Olimme lomalla Espanjassa ja yhden ravintolan
pitäjä otti meistä kuvia kysymättä lupaa ja nyt ne kuvat on hänen fb sivuilla.
Ei kiva, mutta en kai voi mitään tehdä...
Kommentit (24)
Nyt rohkeasti uhkaile että haastat heidät oikeuteen jos ei poista kuvia.
Espanjalaiset rakastaa draamaa!
Eipä taida uhkailu auttaa mitään.
Olin hieman huppelissa , en välittänyt silloin, mutta nyt se häiritsee.
Nyt nöyrä suomalainen ryhdisty ja pyydä heitä poistamaan kuvat!!
Ei ihmisten kuvia saa laittaa julkiseen Facebookiin ilman lupaa.
Kirjoitat sinne, että "Estimado dueño, por favor quite estas fotos ya que no le hemos concedido permiso para aparecer en la página de su restaurante. Gracias." Luulisi menevän perille.
Hyvä (ravintolan) omistaja, ole hyvä ja poista nämä kuvat, sillä emme ole antaneet lupaa esiintyä ravintolan (Facebook-)sivulla. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:14"]
ok..mä laitan. kiitos :)
[/quote] Entas jos se ravintolanomistaja on kysynyt sinulta lupaa ja olet kannipaissasi hymyillen sanonut si,si?
Ei kysynyt. Luulen että luuli ettemme huomaa ja/tai muista.
Otti paljon kuvia.
Niissä kuvissa ei kuitenkaan ole sinun nimeäsi linkattuna siihen sinun kuvaan. Tai jos on, niin sitten todellakin ne sinun fb- asetukset kannattaa tsekata uusiksi. Silloin fb kysyy sinulta, että saako sinun nimeä linkata muiden käyttäjien kuviin, ennekuin kuva julkaistaan.
Miten paljon sitä cavaa oli juotu, ettei edes huomannut, kun mies otti RUNSAASTI kuvia?
Mitä te siellä ravintolassa oikeen teitte, kun kuvat on "hotteja"?
Huomattiin toki, mutta silloin ei välittänyt...
Me ollaan hotteja, pikku pikku bikineissä...
Tisut tursuu melkein ulos, en laittais ite sellasia kuvia esille eikä niitä saa laittaa kukaan toinenkaan.
Me ollaan hotteja, pikku pikku bikineissä...
Tisut tursuu melkein ulos, en laittais ite sellasia kuvia esille eikä niitä saa laittaa kukaan toinenkaan.
Mitä se nyt haittaa, jos nuorena ja kauniina lomalla vähän keikistelee pikkuhiprakassa ja joku ottaa pari kuvaa? On vanhana jotain mitä muistella :)
Entäpä jos Epsanjan lainsäädännön mukaan julkisella paikalla saa kuvata, ja oikeudet kuviin on kuvaajalla?
"mainos" mielessä käyttää niitä. Meidän hotit kuvat myy ravintolaa.
Provikat mulle, kiitos.