Tykkäätkö oikeasti työstäsi?
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:09"]
Kysymyshän kuului että tykkäätkö työstäsi. Ei että tykkäätkö työnteosta...
[/quote]
Jos ei tykkää työnteosta, miten voi tykätä työstäsi? Vai haetaanko tässä vastausta kysymykseen mikä paska maistuu parhaalta jos sitä on pakko syödä.
[/quote]
No se hän on itsestään selvää ettei töitä tehtäisi ellei olisi pakko.
Kysymyshän kuului että pitääkö oikeasti tekemästään työstä.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:14"]
No se hän on itsestään selvää ettei töitä tehtäisi ellei olisi pakko.
Kysymyshän kuului että pitääkö oikeasti tekemästään työstä.
[/quote]
Joo pidän leikisti työstäni, oikeasti en pidä mistään työstä. Tuo oli hyvä vastaus nyt.
Täällä toinen pph, rakastan työtäni! :)
Tykkään! Sairaanhoitaja, töissä leikkausosastolla.
Tykkään työstäni, mutta en työkavereista.
Teen käyttöohjeita.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:20"]
[/quote]
Koska rakastat työtäsi tekisit sitä varmasti myös ilman palkkaa? Rakastat varmasti myös miestäsi, mutta et saa siitä palkkaa, rakastat varmastit rakastelua, mutta siitäkään (toivottavasti) et saa palkkaa. Eihän rakastamia asioita kukaan tee rahan takia.
Pääsäääntöisesti joo, olen keh.vam.ohjaaja. Lisää haastetta kaipaisin kyllä.
Tykkään työstäni, olen puheterapeutti. En pidä siitä, että joudun tekemään työtä näin paljon eli sen perus 8h päivän, mutta niin paljon tämä tuo sisältöä elämään, että vaikka saisin jonkun lottopotin niin tekisin tätä silti osa-aikaisena.
Rakastan työtäni. Teen monenlaista työtä yrityksessäni: maalaan tauluja, teen koruja, kirjoitan, teen energiahoitoja, valokuvaan, myyn tuotteitani...työaikaa ei ole, vaan teen työtä lähinnä silloin kun inspiroi, onneksi joka päivä on inspistä johonkin. Oikeastaan mikään töistäni ei tunnu työltä, koska nautin tekemisestä niin paljon, se on vain..elämää :) Ja onneksi tämä ihana työ myös tuottaa riittävästi rahaa.
Tykkään työstäni ja tekisin sitä vaikka ilman palkkaakin (joskus teenkin). Työni on eläintenhoitoa, vaihtelevasti eri eläinlajeja.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:20"]
[/quote]
Koska rakastat työtäsi tekisit sitä varmasti myös ilman palkkaa? Rakastat varmasti myös miestäsi, mutta et saa siitä palkkaa, rakastat varmastit rakastelua, mutta siitäkään (toivottavasti) et saa palkkaa. Eihän rakastamia asioita kukaan tee rahan takia.
[/quote]
No aloitin ihan sillä että ilmaiseksi olen hoitanut toisten lapsia vapaa-ajalla. Sitten totesin että sama vaikka työkseen tekisi, kun on niin mukavaa hommaa.
Mikä saa sinut käyttäytymään hyökkäävästi? Mietitään yhdessä, mistä työstä sinä tulisit onnelliseksi! :)
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:50"]
Mietitään yhdessä, mistä työstä sinä tulisit onnelliseksi! :)
[/quote]
Playboy tyttöjen kuvaamisesta jossa työn etuihin kuuluisi varvit jonkun maksetun misun kanssa.
-mies-
Tykkään taas sen jälkeen, kun vaihdoin työpaikkaa. Olen sairaanhoitaja ja kyllästyin raskaaseen osastotyöhön ja kolmivuorotyöhön. Nyt olen kevyessä päivätyössä ja tykkään sekä työstäni, että työkavereista. Vuosi sitten olisin vastannut, etten tykkää...
Tykkään todella paljon työstäni ja koen tekeväni arvokasta työtä. Moni ei ole kanssani samaa mieltä varmaankaan mutta se ei haittaa. Töissä TE-hallinnossa.
Rakastan. Kulttuurialan asiantuntija. Ei vakituista työpaikkaa.
Rakastan "työtäni" olen työtön, eikä ole aikomusta mennä töihin ihan vähään aikaan.
Tykkään todella paljon, olen ulkoaluetyöntekijä (koulutus puutarhuri)
Tykkään tosi paljon.Sisustusalalla jo 20v.
Parturi-kampaaja ja en tykkää.