HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Hei tää oli vaan hauska läppä. Kiristääkö teillä pipo?
Miltä vuosisadalta tämän johtajan PR-osaaminen on peräisin? Miltä HUSin asiantuntijalääkäreistä tuntuu, kun firman imagosta vastaava pomo vesittää heidän aherruksensa tällaisilla mokilla?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vääntää rautalangasta, miksi juuri Lapissa ei saisi lomailla? Itse asun Lapissa, enkä ymmärrä, mikä täällä on sen vaarallisempaa kuin muualla. Saadaanko me lappilaiset lomailla ollenkaan?
Minä haluan lähteä Ruotsiin ja nyt saa!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku vääntää rautalangasta, miksi juuri Lapissa ei saisi lomailla? Itse asun Lapissa, enkä ymmärrä, mikä täällä on sen vaarallisempaa kuin muualla. Saadaanko me lappilaiset lomailla ollenkaan?
No olisko siksi, että se on turistirysä tällä hetkellä eli kun on paljon ihmisiä niin korona voi päästä leviämään.
Koulutus tai asema ei takaa älyä.
Toimialajohtaja ei ilmeisesti käy wc:ssä matkan aikana eikä jonota munkkikahvia. Ei käy ravintolassa syömässä eikä kaupassa.
Kiinnostaa tietää, miten nämä tehdään kontrolloidusti?
Eikä ihan varmasti sairastu matkalla mihinkään, eikä tarvitse mitään palveluita Lapissa käyttää.
Melko merkillinen kontrollimatkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Toimialajohtaja ei ilmeisesti käy wc:ssä matkan aikana eikä jonota munkkikahvia. Ei käy ravintolassa syömässä eikä kaupassa.
Kiinnostaa tietää, miten nämä tehdään kontrolloidusti?Eikä ihan varmasti sairastu matkalla mihinkään, eikä tarvitse mitään palveluita Lapissa käyttää.
Mä oikeesti luulen että oli laittanut vaipan jottei tarvitse mennä vessaan. Nää tyypit kantaa vastuuta kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mahtaa olla Hus: in hoitotaso, jos järjenkäyttö on siellä tolla mallilla.
Hus on iso organisaatio ja varmasti itsekin tiedät, että hoito siellä on erittäin laadukasta. Jos yksi ihminen mokailee, ei kannata heti alkaa arvostelemaan koko isoa organisaatiota.
HusbPäivystys on ollut pitkään ongelmissa. Siitä tehtiin Espoon taholta valituksiakin, kun hoito oli niin heikkoa ja johtaminen joutui tikun nokkaan. En kylläkään tiedä onko tämä henkilö ollut johtamassa asioita joitakin vuosia sitten kun tilanne kävi kuumana. Ei ehkä silloin ollut puikoissa.
Vuosi oli jotain 2014-15-16 jolloin oli isompaa murhetta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mahtaa olla Hus: in hoitotaso, jos järjenkäyttö on siellä tolla mallilla.
Hus on iso organisaatio ja varmasti itsekin tiedät, että hoito siellä on erittäin laadukasta. Jos yksi ihminen mokailee, ei kannata heti alkaa arvostelemaan koko isoa organisaatiota.
HusbPäivystys on ollut pitkään ongelmissa. Siitä tehtiin Espoon taholta valituksiakin, kun hoito oli niin heikkoa ja johtaminen joutui tikun nokkaan. En kylläkään tiedä onko tämä henkilö ollut johtamassa asioita joitakin vuosia sitten kun tilanne kävi kuumana. Ei ehkä silloin ollut puikoissa.
Vuosi oli jotain 2014-15-16 jolloin oli isompaa murhetta...
No?
Meillä on niin huono kokemus hussin hoidosta että vaihdettiin kokonaan sairaanhoitopiiriä toiseen yoshp,hen vaikka asutaan pääkaupunkiseudulla. Näin saa tehdä kun on valinnanvapaus.
Olemme tyytyväisiä nyt. Perheessämme pitkäaikaissairaus, joka vaatii erikoisosaamista.Sitä ei ollut hussissa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Enään olisi puuttunut, että olisi ollut kuvassa perinteiseen tyttöjen lapin reissun tyyliin muna suussa.
Nyt pysytään asiassa. Ei mennä alatyyliin. Tässä kyse vanhuksesta sentään.
Oikeasti en nyt tajua Maaretin selitystä pipon käytöstä ie että postaus liittyi nimenomaan pipon käyttöön.
Työvaatteita EI saa varastaa ja ottaa vapaa-ajan käyttöön. Kielto on ehdoton. Tuo pipo on amppariheebojen duunivaate. Mitä se tekee jonkun päässä vapaa-aikana? Tämä menee yhä enemmän farssiksi.
Nyt se kriisiviestijä kehiin ennen kuin koko imago on tärveltynyt.
Näinä aikoina vain idiootit panee minkäänlaisia matkakuvia someen.
Vierailija kirjoitti:
Pyhien jälkeen tulee ilmoitus irtisanoutumisesta. Ensin vain sorvataan pieni turvapaketti lähtijälle.
Ei kun se laitetaan selvitystehtävään ja palkka pysyy samana.Niitä selvitysmiehiä on tosi paljon.Niille tarvitaan kohta oma kiinteistö.
Tajusikohan munkkitäti, mikä kohu tosta tuli?
Poistettuun viestiin liittyen piti kysyä että missä tapauksessa voi leikkauttaa lapsen kallon, jos ei ole ihan terveydellistä haittaa. Voiko suhteilla saada? Pojallani on epämuodostunut kallo myös mutta ei suostuttu operatsioniin.
Oho ketjusta on poistettu viestejä... Täysin asiallisia ilman alatyyliä... Se kertoo kyllä siitä, että asia on oikeasti kiusallinen. Toivottavasti HUS joutuisi tähän vastaamaan, ei johto voi sanoa yhtä ja toimia toisin... Onhan muutkin toimijat/henkilöt joutuneet selittämään mediamokia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tietää, miten nämä tehdään kontrolloidusti?Eikä ihan varmasti sairastu matkalla mihinkään, eikä tarvitse mitään palveluita Lapissa käyttää.
Mä oikeesti luulen että oli laittanut vaipan jottei tarvitse mennä vessaan. Nää tyypit kantaa vastuuta kyllä.
Mutta vaippoja EI saa lipastaa duunipaikalta! Kuten ei pipoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Toi hus- pipo oli kyllä aika erikoinen valinta 😃
Ei kai ollut kähvelletty? Vai myydäänkö niitä jossain? Jos ei myydä, nyt saa ottaa duunipaikalta sukkia, aluspaitoja, vessapaperia, laastareita, nilkkatukia pallopeleihin. Voi myös syödä potilasruuat. You name it. Tää on ennakkotapaus näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi hus- pipo oli kyllä aika erikoinen valinta 😃
Ei kai ollut kähvelletty? Vai myydäänkö niitä jossain? Jos ei myydä, nyt saa ottaa duunipaikalta sukkia, aluspaitoja, vessapaperia, laastareita, nilkkatukia pallopeleihin. Voi myös syödä potilasruuat. You name it. Tää on ennakkotapaus näet.
Lisäys, en ole huussissa töissä jotenka periaate voikin koskea vain huussia. Höh mikä pettymys
En usko koska tämähän on ketjun mukaan postannut jotain rokote vastaisia viestejä. Luotan kyllä arvioon eli nyt ei tarvitse ottaa rokotetta.