Poikakaverini ei vastaa puhelimeen
Olen 20-v. tyttö, asun avoliitossa. Poikakaverini on kavereitten kanssa juhlimassa, aikoi tulla neljäksi kotiin. Ei vastaa puhelimeen.
On aiemminkin jättänyt tulematta kotiin yöksi. Kuulemma sammunut kaverinsa luo.
Mitä teen?
Kommentit (25)
Onkohan vetäisemässä jotain misukkaa viikseen...
Olen välillä epäillyt, että hänellä on toinen. En kuitenkaan haluaisi tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä.
Anna miehen ny panna rauhassa kun kerrankin on saanu baarista jonku lorton matkaan. Elä tosin ite sit paina sen kaa enää paljaalla kun noista voi tarttua vaikka mitä tuliaisia poitsusi kikkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 04:21"]
Anna miehen ny panna rauhassa kun kerrankin on saanu baarista jonku lorton matkaan. Elä tosin ite sit paina sen kaa enää paljaalla kun noista voi tarttua vaikka mitä tuliaisia poitsusi kikkeen.
[/quote]
Hän ei ole halunnut seksiä moneen viikkoon, ja pitkään olen ollut aloitteentekijä seksissä noin kerran kuukaudessa. Tämä yksi merkki.
20 minuutissa pääsit totuuden ytimeen
Tyhjentää nahkakuulansa muihin vosuihin, joten eihän hällä enää riitä ruutia pumpata aapeen pildeä täyteen siementä.
Miksi kiusaatte herkkää nuorta naista?
Se lähti mun oppiin, palautan aamulla kun olen keittänyt pojalle aamupuuron
Pirjo 48v.
Sinun kannattaa etsiä itsellesi paempi mies, olet sellaisen ansainnut. Jätä tuollainen, kerran kirpaisee, mutta myöhemmin huomaat kuinka oli oikea päätös. Rohkeutta!
Miksi noin nuorena tuhlaat elämäs avoliittoon? Pidä hauskaa kun voit. Sulla on koko loppuelämä aikaa nyhjätä jonkun tampiotaunon kanssa parisuhteessa mutta elä ensin.
Jätä tuollainen juopotteleva pikkupoika. Ansaitset raittiin miehen.
En tunne tarvetta hauskanpitoon. Ei ole juuri kavereitakaan ja siksi täällä yksin odottelen.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 04:51"]En tunne tarvetta hauskanpitoon. Ei ole juuri kavereitakaan ja siksi täällä yksin odottelen.
[/quote]
Mun mielestä tuollaisessa tilanteessa on silti virhe takertua poikaystävään. Huonolla tuurilla jämähdät vuosikausiks.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 04:47"]
Miksi noin nuorena tuhlaat elämäs avoliittoon? Pidä hauskaa kun voit. Sulla on koko loppuelämä aikaa nyhjätä jonkun tampiotaunon kanssa parisuhteessa mutta elä ensin.
[/quote]Voisipa mieskin elää. Tuli mieleen tämä vanha biisi
kun olin vieraassa kaupungissa, oli yö, katselin itseäni peilistä parhaissa vaatteissa, mitkä minulla silloin oli. Talo oli eräänlainen nuorten miesten yhteisasumispaikka ja muut pojat nukkumassa. Lähdin pyörällä ajamaan yrittäen päästä kaupunkiin viihteelle. Ajoin kauan ja välillä eksyin labyrinttimaisessa esikaupunkiympäristössä. Pieni epätoivo oli välillä mielessä pimeässä syyskesäyössä. En sitten löytänyt viihdepaikkoihin, jotka näyttivät olevan valtavan kaukana mutta löysin lopulta takaisin asuntolaan. Pyöräillessä hyräilin tuota biisiä.
-Mies 29v-
Älä ala krapulaisen/humalaisen kanssa riitelemään. Sitten kun on kunnossa kysyst suoraan että mitä hän ajattelee teidän suhteestanne.
Mene nukkumaan. Aamulla jos ei ole tullut, niin ala soittelemaan.