarpeeksi tiukkana. Loput on sitten helpo letittää kun alku on tiukalla.
En, mutta haluaisin osata ja aion kyllä opetella. Youtubessa on hyviä opetusvideoita.
No eiköhän kaikki osaa..
Osaatko ajaa pyörällä..