Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako teille polyester-huivi?

Vierailija
28.04.2014 |

Kävin huiviostoksilla ja löysin eräästä kaupasta aika paljon mielikuvieni ihannehuivia muistuttavan yksilön. Huivi oli merkkiä Desigual ja maksoi suunnilleen 45 euroa. Olin jo kiikuttamassa huivia kassalle, kun muistin tarkistaa materiaalin: se oli sataprosenttista polyesteria.

Jotenkaan ajatus polyester-huivista ei tunnu kauhean ihanalta, enkä kyllä sellaisesta maksaisikaan tuollaista hintaa. Entä te?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Mika 35v Porista?

Vierailija
2/8 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:57"]

Ootko Mika 35v Porista?

[/quote]

En ole.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään mikä on polyesteria, oli se sitten vaate tai asuste.

Vierailija
4/8 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on pari polyesterhuivia ja pari akryylihuivia, - silkin, villan, pellavan  ja puuvillan ohella - mutta en mä niistä tuollaista hintaa maksaisi.

Vierailija
5/8 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinokuituhuivit kelpaa silloin, kun ne ovat vain asusteena. Eivät lämmittämään. En maksaisi tuollaista hintaa keinokuiturätistä! Itselläni kaulaa lämmittää Moschinon merino-villainen kaulahuivi, joka maksoi 65 euroa.

Vierailija
6/8 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Mangosta yhden polyesterihuivin, joka on kevyttä ja kaunista materiaalia. Ei hiosta kaulassa, ja näyttää joltain puuvilla-silkki-tyyliseltä sekoitteelta. Ei polyesteri aina paha ole, riippuu aivan. 45 euroa on kyllä aika paljon keinokuituhuivista, mun Mangon huivi maksoi varmaan kympin.

Vierailija
7/8 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut vahingossa polyesterhuivin Seppälästä, koska se ei tuntunut ollenkaan keinokuituiselta. Mutta tosiaan 45 e polyesterhuivista tuntuu vähän hullulta ajatukselta... 

Ap

Vierailija
8/8 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa polyesterhuivin, mutta maksaisin sellaisesta korkeintaan 10 euroa.