Kelpaako teille polyester-huivi?
Kävin huiviostoksilla ja löysin eräästä kaupasta aika paljon mielikuvieni ihannehuivia muistuttavan yksilön. Huivi oli merkkiä Desigual ja maksoi suunnilleen 45 euroa. Olin jo kiikuttamassa huivia kassalle, kun muistin tarkistaa materiaalin: se oli sataprosenttista polyesteria.
Jotenkaan ajatus polyester-huivista ei tunnu kauhean ihanalta, enkä kyllä sellaisesta maksaisikaan tuollaista hintaa. Entä te?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:57"]
Ootko Mika 35v Porista?
[/quote]
En ole.
Ap
En osta mitään mikä on polyesteria, oli se sitten vaate tai asuste.
Kyllä mulla on pari polyesterhuivia ja pari akryylihuivia, - silkin, villan, pellavan ja puuvillan ohella - mutta en mä niistä tuollaista hintaa maksaisi.
Keinokuituhuivit kelpaa silloin, kun ne ovat vain asusteena. Eivät lämmittämään. En maksaisi tuollaista hintaa keinokuiturätistä! Itselläni kaulaa lämmittää Moschinon merino-villainen kaulahuivi, joka maksoi 65 euroa.
Olen ostanut Mangosta yhden polyesterihuivin, joka on kevyttä ja kaunista materiaalia. Ei hiosta kaulassa, ja näyttää joltain puuvilla-silkki-tyyliseltä sekoitteelta. Ei polyesteri aina paha ole, riippuu aivan. 45 euroa on kyllä aika paljon keinokuituhuivista, mun Mangon huivi maksoi varmaan kympin.
Mä oon ostanut vahingossa polyesterhuivin Seppälästä, koska se ei tuntunut ollenkaan keinokuituiselta. Mutta tosiaan 45 e polyesterhuivista tuntuu vähän hullulta ajatukselta...
Ap
Voisin ostaa polyesterhuivin, mutta maksaisin sellaisesta korkeintaan 10 euroa.
Ootko Mika 35v Porista?