parhaat vinkit turvotuksen karistamiseen/painon ennen juhlia?
juhannukseksi aikaa saada kilo pois ennen juhlia! parhaat vinkit turvotuksen pois saamiseksi?! 1kiloa enään tavoitteesta mutta paino ei tipu niin nopeeta tällä 1300kcl dietillä ja paino jymähtänyt.miten saisin nopeaan laskuun painoon? en nutraa , mutta ruokia mitä kannattaa syödä?välttelen kyllä turhia hiilareita.
Kommentit (9)
ananas ja mansikat kokeiltu "diureettina" ei toiminu! enkä lähde paasto dieteille kun hidastavat itselläni pahasti aineenvaihduntaa.
Älä syö hiilareita, proteiinia ja rasvaa tilalle. Takaan, että toimii!
BioDrain yrttikapselit. Käytetään yleensä puhdistuskuurina mutta itse nappailen silloin kun erityisesti turvottaa ja se auttaa, heti alkaa neste poistua. Auttanee siis sinuakin jos kehossa vain on mitään turvotusta, ties vaikka auttaisi poistamaan rasvaakin.
Erityisellä turvotuksella tarkoitan omalla kohdalla sitä että sen jälkeen kun olen alkanut syödä säännöllisesti Dida yrttivalmistetta niin että suoli toimii ja pahimmat turvotukset poistanut BioDrainilla niin ensimmäistä kertaa elämässäni tiedän minkä kokoinen oikeasti olen eli mikä on normaali kokoni ilman turvotusta, ennen luulin vain olevani vähän lihonnut. Jos taas nykyään turvotusta tulee tai menee niin en enää ajattele että sillä on mitään tekemistä läskin kanssa.
Atkins eli ketoosi päälle. Energia rasvasta, ei hiilareita. Lähtee useampi kilo parissa viikossa, mutta kärtyisyyttä voi ilmetä.
Syö suolatonta ruokaa, juo paljon vihreetä teetä, jos se ei sillä lähde, niin et silloin sinulla ei oikeesti ole turvotusta...
ananas ja mansikat kokeiltu "diureettina" ei toiminu! enkä lähde paasto dieteille kun hidastavat itselläni pahasti aineenvaihduntaa.