Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huimaus 1800 kalorialla?!

Vierailija
01.01.2021 |

Useita kertoja yrittänyt laihtua. Ollut erittäin hyvä, kattava ja monipuolinen 1800 kcal suunnitelma. Jaksan sitä 3-4 päivää sitten meinaan pyörtyä.

Mitat 169cm/80kg. Sohvaperuna kun vaa voin olla, kävelylle kyllä käyn.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet ”melkein pyörtyväsi”.

Ymmärrän että tuo määrä voi tuntua vähäiseltä ja saatat olla siihen tyytymätön, mutta tuon kuvittelet.

Vierailija
2/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pyörry tuollaisella ruokamäärällä. Etsit vain syitä lopettaa dieetti. Lisää vähän niitä kalorioita, laihdut silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan aitoa nälkä tulee ja päänsärky! Joka helevetin kerta kun 2400 kaloriasta ( millä ylläpidän mun 80 kilot) pudotan 1800 kaloriin olo on karmea!

Ei oo kiva kun yöunet menevät nälästä! Heräät yöllä kun on kiljuva nälkä

.

Vierailija
4/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rasvat, hiilarit ja proteiinit balanssissa? Entä vitamiinit ja hivenaineet? Entä yöunet ja stressin määrä?

Vierailija
5/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän samaa vikaa. Luulen että on enemmän siitä kiinni että syö vähäsuolaisempaa ruokaa ja verenpaineet laskee. Oletko mitannut omaasi?

Vierailija
6/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika paljon kaloreita laihduttajalle kuitenkin.

Vierailija
7/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hiilarit. Ne lihottaa perkeleesti ja aiheuttaa huimausta ja energiatasojen jojotusta.

Vierailija
8/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ruokailurytmi? Syötkö säännöllisesti 5-6 ateriaa päivässä (joka päivä yhtä monta, ja suunnilleen samoihin aikoihin päivästä), vai jätätkö aterioita väliin?

Vierailija
9/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen on pakko olla huono provo. Tai sitten AP:lla on erittäin hyvä mielikuvitus ja hän on saanut itsensä uskomaan ettei laihdutus onnistu, kun "meinaan pyörtyä". Onhan se toki mukavampaa, kun ei tarvii kyttäillä syömisiä. 

Vierailija
10/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan aitoa nälkä tulee ja päänsärky! Joka helevetin kerta kun 2400 kaloriasta ( millä ylläpidän mun 80 kilot) pudotan 1800 kaloriin olo on karmea!

Ei oo kiva kun yöunet menevät nälästä! Heräät yöllä kun on kiljuva nälkä

.

Kokeile pudottaa kalorit vaikka 2000 tai vaikka 2100 aluksi. Vähemmän sekin on. Totuttele siihen rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi