HUS-pomo lapissa lomailemassa.
Älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b6c5810d-00cd-42e3-9184-aaece44e144f
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten palsta.
Kateellinen tästä mokasta? Vai tarkoitatko, että oli tarkoituksellinen veto? Ollaan kateellisia onnistuneesta kampanjasta.
Taitaa olla puolue kannatukseltaan vihreä, nehän aina neuvoo, mitä muiden pitäis tehdä.
Tämä uutinen ärsyttää hetki hetkeltä enemmän.
On varmasti paljon muitakin ammatteja, joissa korona on lisännyt kuormitusta ja lomia on jäänyt pitämättä.
Entäs sitten ne, joilla ei ole varaa reissata Lappiin, kun ovat lomautettuja tai työttömiä?
Tai ne, jotka ovat menehtyneet koronaan?
Minkälainen mahtaa olla Hus: in hoitotaso, jos järjenkäyttö on siellä tolla mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten palsta.
Kateellinen tästä mokasta? Vai tarkoitatko, että oli tarkoituksellinen veto? Ollaan kateellisia onnistuneesta kampanjasta.
Doch, doch. Kuntavaaleissa on kilpailua ja muut ovat kateellisia tästä näkyvyydestä joka kantaa yli Uudenmaan rajojen!
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen mahtaa olla Hus: in hoitotaso, jos järjenkäyttö on siellä tolla mallilla.
Hussin patologi aiheutti kohun irlannissa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hus-n-patologi-aiheutti-kohun-irlan…
Joku nikotiini purkka firma auttanut ollut halukas viihdyttämään ?!
Vierailija kirjoitti:
Olen harmistunut tästä, koska lääkärikunta on saanut viime vuosina yhä enemmän rapaa niskaansa. Tämäkin episodi on yksi naula lääkärikunnan arkkuun, jossa menee lopputulemana uskottavuus ja alan vetovoimaisuus. Tyttäreni Ressun lukiosta sanoi juuri, että kuka enää lähtee terveysalalle, kun työolot (kuulemma kyykytystä, joka ei ole tätä päivää) ja arvostus on ihan nolla. Kertoi, että ei halua sanoa minunkaan työstä kellekään,kun se on niin duunarihommaa. Itse teen työtä,koska pidän siitä ja olin joskus ylpäkin siitä.Ajat muuttuu.
Lääkikseen on enemmän hakijoita kuin koskaan ennen ja lisäksi yhä useampi opiskelee ulkomailla, jos ei pääse Suomeen
Defenssihoopo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten palsta.
Tietyn tyyppiset henkilöt vetoavat aina kateellisuuteen, kun homma menee reisille. Sillä suojataan omaa psyykeä, mutta tässä ei mene läpi edes itselle😭
Jotkut narsistitkin vetoaa kateellisuuteen jos tulee kritiikkiä.Näin on sanottu.
Olin itse Saariselällä. Porukkaa siellä olivain kourallinen, ravintoloissa, rinteessä ja kaikkialla. Hyvin pystyi välttämään muita.
Tuomunkkikuva on hiihtokeskuksen yläravintolasta joka on kuuluisa munkeistaan.
Oli ihana paikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harmistunut tästä, koska lääkärikunta on saanut viime vuosina yhä enemmän rapaa niskaansa. Tämäkin episodi on yksi naula lääkärikunnan arkkuun, jossa menee lopputulemana uskottavuus ja alan vetovoimaisuus. Tyttäreni Ressun lukiosta sanoi juuri, että kuka enää lähtee terveysalalle, kun työolot (kuulemma kyykytystä, joka ei ole tätä päivää) ja arvostus on ihan nolla. Kertoi, että ei halua sanoa minunkaan työstä kellekään,kun se on niin duunarihommaa. Itse teen työtä,koska pidän siitä ja olin joskus ylpäkin siitä.Ajat muuttuu.
Lääkikseen on enemmän hakijoita kuin koskaan ennen ja lisäksi yhä useampi opiskelee ulkomailla, jos ei pääse Suomeen
Mutta taso laskee koko ajan...parhaat hakee muualle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta! Moni hoitsu hakee just nyt kun ei viitti kokonaan vaihtaa alaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse Saariselällä. Porukkaa siellä olivain kourallinen, ravintoloissa, rinteessä ja kaikkialla. Hyvin pystyi välttämään muita.
Tuomunkkikuva on hiihtokeskuksen yläravintolasta joka on kuuluisa munkeistaan.
Oli ihana paikka!
Minäkin tykkään munkeista ja me aina leikitään sitä osaatko syödä munkin nuolaisematta kertaakaan.Oliko tässäkin se leikki menossa?
Mua alkoi kiinnostaa lääkikseen meno hoitajatutkinnon kautta. Toi Maaritkin päässyt tosi pitkälle hoitaja pohjalta. Eli tarviiko yo-tutkintoa olleskaan jos hakee sh-tutkintopohjalta. Vois kerrata tarvittavat kurssit. Onko jollain tarkempaa tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi kiinnostaa lääkikseen meno hoitajatutkinnon kautta. Toi Maaritkin päässyt tosi pitkälle hoitaja pohjalta. Eli tarviiko yo-tutkintoa olleskaan jos hakee sh-tutkintopohjalta. Vois kerrata tarvittavat kurssit. Onko jollain tarkempaa tietoa?
Tietääkseni hoitajille on aika ajoin myös omatbkiintiöt, koska on tarve pikakouluttaa lääkäreitä lääkäripulan takia.Olisiko aina puolet kurssista hoitajjia.Tämä veijari on ehkä ko.kiintiöstä myös, koska on kertomansa mukaan sairaanhoitaja.
Tämä on valeuutinen. Surrealistinen tapahtuma.
Vierailija kirjoitti:
"Castrén varmisti jälkikäteen johtajaylilääkäri Markku Mäkijärveltä matkan olevan kontrolloitu.
– Markkukin sanoi, että todella hallitusti toteutettu matka.
Vastauksena postauksen saamaan kritiikkiin hän vastaa seuraavasti:
– Meidänkin yksikössä on käyty Suomessa muualla. En ole Uudeltamaalta poistunut koko syksyn aikana kuin hyvin organisoidulle matkalle tänne Lappiin hiihtämään.
Castrén kertoo, ettei ole itse poistanut julkaisua Facebook-ryhmästä.
– En edes tiennyt, miksi se on poistettu. En tiedä, kuka sen on poistanut, ei meidän tiedotus ollenkaan. Ei tämä ole salaista, että ihmiset liikkuvat maassa, hän sanoo."
No jo on törkeää! Mitä ihmettä on liikkunut päässä? Tulee mieleen että matkustuskielto koskee vain rahvasta, jolloin pääpiruille jää hulppeat maisemat ihan itselleen vain, kun ruotuväki on poissa jaloista.
Tämä on yksi niistä syistä miksi en ole lopettanut muualla kuin omalla paikkakunnalla käymistä. Pääkaupunkiseudulle en ole matkustanut tänä vuonna, mutta mm. mökille kyllä, ja muutamaankin eri kaupunkiin, ja kyllä, ihan hupimatkalle. Arvasin tämän, että osa porukkaa jatkaa eloaan kuten ennenkin. Ja tuosta ettei koko syksynä ole lomailtu. No ei ole moni muukaan. Ja muidenkin pitää kökkiä ne lomat kotona, on erikoista että johtajaylilääkäri husista sanoo että joidenkin huspomojen on ok matkustella, mutta toisten ei.
NYT pitäisi ymmärtää jo hävetä.
Sinunkin on syytä hävetä. Kehuskelet oikein ettet ole lopettanut matkustamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni hoitajille on aika ajoin myös omatbkiintiöt, koska on tarve pikakouluttaa lääkäreitä lääkäripulan takia.Olisiko aina puolet kurssista hoitajjia.Tämä veijari on ehkä ko.kiintiöstä myös, koska on kertomansa mukaan sairaanhoitaja.
Tunnen kyllä hoitajia, jotka opiskelleet lääkäreiksi myöhemmin. Mutta nämä henkilöt ainakin osallistuivat aivan normaaleihin lääkiksen pääsykokeisiin ja saivat opiskelupaikan.
Tuo oli tältä lyyliltä niin järkyttävä moka, että pakko tulla seuraamuksia. Eikä tuota voi puolustella eikä perustella mitenkään.
Olen Kokoomuksen kuntavaikuttaja. Hävettää.