Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUS-pomo lapissa lomailemassa.

Vierailija
01.01.2021 |

Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f

Kommentit (639)

Vierailija
421/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalaton propaganda päällä tuosta rokotteesta, vaikka varmasti ei tiedetä edes auttaako se. Nuo hoitajat ovat niin manipuloitavissa!

Flunssapiikkia on Suomessa jaettu jo vuosikausia ja olen ymmärtänyt etteivät terveydenhuoltohenkilöstön piirissä ole olleet innnokkaimpina ja ekana piikkirivissä. Tämä ei ole siis tutkittua tietoa.

Nytkö  ovat?

He vastustivat pakollista influensapiikkiä, (ota piikki tai vaihda alaa)

Nyt muka kilvan jakavat koronarokotuksiaan facebookissa. Voi elämän kevät!

Vierailija
422/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PR likka lomalla. Totta tosiaan. Miten he sinne Lappiin pääsi? Ilmeisesti ei omalla autolla, kun käyttivät taksia. Entäs tuo kahvilassa istuminen? Oliko vaan ne naapurit siellä?

Täti vielä näyttää sen ikäiseltä, että lienee riskiryhmää.

Koronasuositukset taitaa olla pelkkää tekopyhää pa*kaa.

Itse välttänyt koko kevään ja syksyn kaikkea mahdollista, jopa kahviloita, jottei veisi vanhuksille koronaa. Ja alan pomot ne vaan porskuttaa💁

Oksettaa katsoa tuota munkin mässyttämistä.

Et siis lukenut juttua kun et tiedä miten he sinne pääsivät? Kommentointi pelaa kuitenkin, vaikkei juttua lukenutkaan? Taputapu.

"Ivaloon tultiin lentokoneella ja sen jälkeen kuljettiin taksilla."

Yksityislentokoneellako menivät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki varmaan kiertänyt Lapissa kaukaa kun nähnyt et joku HUS:lainen on tullut sinne.

Päinvastoin, myssyhän kertoo että hän on saanut rokotteeen ensimäisten joukossa.  Turvallista seuraa.

Niin.... Pitää ottaa kaksi rokotusta, ennenkuin se tehoaa. Kukaan ei ole vielä saanut kahta.

Vierailija
424/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uskotteko oikeasti, että pr-likalle tästä on seuraamuksia?

Vastaan kuitenkin: EI ole, eikä tule.

Vierailija
425/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pr-likka postannut tällaisen kuvan HUS:n tilille https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3622427594501059&id=1360890…

"Akuutissa jo hienosti lähtenyt käyntiin. Parempaa Vuotta 2021 toivottaa maaret castren"

Hienosti lauserakenteet ja välimerkit kohdallaan, kuvan tekijätiedot esillä (vai itsekö maaret piirsi) ja kuvassa ilmeisesti myös turvavälit oikein esitettynä. Ainakin jos on HUSn jengissä.

Siis oikeastiko on ok julkaista työnantajan julkisella tilillä ihan mitä sattuu?

Nuo kuvat kuuluu sisäisiin ryhmiin ja henkilökohtaisille tileille.

Vai eikö pr-henkilö erota näitä toisistaan?

Nuo on ihan epäasiallisia päivityksiä julkisen somekanavan tilille, varsinkin yhteiskunnallisesti tärkeän ja virallisen laitoksen viesteiksi. Sisäpiirivitsinä menisi sisäisessä viestittelyssä.

Onkohan ollut liian rankka työrupeama pr-likalla? Sairaslomalle todennäköisesti ohjataan suoraan lomailun jälkeen..

Vierailija
426/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä tuomitsemista. Ette tiedä, miten lääkäri on elänyt. En ole itsekään käynyt koko syksynä kuin töissä, lenkillä ja ruokakaupassa pk-seudulla. Enempää en voi rajoittaa elämääni. Olen silti 2 viikon karanteenin jälkeen eri maakunnassa, mutta taas eristäytyneenä. Asioita tulee suhteuttaa. Osa täälläkin tuomitsevista on itse juossut menoissa ja kauppakeskuksissa, eikä osalla ole sen enempää jouluna kuin hiihtolomallakaan varaa matkustaa Lappiin. Eivät olisi siellä ilman koronaakaan.

Ihan sama, miten on elänyt. Hän näytti huonoa esimerkkiä ja näin välillisesti saattoi aiheuttaa sen, että moni muukaan ei viitsi noudattaa suosituksia.

Ylen Jälkiviisaat kertovat kuuluvansa eliittiin. Keväällä vanhukset jäivät koteihinsa, kun pelästyivät S Marinin ilmoitusta. Karvala sitten eliittiviisaissa naurahti, että sehän oli vain suositus.

Vierailija
427/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläiset uutiset saavat meidät kuuliaisimmatkin heittämään hanskat tiskiin ja kohta on helevetti irti.

Itse eläny hissun kisssun koko vuoden kun muut rällää ja ryyppää ja nyt ei tunnu edes itsestä järkevältä tämä kotona kököttäminen kun toiset kulkee tartuttamassa tahalleen.

Vierailija
428/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä? Tämä HUS lääkäri reissaa ja matkustelee ristiin rastiin pitkin poikin korona-aikana?

Sitten täällä tavallinen rahvas istuu illat kotona, jättäen liikuntaharrastukset väliin, kun meitä kehoitetaan olemaan vain kotona.

Koululaiset ja opiskelijat etäopetuksessa kotosalla.

Elämä ollut täysin pysähdyksissä kohta vuoden.

Minä en kestä, toisilla on oikeus sitten matkustella ja käydä kahviloissa possumunkkia (vai oliko se rinkilä munkki) syömässä.

Mitä tässä pitää ajatella? Onko minulla ja perheellä oikeus lähteä nyt Lappiin tai ulkomaille, jos teemme sen ns vastuullisesti?

Vierailija
429/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No uskotteko oikeasti, että pr-likalle tästä on seuraamuksia?

Vastaan kuitenkin: EI ole, eikä tule.

Eikän se ministerikään ollut nyt mukana kun leiriläisiä kotiin lennätettiin, virkamies hoiteli hommat? Mikä on virkamiehen vastuu?

Vierailija
430/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä tuomitsemista. Ette tiedä, miten lääkäri on elänyt. En ole itsekään käynyt koko syksynä kuin töissä, lenkillä ja ruokakaupassa pk-seudulla. Enempää en voi rajoittaa elämääni. Olen silti 2 viikon karanteenin jälkeen eri maakunnassa, mutta taas eristäytyneenä. Asioita tulee suhteuttaa. Osa täälläkin tuomitsevista on itse juossut menoissa ja kauppakeskuksissa, eikä osalla ole sen enempää jouluna kuin hiihtolomallakaan varaa matkustaa Lappiin. Eivät olisi siellä ilman koronaakaan.

Ennenkuin ehti laittaa fb ei-julkiseksi, sieltä pystyi katsomaan kuinka tämä toimialajohtaja oli reissannut kesän ja syksyn ympäriinsä Uudellamaalla ravintoloissa, jonkinlaisissa tapahtumissa ja museoissa jne. Tietenkin jotkut varmaan työhön liittyviä. Maaliskuulta "hauska" päivitys corona 6-packista ja karanteenista, jonka jälkeen oli lähtenyt Egyptiin Niilin risteilylle :). 

Kesällä oli varsin normaalia reissata ympäri Uuttamaata ja käydä ravintoloissa ja tapahtumissa. Suomi avattiin kesäksi koska koronatilanne hyvä ja talous tarvitsi sitä pyöriäkseen. Tämä toimialajohtaja (josta en muuten pidä koska olen tavannut) ei tehnyt Uudellamaalla liikkuessaan absoluuttisesti mitään mitä koko Suomi ei olisi tehnyt.

Vierailija
431/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko henkilö oikeasti lääkäri vai onko vaikka niiden tekstinkäsittelijöiden esimies.on aika vaikea uskoa että tällaista tapahtuu jos on lääkärien esimies.mun mielestä ei voi edellyttää et on tajjnnut jos on vaikka kauppakoulun käynyt.ja onhan toi jo iäkäskin henkilö joten voi olla jo osa-aikaeläkkeellä tai jotain.

Vierailija
432/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Tämä HUS lääkäri reissaa ja matkustelee ristiin rastiin pitkin poikin korona-aikana?

Sitten täällä tavallinen rahvas istuu illat kotona, jättäen liikuntaharrastukset väliin, kun meitä kehoitetaan olemaan vain kotona.

Minä en kestä, toisilla on oikeus sitten matkustella ja käydä kahviloissa possumunkkia (vai oliko se rinkilä munkki) syömässä.

Mitä tässä pitää ajatella? Onko minulla ja perheellä oikeus lähteä nyt Lappiin tai ulkomaille, jos teemme sen ns vastuullisesti?

Mielestäni HUS naisen viesti oli se, että Lappiin jokaisella on oikeus matkustaa ja Lapista pois. Ulkomailtakin saa tulla ja ulkomaille saa mennä. Oma valinta, eihän nytkään kukaan kolkutellut aattona  kotiovillamme, että montako teitä onkaan. Toki kaikille on edullinta jos rahvas nyhjöttää mökissään, näin muille jää tilaa.

Vierailija
433/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennenkuin ehti laittaa fb ei-julkiseksi, sieltä pystyi katsomaan kuinka tämä toimialajohtaja oli reissannut kesän ja syksyn ympäriinsä Uudellamaalla ravintoloissa, jonkinlaisissa tapahtumissa ja museoissa jne. Tietenkin jotkut varmaan työhön liittyviä. Maaliskuulta "hauska" päivitys corona 6-packista ja karanteenista, jonka jälkeen oli lähtenyt Egyptiin Niilin risteilylle :). 

Nythän on sattuneesta syystä  tilaa kaikkialla.

Vierailija
434/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni HUS naisen viesti oli se, että Lappiin jokaisella on oikeus matkustaa ja Lapista pois. Ulkomailtakin saa tulla ja ulkomaille saa mennä. Oma valinta, eihän nytkään kukaan kolkutellut aattona  kotiovillamme, että montako teitä onkaan. Toki kaikille on edullinta jos rahvas nyhjöttää mökissään, näin muille jää tilaa.

Tämä viesti oli reilu koska hän halusi kertoa miten asiat kuuluu tehdä. ”Koko koronahysteria on turhaa” oli viestin sisältö. Minä ainakin mietin asiat ihan uudella tavalla nyt. Uusi vuosi ja uudet kujeet.Nyt loppui kärvistely himassa!

Vierailija
435/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset uutiset saavat meidät kuuliaisimmatkin heittämään hanskat tiskiin ja kohta on helevetti irti.

Itse eläny hissun kisssun koko vuoden kun muut rällää ja ryyppää ja nyt ei tunnu edes itsestä järkevältä tämä kotona kököttäminen kun toiset kulkee tartuttamassa tahalleen.

No mutta, Suomen hallitushan on saanut kiitosta koronan hyvästä hoidosta, revi siitä.

Vierailija
436/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon naurata kollegan näkökulmasta. Kirjoitin eilen tavallisen viestin, joka on luullakseni poistettu. Ammattikunta on saanut jo pidempään yhä enenevässä määrin ns rapaa niskaansa mm.koska kollegat ovat kunnostautuneet milloin varkauksissa ja milloin missäkin. Arvostus alkaa tippua sekä ystäväpiirini mukaan että ainakin omien lukiolaisteni silmissä. Tyttäreni sanoi, ettei kehtaa sanoa ammattiani kellekään. Tämä voi tosin johtua siitäkin, että on muodikasta olla jonkin sortin teknologiajohtaja tmv sisäsiistissä ja kansainvälisessä työssä. Olen usein väsynyt työpäivän jälkeen ja alan varmaan ulkoisestikin näyttääkin ”ei niin fiksulta ja filmaattiselta”. Ihan kuten tämä PR likka. Itsekin syön munkkeja ja muuta roskaruokaa eli tämä kertoo ruokavaliostamme kyllä: ei vaan jaksa muuta.

Vierailija
437/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai akuuttilääketieteen professori osaa arvioida milloin voi matkustaa ja milloin ei. Nyt vain tavallinen kansa seuraamaan.

Hys hys, jos koko kansa seuraa  pitää ottaa taas valmiuslaki käyttöön.

Vierailija
438/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako näitä pipoja tilata jostain? Nuoriso kyselee penkkaria varten. Laittavat kuulemma valkoiset takit, ja vitsin kruunaisi kuuluisa Hus-pipo. (Tämä on oikea kysymys eli ei vitsi.)

Vierailija
439/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä oli varsin normaalia reissata ympäri Uuttamaata ja käydä ravintoloissa ja tapahtumissa. Suomi avattiin kesäksi koska koronatilanne hyvä ja talous tarvitsi sitä pyöriäkseen. Tämä toimialajohtaja (josta en muuten pidä koska olen tavannut) ei tehnyt Uudellamaalla liikkuessaan absoluuttisesti mitään mitä koko Suomi ei olisi tehnyt.

No ei musta ole ihan asiallista mm. postaus "vuoden pimein päivä" ja kuvassa ämpärillinen lonkeroa ja skumppapulloja takana. Mitä juhlia lie pidetty talvipäivänseisauksena? 

Itse otin vakavasti kesälläkin enkä matkustellut.

Vierailija
440/639 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako näitä pipoja tilata jostain? Nuoriso kyselee penkkaria varten. Laittavat kuulemma valkoiset takit, ja vitsin kruunaisi kuuluisa Hus-pipo. (Tämä on oikea kysymys eli ei vitsi.)

Jopas!!! Tämä PR kamppis lähtee ihan next levelille!

Kohta on Maaritilla kysyntää mainostoimistoissa. Huikea madam, väärällä alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan