Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ex anoriksiaa sairastanut laihduttaa

Vierailija
01.01.2021 |

Siis on ollut teininä paha anoreksia ja nyt 10 vuoden päästä terve mutta tullut likaa painoa raskauden jälkeen 75kg/169 cm.
Sairastunko uudestaan jos alan laihduttaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sairastua. Olet mitä syöt-ohjelmassakin Sanna Kiiskin syömishäiriö alkoi oireilla uudestaan, kun yritti laihduttaa. 

Vierailija
2/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa, mutta sieltä voi vanhat tavat nostaa herästi päätään ja tilanne karata käsistä.

Ole varovainen <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä nytkin täysin normaalipainoinen. Vika on enemmän päässäsi kuin kropassasi.

Vierailija
4/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suositella laihduttamista syömishäiriötaustaiselle. Aika helposti alkaa oireilla uudestaan, mutta ei nyt aivan välttämättä. Ehkä kannattaisi lisätä terveellisiä elämäntapoja arkeen eikä ajatella niinkään laihduttamista itsessään.

Vierailija
5/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi karu vertaus, mutta syömishäiriö on niin kuin alkoholismi tai muu riippuvuus. Siitä ei varsinaisesti parane koskaan ja pienikin lipsuminen voi laukaista sairauden uudelleen. 

Vierailija
6/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes ole ylipainoinen! Missään nimessä sinun ei pidä ryhtyä laihduttamaan. Mielestäni tuo ajatus on jo oire, koska terveydellistä syytä painonpudotukseen ei ole.

Vierailija
7/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Opi hyväksymään itsesi.

Vierailija
8/8 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes ole ylipainoinen! Missään nimessä sinun ei pidä ryhtyä laihduttamaan. Mielestäni tuo ajatus on jo oire, koska terveydellistä syytä painonpudotukseen ei ole.

BMIn mukaan tuossa on ylipainoa. Olin itse saman painoinen vähän aikaa sitten ja sama pituus.

Voit toki laihduttaa, mutta ole varovainen. Laihtuminen on addiktoivaa ja vie herkästi mukanaan. Tavoite vaan siirtyy. Näin on käynyt myös minulle, olin raskauden jälkeen 94kg, nyt 70kg ja tavoite on nyt 60kg. Alunperin halusin vain päästä tuohon 75kiloon, mutta onhan se vielä kuitenkin kokoa L ja 40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä