Tykkäätkö oikeasti työstäsi?
Kommentit (69)
Perustoimistotöissä. En nyt varsinaisesti ole työstäni mitenkään innoissani, mutta kuka olisi 10 vuoden jälkeen. Olen tehnyt myös varastohommia, ja tiedän että toimistotöissä pääsee huomattavasti helpommalla.
Pidän.Olen tutkijana yliopistolla.
Kyllä jokaisesta työpäivästäni olen löytänyt paljon hyvää, kai lopulta pidän työstäni. Olen teurastamosiivooja, ei mikään yleisesti "tykätty" homma, mutta eikös jokaisessa työssä ole ne hyvät ja huonot puolet. Olosuhteet huomioonottaen teen siistiä sisätyötä ja kun työpäivä loppuu, kaikki työhön liittyvä jaa työpaikalle.
Tykkään. Olen puutarhuri ja työskentelen puutarhamyymälässä.
Olen myyjä. Tykkään ihan tosi paljon!
Tykkään. Maanrakennukseen ja paikkatietoon liittyvää...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:49"]Apteekissa minäkin ja proviisori olen, ikävä kyllä täytyy myöntää, että en tykkää.
[/quote]
Miksi et tykkää?
[/quote]
Tuskin löytäsin mitään työtä mistä tykkäisin. Eli kyse ei ole siitä, että proviisorin työ olisi jotenkin huono vaan siitä, että olen töissä vain ja ainostaan rahan takia.
En tykkää. Tehtaassa olen. Palkka on sen verran hyvä, ettei kehtaa vielä poiskaan lähteä.
Rakastan työtäni! Siis oikeasti olen unelmaduunissani. Joka päivä ihana mennä töihin. Jos saisin lottovoiton, kävisin silti töissä huvikseen vaan :) Valtiolla mielenkiintoinen asiantuntijatyö.
Tykkään tosi paljon! Olen sairaalassa välinehuoltajana.
En enää
todella vaativa myyntityö, tekemarkkinointia olen tehnyt jo 2w
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 20:49"]Apteekissa minäkin ja proviisori olen, ikävä kyllä täytyy myöntää, että en tykkää.
[/quote]
Miksi et tykkää?
[/quote]
Tuskin löytäsin mitään työtä mistä tykkäisin. Eli kyse ei ole siitä, että proviisorin työ olisi jotenkin huono vaan siitä, että olen töissä vain ja ainostaan rahan takia.
[/quote]
Eli et siis pidä työnteosta ylipäätään. Miksi sitten suotta annat työstäsi huonon kuvan..
Tottakai tykkään, olen yrittäjä. Koulutin itseni uudelleen aikuisena ja olen tehnyt työstäni juuri sitä mitä haluan.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:02"]
Eli et siis pidä työnteosta ylipäätään. Miksi sitten suotta annat työstäsi huonon kuvan..
[/quote]
No kuinkahan moni kävisi töissä jos saisi ihan saman rahan kotona ollessaan?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:02"]
[/quote]
No kuinkahan moni kävisi töissä jos saisi ihan saman rahan kotona ollessaan?
[/quote]
Kysymyshän kuului että tykkäätkö työstäsi. Ei että tykkäätkö työnteosta...
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 21:09"]
Kysymyshän kuului että tykkäätkö työstäsi. Ei että tykkäätkö työnteosta...
[/quote]
Jos ei tykkää työnteosta, miten voi tykätä työstäsi? Vai haetaanko tässä vastausta kysymykseen mikä paska maistuu parhaalta jos sitä on pakko syödä.
Tykkään. Olen sairaanhoitajana kotihoidossa.
[/quote]
Miksi et tykkää?