HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Joku fiksu olisi voinut varoittaa älä nyt ainakaan toi pipo päässäs mene siellä Lapissa ja postaa siitä kuvia someen. 😅
Ainakin pr-näkyvyyttä sai HUS...
Kaikki varmaan kiertänyt Lapissa kaukaa kun nähnyt et joku HUS:lainen on tullut sinne.
Ok eli jos lentäminen on ”kontrolloitua matkustamista”, niin miksi hitossa esim. lennot Briteistä laitettiin viikkokausiksi tauolle?
Vierailija kirjoitti:
Mikähän rokotefirma tarjosi?
Tässähän oli rokotusten vastustamista tämän ketjun mukaan, jotain kuvia jaettu sometilillä (en ole itse nähnyt)?? Ei kai firma siitä maksa.Oliko paremminkin hussin maksama työmatka jos oli PR töissäkin?? Vähän outo kuvio kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Lopputilit tolle mummolle kun enää pysty järkevään ajatteluun. HUS:lla tuntuu vielä noita johtajia riittävän.
Toisaalta tarvitsemme näitä jotka ovat töissä yli lakisääteisen eläkeiän.Ehkä työ on vain liian vaativaa.Voisiko työtä keventää tai antaa helpompia tehtäviä ja antaa nuoremmille viisi-kuusikymppisille tilaa?
En kannata ikärasismia.
Tuskin huolin rokotettakaan, kun HUS ja sen PR-likka toimii vastoin annettuja ohjeita.
Ohjeistus luonnollisesti on, että ottakaa rokote, ottakaa.......
Voisinko nyt kontrolloitua reissuun jonnee kivaan mestaan...mä lupaan kontrolloitua koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Ainakin pr-näkyvyyttä sai HUS...
Tää ei nyt ollut sitä varsinaista peeärrää.
Pikemminkin huonoa mainetta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki varmaan kiertänyt Lapissa kaukaa kun nähnyt et joku HUS:lainen on tullut sinne.
Päinvastoin, myssyhän kertoo että hän on saanut rokotteeen ensimäisten joukossa. Turvallista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Niiltä sen koronan varmiten saa!
Vierailija kirjoitti:
Sama pr-likka postannut tällaisen kuvan HUS:n tilille https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3622427594501059&id=1360890…
"Akuutissa jo hienosti lähtenyt käyntiin. Parempaa Vuotta 2021 toivottaa maaret castren"
Hienosti lauserakenteet ja välimerkit kohdallaan, kuvan tekijätiedot esillä (vai itsekö maaret piirsi) ja kuvassa ilmeisesti myös turvavälit oikein esitettynä. Ainakin jos on HUSn jengissä.
Huumoria! Mulla ärsyttää nuo hoitajat, jotka jakavat facebookissa "rokotettu" juttuja. Pitäkööt omana tietonaan. Koronarokotukset eivät luojan kiitos ole pakollisia ja nyt on ihmisten oma päätös, ottavatko rokotteen vai ei. Ei se noista rokotetuista hoitajista pätevämpää tee!
Poistin koko facebookin, kun ei kiinnosta, kuka on rokotettu!
Jumalaton propaganda päällä tuosta rokotteesta, vaikka varmasti ei tiedetä edes auttaako se. Nuo hoitajat ovat niin manipuloitavissa!
Mitä järkeä oli Marinin ohjeessa, jonka mukaan ei saanut mennä mökille? Pk-seudulla oli vaikeaa lenkkeillä joutumatta ihmisjoukkoon. Kun kaikki oli kiinni, porukka lenkkeili ja varsin usein isoissa porukoissa. Etätyön ansiosta siirryin toiseen maakuntaan eikä mökkiympäristössä lenkillä tullut ikinä kukaan vastaan. Taas olen eri maakunnassa, mutta perheelläni on koronakaranteenia takana yli 2 viikkoa emmekä tapaa ketään. En automaattisesti tuomitse HUS-pomon toimintaa, sillä ei hän pyöri isoissa ihmisjoukoissa. Toki kuvien postaaminen olisi kannattanut unohtaa tässä tilanteessa.
Tarkoittaa sitä että korona ei ole niin vaarallinen kuin on mediassa kirottu.
Jos se olisi oikeasti vaarallinen niin lääkärit eivät matkustelisi minnekään.
Tajusin heti, että "PR" oli vitsi ja viittasi pipon pitämiseen. Hän ei ole viestinnän ihminen HUS:issa.
Uskokaa tai älkää 🤪
Tässä on samaa menoa kuin Mr. Beanissa😁