Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö miehesi kaveriporukan kanssa Sunny Beachille?

Vierailija
08.06.2014 |

??

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt sitten sanoa, että oon kyllä onnellinen "nössöstä" miehestäni, jota ei kiinnosta poikaporukassa lähteä suomen sisällä tapahtuvia futispelejä pidemmälle. Mun ei tarvitse kahlita häntä eikä hänen mua. Miks aina ajatellaan, että jos mies ei halua ryypätä ja matkustaa ym. Niin on tossun alla, kahlittuna, vaimo nalkuttaa? Meillä ollaan ihan vapaaehtoisesti tässä ja kumpikin varmaan vähän nössöjä, kun satutaa tykkäämään kotona olosta ja toistemme seurasta. Mies ei ole edes ennen meidän yhteistä elämää ennen tykännyt matkustella saati sitten ryypiskellä. On meillä kaupunkilomakohteita, jossa käymme yhdessä perheenä.

Vierailija
2/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään! Viime viikolla mies kysyi saako lähteä kaverinsa kanssa katsomaan yhtä futispeliä, en päästänyt. Huoriin olis VARMASTI mennyt. Itselle sallin baarikäynnit ja jatkot kun teen raskasta työtä mutta miehellä AIVAN eri asia. Miehet pettää aina!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 22:12"]

Kitjota youtubeen Sunny beach night party ja mieti hetki päästäisitkö.... Minä en.. Joku dubai täysin eri asia.

[/quote]

Tein niin kuin ehdotit enkä siltikään nähnyt mitään sellaista matskua, ettenkö "päästäisi" miestäni tuonne. Päästän sen ihan minne vain, luotan häneen. Se, että muut tekee, ei tarkoita että hän välttämättä tekisi mitään. Toisaalta mieheni on varmaankin harvinaisuus nykyaikana: maalaistaustainen, korkean moraalin omaava herrasmies/älykkö. Meneekö teidän miehet sitten täysin järjettömiksi jos näkee alastomia naisia? Ettekö luota siihen, että niinä hetkinä, heitä kantaa ajatus sinusta alastamona ja rakkaus sinuun? Mietin toki, mitä siellä mahtaa tapahtua sillä en sentään ole mikään naiivi. Luotan häneen kyllä silti. Jos jotain tapahtuisikin, niin no, se on elämää, siitä päästään yli suurella sydän surulla ja perheen rikkoutumisella, mutta en epäile hetkeäkään ettenkö selviäisi siitä voittajana. 

Vierailija
4/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ilmoittaisi lähtevänsä synny beachille, niin miettisin, että olenko ollut kännissä tai huumattuna kaikki nämä vuodet enkä ole tajunnut, että taloudessani asuu ihan uskomaton juntti. Jollaisen kanssa itse en kyllä halua elää.

Toivottaisiin hyvää matkaa. Ja hyvää jatkoa.

Vierailija
5/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä meiltä että jokainen voi pettää, jopa se oma mies, mutta se ei vaikuta omaan luottamukseen miestä kohtaan. Mustasukkaisuus ja kieltäminen ei edesauta asiaa ollenkaan, korkeintaan vain pahentaisi sitä. Eiköhän se mies ole onnellisempi ja ei mieti pettämistä jos suhteessa on kaikki hyvin ja luottamusta on sillä tavalla että kumpikin saa tehdä asioita ilman toisen kieltämisiä ja mustasukkaisuus kohtauksia. Totta kai pieni terve mustasukkaisuus on ok, mutta...

Olen ollut poikaporukalla Mallorcalla ns biletys ja auringonotto lomalla. Itse olen siis nainen mutta meitä oli siis 5 miestä ja minä. Kaksi näistä miehistä seurusteli ja ihan samalla tavalla he biletti ja pitivät hauskaa, MUTTA ei he tarvinut siihen muita naisia. En ymmärrä miksi suurinosa naisista heti ajattelee että siellä ne vain pettää menemään? Ja totta, sellaisiakin on jotka pettävät tollaisilla reissuilla muttta silloin kyllä suhteessa tai varsinkin MIEHESSÄ on jotain vikaa ja reissun kieltäminen ei muuttaisi asiaa mitenkään.

Tuolla omalla reissulla olisi kyllä näille seurusteleville miehille tullut tilaisuuksia pettää mutta käyttäytyivät tyynen välinpitämättömästi iskuyrityksiä kohtaan. Tottakai jutteli iloisesti tyttöjen kanssa jotka olivat seurueen muiden miesten kanssa mutta kaikki jäi ihan juttelemisen ja porukassa tanssimisen tasolle.

Ja se että sillä reissulla oli yksi nainen eli minä, ei muuta asiaa kyllä mitenkään koska nuo miehet olivat parhaita kavereita mulle ja minä olin aina se ensimmäinen jolle he soittivat ku oli menny tekemään jotain tyhmää tai kun oli jumissa jossain yhen illan jutun luona ja tarvi kyytiä.

Ja itseasiassa toisen seurustelevan miehen tyttöystävä inhosi mua ja en mäkään hänestä tämän takia hirveästi välittäny, joten mulle ois ollu se ja sama oisko mies pettänyt. Tottakai oisin kysässy että ootko ihan varma mitä teet jos näin ois tapahtunu mutta ei.

Ja mulla on noita hyviä miespuolisia kavereita ja he sanovat ihan samaa, että kieltämällä pahentaa vain asiaa ja se vain siirtäisi sitä faktaa milloin mies pettää oikeasti.

Eli vastaus kysymykseen on omalla kohdalla että kyllä päästäisin. Tosin olen itse intohimoinen matkustaja ja en ymmärrä miksi kukaan aikuinen menisi sunny beachille edes hauskanpito lomalle, joten miettisin enemmän lomakohdetta kuin päästämistä.. eli on niitä.hienompiakin kohteita pelkälle hauskanpidolle.

Vierailija
6/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 01:13"]

Jos mies ilmoittaisi lähtevänsä synny beachille, niin miettisin, että olenko ollut kännissä tai huumattuna kaikki nämä vuodet enkä ole tajunnut, että taloudessani asuu ihan uskomaton juntti. Jollaisen kanssa itse en kyllä halua elää.

Toivottaisiin hyvää matkaa. Ja hyvää jatkoa.

[/quote]

Sama homma. Mun mies käy työporukkansa kanssa pari kertaa vuodessa n. viikon matkalla, eivätkä ne todellakaan sijoitu minnekään Sunny Beachille.. Viimeksi kävivät Islannissa. 

Vierailija
7/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei menisi sun kanssa matkalle mielummin? Voittehan te sopia pelisäännöistä ja jos pahalta näyttää neuvotteluissa, niin sopikaa, että menet itsekin matkalle etelään ilman sitoumuksia. Mihinkään epärehellisyyteen ei kannata ryhtyä kuitenkaan, koska ethän voi olla varma onko miehellä huonoja aikeita. Joko avoimesti "vapaana" lomalle tai sitten ei. Ehdotan avointa keskustelua.

Vierailija
8/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme lapsettomia ja rahoissamme niin "päästäisin". Nyt jotenkin Loukkaantuisin jos mielummin lähtisi kavereiden kanssa ryyppyreissulle kuin perheensä kanssa lomalle. Kun ei niitä matkoja ole mahdollista tehdä montaa vuodessa.

Vierailija
9/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme lapsettomia ja rahoissamme niin "päästäisin". Nyt jotenkin Loukkaantuisin jos mielummin lähtisi kavereiden kanssa ryyppyreissulle kuin perheensä kanssa lomalle. Kun ei niitä matkoja ole mahdollista tehdä montaa vuodessa.

Vierailija
10/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin, mutta pakottaisin pitämään skypeyhteyden puhelimessa päällä kun ovat iltaisin liikkeellä.

Vierailija
11/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtökohtaisesti kannattaa valita se mies sen mukaan, että se ei matkustele poikaporukalla muutenkaan (siis jos häiritsee poikien reissut). Jos pariudut miehen kanssa joka on kova matkustelemaan kavereiden kanssa, niin on aika kohtuutonta vaatia tätä lopettamaan. Mutta jos mies yhtäkkiä 20 avioliittovuoden jälkeen alkaa suunnitella "poikien reissua" ensimmäistä kertaa elämässään, saattaisin kyseenalaistaa miehen motiivit. Toisaalta pettämään pääsisi helpomallakin, mutta sitten taas Sunny Beach nyt on sama kuin menisi suoraan Amsterdamiin tai Latviaan. ;)  Oma mieheni haaveilee patikointiretkestä lappiin parhaan kaverinsa kanssa, tai Norjan vuonovaelluksesta. Jos hänen kaltaisensa eräjorma yhtäkkiä alkaisi haaveilemaan Bangkokista ilman meikäläistä, hakeutuisin varmaan pariterapiaan kyselemättä. :D

Vierailija
12/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisinkö? Ei kai miehen minulta lupaa tarvitse kysellä :D

Vierailija
13/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menköön vaan huoriin, takas ei olekaan sit tulemista.

Vierailija
14/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Sanoisin etten pahemmin pidä ajatuksesta, mutta toki hän saisi aikuisena ihmisenä mennä. En myöskään marttyroisi asiasta kuukausia, vaan kertoisin oman mielipiteeni ja that's that. Jos itse haluaisin lähteä tyttöporukalla vaikka Kreikkaan, olisin tosi närkästynyt jos mies ei "päästäisi" mua, joten haluan käyttäytyä toista kohtaan kuten haluaisin että mua kohtaan käyttäydytään.

Sen verran on tullut ukkojen menoa katseltua, että tosissaan päältä päin ei arvaa kuka pettää ja kuka ei. Se porukkamme kaikista suloisin ja avovaimoaan kauneimmin kohteleva mies hairahtuu joka jumalan kerta kun pääsee jonnekin lomille, oli se sitten vaikka se tallinnanlaiva. Oma mieheni taas on jurompi ja toisinaan jopa tyly, mutta en todella usko hänen koskaan pettäneen. Varma en tietenkään voi olla, eihän kukaan koskaan voi. Siksi en myöskään kieltäisi miestäni menemästä reissuille. Jos pettää niin sitten pettää, mä en voi tehdä mitään estääkseni sitä. Todennäköisesti en saisi sitä edes koskaan selville jos joku lomapano olisi. En pelkää pettämistä, jos joskus jää siitä kiinni niin se on moro sitten. Mutta en ala rajoittamaan toisen elämää (tai omaani) joidenkin pelkojen vuoksi.

Vierailija
15/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taitaisi edes lähteä tuollaisella reissulle. Luottamuksella ei ole kauheasti merkitystä, jos juo/juotetaan sellaiseen kuntoon, ettei enää tiedä kuka - ja missä on, ihan vahingossakin voi mennä siihen pisteeseen tuollaisilla paikoissa.

Vierailija
16/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei lopulta ole mitään väliä, minne mies haluaisi kaveriporukan kanssa lähteä. Jos rahallinen tilanne sallii niin ei minua haittaa lähettää äijää viikoksi Pattayalle, Heinolaan tai Sunny Beachille. Kyllä niitä kuningasideoita saadaan Suomessakin ja niin, me luotamme toisiimme. Miehellä on oikeus lähinnä todeta että lähtöpäivä tuonne ja tuonne on tuolloin ja tuolloin, samalla lailla kuin minullakin.

Vierailija
17/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lomaa on neljä viikkoa, niin viikon loma on siitä on jo neljännes. Liian pitkä aika, ainakin perheelliselle.

Vierailija
18/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin, ettei paikalla väliä. Kaverin luotettava mies tekee mitä lystää harva se viikonloppu parin kilometrin päästä kotoakin, saati sitten jos hänet lähettäisi viikoksi paikkaan jossa ei ole tuttuja, ja yhtä kännisiä vieraita naisia moninkertainen määrä. Ei jaksa puuttua, kun kerran luottamus on kunnossa. Luonto taitaa onneksi suojella "kunnon" puolesta hieman.

Vierailija
19/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Eikö mies voi vaan nauttia kavereidensa seurasta, vaan aina kun lähetään 30 km kauemmaksi kodista, niin seurauksena pettäminen? Ja kyllä, mieheni on käynyt poikien reissulla jopa pahamaineisessa Amsterdamissa, mutta olen 100 prosenttisen varma, ettei mennyt "halpoihin h*oriin", eikä ole pettänyt muuallakaan.

Luotettavan miehen kyllä tunnistaa, kun sellaisen kanssa menee naimisiin. Luotto miehiin on tällä palstalla huono, kaikki eivät ajattele alapäällään, toisilla on aivotkin. Mieskin voi aidosti rakastaa, eikä silloin halua pettää. Toisekseen, joku mies voi jopa kammota prostituoitua, jonka reiässä moni mies käy päivittäin. Esimerkkinä kylän jakorasiat, joita kukaan ei enää huoli.

Päästä miehesi Sunny Beachille, jos siellä pettää niin pettäisi ihan Suomessakin.

Vierailija
20/115 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pitkän (20v) suhteen salaisuus on juuri siinä, että annetaan toiselle tilaa toteuttaa omia juttuja.

En minä voi omistaa ketään ihmistä

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme