Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan eka tyttöystävä. Miten toimia?

Vierailija
05.10.2022 |

Tulee siis perjantaina yökylään. Pitääkö mun laittaa heille ruokaa ja iltapalaa? Onko kohteliasta vaihtaa kuulumisia vai antaa heidän olla koko ajan kahdestaan? Petaanko hänelle valmiiksi pedin vierashuoneeseen vai oletanko että hän haluaa nukkua pojan sängyssä? (ovat 15v)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen juttelemaan asiasta poikasi kanssa. Kysy mitä haluavat syödä ja missä poika on ajatellut että nukkuvat.

Vierailija
2/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä sama avaus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi.

Vierailija
4/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaat heidät suoraa yläkoulun vessaan. palstan mukaan siellä harrastetaan sitä, mitä äidit pelkäävät harrastettavan kotonaan.

Jos on riittävän aikuinen nukkumaan toisen kanssa samassa sängyssä, niin eiköhän ole tarpeeksi aikuinen käymään kaupassa ja ostamaan ruuat itselleen ja partnerille. Se on sinun kotisi, ei tuntihotelli, joten ei lapsesi vieraille mitään ruokia laitella, kyllä se 15v saa luvan itse kantaa vastuun ihan kaikista teoistaan.

Vierailija
5/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjaat heidät suoraa yläkoulun vessaan. palstan mukaan siellä harrastetaan sitä, mitä äidit pelkäävät harrastettavan kotonaan.

Jos on riittävän aikuinen nukkumaan toisen kanssa samassa sängyssä, niin eiköhän ole tarpeeksi aikuinen käymään kaupassa ja ostamaan ruuat itselleen ja partnerille. Se on sinun kotisi, ei tuntihotelli, joten ei lapsesi vieraille mitään ruokia laitella, kyllä se 15v saa luvan itse kantaa vastuun ihan kaikista teoistaan.

Kyllä mä laitan ruokaa meille yökylään tuleville tyttö- ja poikaystäville, isompienkin lasten (20 ja 18v). Toki jos nuoriso haluaa itse kokata, se on ok. Mutta jos teen ruokaa muillekin yövieraille, miksi lasten seurustelukumppanit olis jotenkin eri asia?

Vierailija
6/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat nukkua samassa huoneessa, mutta ovi pysyy koko ajan auki. "Minun poikanihan ei nussi!"

Vierailija
7/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan kädestä pitäen opettaa miten tyttö pidetään tyytyväisenä. Löytyy monta leffaa jossa aihetta käsitellään varsin dokumenttaarisesti.

Vierailija
8/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Tarkista kuitenkin, että tyttö on neitsyt.

Tuskin haluat pojallesi tyttöystäväksi mitään panopuuta.

Eikait tässä kukaan ole vielä naimisiin menossa, onhan pojan harjoiteltava.

Vierailija
9/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti,jankuti

Vierailija
10/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ikää seurustella, niin luulisi löytyvän ikää tehdä ihan itse ruuat ja pedit

Vierailija
11/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on polvisaappaat ja stringitkin. Siinähän korvat punaisena kuuntelet yön ääniä! Aamulla voitkin etsiä etuovi.commista halvinta yksiötä  teini-pariskunnalle jossa voivat kantaa vastuunsa niin itsestään kuin yhteiselämästään. Siis kerrataan. Sexstaava teini yksiöön, näin se on jämpti. Vanhemmat siis maksaa vuokran kunnes teini on 18v.

Vierailija
12/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pervo näitä tämäntapaisia avauksia oikein laittelee ja sitten hekumoi, että tulisi mahdollisimman härskejä kommentteja?

Vierailija
13/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle tulee joku sukulaisperhe yökylään, käsketkö heidän käydä ostamassa itselleen ja perheelleen sapuskat siksi ajaksi, kun luonasi viipyvät?

Vierailija
14/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PPP eli Pelejä, Pizzaa ja Petipuuhia.

Vierailija
15/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat nukkua samassa huoneessa, mutta ovi pysyy koko ajan auki. "Minun poikanihan ei nussi!"

Jos äitiinsä tulee niin kyllä vaan ja jos isäänsä niin suorastaan ruinaa nurkuen passia.

Vierailija
16/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitiinsä tulee niin kyllä vaan ja jos isäänsä niin suorastaan ruinaa nurkuen passia.

Tuntematon Sotilas- viittaus bongattu.

Vierailija
17/17 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran olen vanhanaikainen ja kalkkis että en edes antaisi 15 v pojan tuoda tyttökaveria yökylään. Joidenkin 17 vuotiaiden kanssa olisi jo eri juttu. No kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän