HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt niin ,että jos ottaa rokotteen niin lieventää oireita jos saa koronan ? Silti voit edelleen tarttuttaa sitä muihin ? Näin olen ymmärtännyt.Ehtikö tuo lääkäri saada rokotteen vai saako heti kun tulee lomalta.
Mikä järki tässä on, jos useammat sairastavat koronan muutenkin lievänä tai ilman oireita? Luuleeko esim. Hoitsut, että he eivät voi sairastua koronaan?
En ymmärrä tätä tuomitsemista. Ette tiedä, miten lääkäri on elänyt. En ole itsekään käynyt koko syksynä kuin töissä, lenkillä ja ruokakaupassa pk-seudulla. Enempää en voi rajoittaa elämääni. Olen silti 2 viikon karanteenin jälkeen eri maakunnassa, mutta taas eristäytyneenä. Asioita tulee suhteuttaa. Osa täälläkin tuomitsevista on itse juossut menoissa ja kauppakeskuksissa, eikä osalla ole sen enempää jouluna kuin hiihtolomallakaan varaa matkustaa Lappiin. Eivät olisi siellä ilman koronaakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä tuomitsemista. Ette tiedä, miten lääkäri on elänyt. En ole itsekään käynyt koko syksynä kuin töissä, lenkillä ja ruokakaupassa pk-seudulla. Enempää en voi rajoittaa elämääni. Olen silti 2 viikon karanteenin jälkeen eri maakunnassa, mutta taas eristäytyneenä. Asioita tulee suhteuttaa. Osa täälläkin tuomitsevista on itse juossut menoissa ja kauppakeskuksissa, eikä osalla ole sen enempää jouluna kuin hiihtolomallakaan varaa matkustaa Lappiin. Eivät olisi siellä ilman koronaakaan.
No mitäs h.ttoa sitten kansalaisille terotetaan ennen joulua, miten VAIN OMASSA PERHEPIIRISSÄ tulee viettää juhlat?
Ja muistatteko ne "aikuisten oikeesti nyt ne maskit päähän ja ryhdistäytykää" syyttelyt mediassa? Ja sitten jotkut käyttäytyy noin! Eikä ketkä tahansa jotkut, vaan HUS:n työntekijät.
Sinne facebookiin ei tarvitse kaikkea suoltaa. Ihmiset jakavat siellä pinnallisia asooita. Tuo pullamuori oli vapaa-ajalla, silti sotki työpaikkansa siihen.
Osataan sitä muuallakin: 😎🙄
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/accdc332-93f9-446b-88a3-15529e5fedd4
Vierailija kirjoitti:
Jumalaton propaganda päällä tuosta rokotteesta, vaikka varmasti ei tiedetä edes auttaako se. Nuo hoitajat ovat niin manipuloitavissa!
Flunssapiikkia on Suomessa jaettu jo vuosikausia ja olen ymmärtänyt etteivät terveydenhuoltohenkilöstön piirissä ole olleet innnokkaimpina ja ekana piikkirivissä. Tämä ei ole siis tutkittua tietoa.
Nytkö ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalaton propaganda päällä tuosta rokotteesta, vaikka varmasti ei tiedetä edes auttaako se. Nuo hoitajat ovat niin manipuloitavissa!
Flunssapiikkia on Suomessa jaettu jo vuosikausia ja olen ymmärtänyt etteivät terveydenhuoltohenkilöstön piirissä ole olleet innnokkaimpina ja ekana piikkirivissä. Tämä ei ole siis tutkittua tietoa.
Nytkö ovat?
Flunssapiikin kanssa syyllistettiin ihan huolella sitä osaa hoitohenkilökunnasta, jotka ei rokotetta ihan riemusta kiljuen halunnut ottaa. Somea myöten oli kampanjoita kuinka "vain minä välitän potilaista ja rokotan itseni"-diibadaabaa. Tässä on käymässä sama homma.
Juhlijoita ja reissaajia ei terveuspomojen mielestä saa syyllistää, mutta maskittomia ja rokotevastaisia saa.
Vierailija kirjoitti:
Vappendaali Rukalla
Onko Vappendaalikin niitä ihmisiä jotka meille sanelee mitä me saadaan tehdä ja mitä meidän pitää tehdä?
Aika moni muukin ihminen on rukalla ja kaikkialla muualla paitsi kotona, vaikka yleinen ohjeistus olikin pysyä oman porukan kanssa kotona.
Näyytävät julkkikset vastuullista esimerkkiä
Vierailija kirjoitti:
Kuka heittää ensimmäisen kiven?
No vaikka minä. Ei tulis mieleenkään lähteä lomailemaan tämmöisenä aikana.
Noi on itkenyt tapahtuma-Alan ahdinkoa ja nyt koronapesäkkeissä lomaillaan ja tuhotaan kesä
Miksi HUS:n väki ei voisi lomailla kun koko Suomi ei enää välitä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole aika matkustaa! kirjoitti:
Koko hallituksen ministerien ja THLn johdon joulun ja UVn lomasijainnit julkiseksi HETI!
Tulemme varmasti yllättymään, siitä kuinka moni SoTe päättäjistä perheineen, ministereistä ja THLstä sekä sairaanhoitopiirien johtajista on lomalla parhaillaankin Lapissa vastoin omia ohjeitaan.
Katsotaanko, lokaatiot julki!
Voin vakuuttaa että KUKAAN noista ei todellakaan ota riskiä että joku näkisi heidät Lapissa
No ottihan tämäkin munkinsyöjätyttö, jopa itse postitti someen, jos joltain olis muuten mennyt ohi. Ylimielisyydellä ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin heti, että "PR" oli vitsi ja viittasi pipon pitämiseen. Hän ei ole viestinnän ihminen HUS:issa.
Uskokaa tai älkää 🤪
Yhtä huono vitsailemaan kuin noudattamaan suosituksia tai edes käyttämään maalaisjärkeä. Teki uskomattoman paljon hallaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, miten on elänyt. Hän näytti huonoa esimerkkiä ja näin välillisesti saattoi aiheuttaa sen, että moni muukaan ei viitsi noudattaa suosituksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu kellekään eikä millekään iltapaskoille kuka matkustaa minnekkin!
Kiellettyä ei ole joten 🤐
Tässä nyt näkee sen, miksi tuonkaan tyypin ei olisi kannattanut matkustaa.
Tämähän on kuin monessa työpaikassa: johtajaksi on päässyt se, joka on tuuppinut muut pois tieltään päästen huipulle. Osaaminen taas on vähintä mitä kellään organisaation sisällä. Osaavampi olisi edes tajunnut tehneensä emämunauksen.
Onko nyt niin ,että jos ottaa rokotteen niin lieventää oireita jos saa koronan ? Silti voit edelleen tarttuttaa sitä muihin ? Näin olen ymmärtännyt.Ehtikö tuo lääkäri saada rokotteen vai saako heti kun tulee lomalta.