Kauanko annat hoitoaineen vaikuttaa eli kuinka pitkä on hetki?
Ohjeen mukaan annetaan vaikuttaa hetki ja huuhdellaan. Paljonko on hetki?
Kommentit (25)
Sen aikaa, että pesen kroppani suihkugeelillä ja sheivaan kainalot ja hengailen hetken aikaa suihkun alla huuhtelematta hiuksia.
Noin minuutin tai kaksi. Aika tuntuu vaan pidemmältä suihkussa seistessä.. yleensä juurikin pesen vartalon ja saatan sheivata samalla kun hoitis vaikuttaa
Vajaa puolituntia, eli sen aikaa, kun ajelen sääret, pimpsan ja kainalot.
Jos on vaalennetut tai kuivat hiukset. Kuivaan pyyhkeellä pesun jälkee, laitan hoitoaineen noin 4 minuutiksi ja huuhtelen. Voi olla kauemminkin jos kuivat hiukset.
10-30min. huima ero kun jos pitää kiireessä vain sen pari minuuttia.
Pesen vartalon yms. Eli noin 10min :)
Itse pesen hampaat ja kuorin kropan ja kasvot, ehkä sheivaan. Jos käyt samalla saunassa niin saunomisen ajaksi hoitoaine ja tukka kiittää
Puol tuntia o liikaa mun mielestä, itse laitan hoitoaineen ja menen pariksi minuutiksi saunaan, tuun saunasta ja pesen saippualla jne..
Noin kahden sadan kyykyn verran annan hoitoaineen vaikuttaa päässä. Et laitan shamppoon, teen kaks sataa kyykkyä, pesen, laitan hoitoaineen ja uusiks kaks sataa kyykkyä :)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:40"]Noin kahden sadan kyykyn verran annan hoitoaineen vaikuttaa päässä. Et laitan shamppoon, teen kaks sataa kyykkyä, pesen, laitan hoitoaineen ja uusiks kaks sataa kyykkyä :)
[/quote]
Varo ettet liukastu!
Herranjestas! Oon aina vaan laittanu ja antanu olla n. 15sekunttia ja pessy pois... Minuutit kehiin tästä lähtien!!
älyttömän pitkiä aikoja vietätte suihkussa!
hoitoaine vaikuttaa minulla ehkä minuutin
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:40"]
Noin kahden sadan kyykyn verran annan hoitoaineen vaikuttaa päässä. Et laitan shamppoon, teen kaks sataa kyykkyä, pesen, laitan hoitoaineen ja uusiks kaks sataa kyykkyä :)
[/quote]
Kiinnostus heräsi; oletko anorektikko?
t. syömishäiriöinen
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 21:40"]
[/quote]
Kiinnostus heräsi; oletko anorektikko?
t. syömishäiriöinen
[/quote]
En tarpeeksi vielä :) Solisluut ja kylkiluut paistaa jo aika hienosti.
Mun hoitoainessa sanotaan, että vaikutusajan pitäisi olla ainakin 5 min. Pesen usein hiukset ja se 5 min. tuntuu usein todella pitkältä, jos ei ole tehtävänä sheivausta, kuorintaa tai sauna päällä.
Itse en anna olla hoitoaineen kuin ehkä pari minuuttia. Menee liian lötköksi tukka jos kauemmin pitää (hankala hiustyyppi).
Pesen pois melkein saman tien. Hyvin toimii, ei mun hoitoaineessa kyllä taideta ees puhua mistään vaikutusajasta.
2-5 min. Riippuu kuinka kauan kestaa siinä hommassa mitä teen siinä odotellessa.
Sen aikaa, mitä kropan pesuun, kasvojen kuorintaan, lutraamiseen ja/tai karvojen ajelemiseen menee.
Sen aikaa, kun vartalon peseminen saippualla kestää.