Menetin neitsyyteni 17-vuotiaana, oliko se kauhean "myöhään?"
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:03"]Onko noloa? Olen 19v neitsyt ja en ole seurustellut vielä.
[/quote]
Sinussa ei ole mitään noloa.
Siis eka ja vika. Ootko aatellu et voi kun ois ollu muitaki "kokeiluja"?
En ole koskaan "menettänyt" neitsyyttäni, tai seksissä menettänyt muutenkaan mitään, saanut vain :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:49"]Juuri kun olin täyttänyt 17.
[/quote]
menettää neitsyys? mitä hittoa akat on ihan miehen tosin alla? Antaa neitsyys kuulostaa paremmalle.
Kyllä se neitsyys menetetään, koska sitä ei saa enää koskaan takaisin. Sanotaanhan pojistakin, että he menettivät poikuuden, ei se ole alistamista.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 07:18"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:49"]Juuri kun olin täyttänyt 17.
[/quote]
menettää neitsyys? mitä hittoa akat on ihan miehen tosin alla? Antaa neitsyys kuulostaa paremmalle.
[/quote]
No se nyt vain on vakiintunut ilmaus, koita kestää.
Itse olin myös juuri täyttänyt 17 ja mun mielestä toi on sellainen ihan tavis ikä. Siitä reilummin alle on kyllä tosi nuori sekstailemaan ja siitä paljon yli sitten taas jo vanha... 17 on tavisikä tohon hommaan. Tietysti riippuen porukoista, mutta normaaleilla "kunnon" nuorilla varmastikin niin.
Mieluummin olisin menettänyt tuon ikäisenä silloiselle poikaystävälleni kuin 15-vuotiaana kaverilleni.
Oma eka kerta 19-vuotiaana, eli hieman keskivertoa myöhemmin, mutta ei kuitenkaan huomattavasti. Nyt olen 23 eikä seksikumppaneita ole kuin 2, en seurustele tai yleensä harrasta yhden illan juttuja. Mielestäni on huomattavasti vähemmän noloa menettää tässä iässä neitsyys poikaystävälle kuin olla tämän ikäinen ei-neitsyt, jolla ei silti ole parisuhdekokemusta.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:47"]Mitä sitä neitsyyttä säästelemään, ei se kasva korkoa. Antaa palaa kun siltä tuntuu, ei se järvi soutamalla kulu.
Ja mitä tulee niihin huuteluihin, että vanhemmat ovat huonoja jos esim. 13 vuotias harrastaa seksiä. Ei siinä ole vanhemmilla huonoudesta tai hyvyydestä kiinni, nuoret kun tekee omia juttujaan kun sille päälle sattuvat, siinä ei auta vaikka valvoisitte kuinka nuortenne tekemisiä. En kyllä ymmärrä alle 15-16 vuotiaiden seksikokeiluja, mutta siitä eteenpäin kenttä on avoin...
[/quote]
Vanhemmilla ON vastuu lastensa tekemisistä!
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:28"]Itse olin myös juuri täyttänyt 17 ja mun mielestä toi on sellainen ihan tavis ikä. Siitä reilummin alle on kyllä tosi nuori sekstailemaan ja siitä paljon yli sitten taas jo vanha... 17 on tavisikä tohon hommaan. Tietysti riippuen porukoista, mutta normaaleilla "kunnon" nuorilla varmastikin niin.
[/quote]
Mä menetin 13vuotiaana ja ihan kunnon nuori olin
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:28"]Itse olin myös juuri täyttänyt 17 ja mun mielestä toi on sellainen ihan tavis ikä. Siitä reilummin alle on kyllä tosi nuori sekstailemaan ja siitä paljon yli sitten taas jo vanha... 17 on tavisikä tohon hommaan. Tietysti riippuen porukoista, mutta normaaleilla "kunnon" nuorilla varmastikin niin.
[/quote]
Mä menetin 13vuotiaana ja ihan kunnon nuori olin
[/quote]
Mutta vanhempasipa eivät olleet kunnon vanhempia....
Ei ollut myöhään. :) Omani menetin 14-vuotiaana. Kaduttaa, mutta minkäs teet.
Huooh, miten voi edes ajatella noin. 17-vuotiaskin on vielä alaikäinen. En moralisoi, vaan myönnän sen, että kypsymme eri tahtiin ja jollain voi olla hyvä seurustelusuhde ja hyvä ekakerta jo aiemminkin. Itselläni oli 21-vuotiaana ja olisin oikeastaan halunnut vieläkin vähän odottaa, mutta valitettavasti annoin myöten painostukselle. Eipä se enää haittaa, mutta harmitti silloin pitkään, sillä ei ollut mikään hyvä kokemus.
Mitä sitä neitsyyttä säästelemään, ei se kasva korkoa. Antaa palaa kun siltä tuntuu, ei se järvi soutamalla kulu.
Ja mitä tulee niihin huuteluihin, että vanhemmat ovat huonoja jos esim. 13 vuotias harrastaa seksiä. Ei siinä ole vanhemmilla huonoudesta tai hyvyydestä kiinni, nuoret kun tekee omia juttujaan kun sille päälle sattuvat, siinä ei auta vaikka valvoisitte kuinka nuortenne tekemisiä. En kyllä ymmärrä alle 15-16 vuotiaiden seksikokeiluja, mutta siitä eteenpäin kenttä on avoin...
Ei, mulla meni neitsyys 19-vuotiaana.
Ei se ollut myöhään. Mutta asian ajattelu vielä tänä päivänä on aika myöhäistä kehitystä.
Itse asiassa tuo on tyttöjen keskuudessa aika lailla se keskimääräinen ikä. Suurin osa varmaan harrastaa seksiä ekan kerran 16-20-vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 23:03"]Onko noloa? Olen 19v neitsyt ja en ole seurustellut vielä.
[/quote]
On