Voiko mies olla naisen kanssa oikeasti vaan kaveri?
Mulla on paljon miehiä kavereina. Tai siis itse pidän heitä vaan kaverina, mutta olenko liian sinisilmäinen? Jotkut jutut ihmetyttää, että onko heillä sittenkin enemmän mielessä, kun pelkkä kaveruus..
Kommentit (105)
Voi olla, älä usko näitä. Minullakin on miehiä kavereina eikä mitään muuta ole välillämme.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, älä usko näitä. Minullakin on miehiä kavereina eikä mitään muuta ole välillämme.
Juujuu, kylläkyllä. Jos jokin on varmaa, niin se on aivan varmaa.
Kyllä. Toki kaikki kaverimiehet panevat mielellään, jos tilanne tulee, mutta eivät välttämättä aktiivisesti edistä asiaa.
Osan kanssa voi, osan kanssa ei. Jos sinne sänkyyn eksyy, niin kyllä kaverisuhde on silloin pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jos on ruma nainen.
Ruma nainenkin alkaa kiihottamaan kun hänet oppii tuntemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne haluaisi muuta.
Kyllä voi, jos sinulle on ok että kaverin tekisi panna sinua ja mielessään niin tekeekin.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jos on ruma nainen.
Heh heh kaikilla vähemmän kauniilla naisilla on yleensä "vientiä".
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat heteromiehiä, niin ei. Testosteroni jyrää!
Biseksuaali ei sitten voi olla kenenkään kanssa vain kaveri?
Oon nuori mies ja suurin osa naisista on ollut vain kavereita. Tietysti olen mä muutamiin kylläkin ihastunut. Halut ja kaveruus ovat kaksi eri asiaa ainaskin omalla kohdallani. Ihan siveellinen ihminen oon, etten pervoile tai mitään vastaavaa. Helpompi on olla kavereina, kuin ajatella jotain vakavampaa.
Ei voi. Naiset tykkäävät kyllä roikottaa kaverimiehiä passaamassa ja palvelemassa sekä itsetuntoaan nostamassa.
Miehenä ihmettelen että jos nainen huomaa että en ole hänestä kiinnostunut seurustelumielessä hän ottaa nopeasti etäisyyttä ja viilentää välit kokonaan. Itse haluaisin enemmän naispuoleisia oikeita ystäviä.
Ehkä naiselle on tärkeä olla kokonaan yksinäinen, ilman miespuoleisia ystäviä, jos sattuisi joku oikea suhteeseen haluava mies tulemaan kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Nysvääjä-miehet roikkuvat naisen "kavereina" ja odottavat että suhde kääntyy muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biseksuaali ei sitten voi olla kenenkään kanssa vain kaveri?
En tunne näiden marginaaliryhmien mielenliikkeitä tai -laatua voidakseni kommentoida heidän käyttäytymistään.
Todellakin voi olla. Minun paras kaveri on mies. Ja mieheni paras kaveri on nainen. Meillä on mieheni kanssa lapsi eikä kummallakaan ole ongelmaa toisen parhaan kaverin kanssa. Mies käy parhaan kaverinsa luona juomassa ja välillä myös jeesamassa asioissa, koska hänen kaverinsa on sinkku ja tarvii apua esim. taulujen laittamiseen. Miehelleni ei myöskään ole ongelma, jos minä menen juomaan kaksin parhaan kaverini kanssa.
Ja et ole liian sinisilmäinen. Toisaalta kun on paljon miespuolisia kavereita niin aina välillä osa niistä voi ihastua yms. mutta ei se todellakaan tarkoita että kaikkien kohdalla kävisi niin.
Voi olla, mutta vaatii sen ettei kumpikaan tunne seksuaalisesti toista viehättäväksi kaiketi. Muutoin on melko iso riski, että ainakin jossain vaiheessa tunne kehittyy syvemmäksi. Vaatiihan ystävyyskin melko monia sellaisia asioita kuin romanttinen parisuhdekin henkisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nysvääjä-miehet roikkuvat naisen "kavereina" ja odottavat että suhde kääntyy muuksi.
Friend zone on reppanoille.
Onhan esimerkiksi työkaverit. Okei ne nyt ei olekaan kovin läheisiä ystävyyksiä, mutta harvan naisenkaan kanssa on mitään kovin läheistä bestis suhdetta.