Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa elämässäni tunnen itseni nätiksi

Vierailija
07.06.2014 |

Nyt alkaa varmasti sadella alapeukkuja, mutta siinäs satelee.

Tiedättekö sen tunteen, kun tunnet itsesi aina rumaksi, suorastaan variksenpelättimeksi muiden ihmisten rinnalla? Sen tunteen, kun on saanut halveksuntaa ja haukkuja koko lyhyen elämänsä ajan ulkonäöstään? "ruma paska, perunanenä, ketään ei tuu haluamaan noin rumaa ihmistä, en oo ikinä nähnyt noin rumaa naamaa, noin rumaa ihmistä ei tarvita täällä"... Tiedättekö sen tunteen, kun hauta kuulostaa tietyllä tapaa houkuttelevammalta vaihtoehdolta kuin peilin edusta?

Minä tiedän. Olen 16-vuotias, minulle on ehdotettu päin naamaa, että itsemurha olisi kohdillaan tämän naamataulun ansiosta. Tiedän, etten koskaan tule olemaan kedon kaunein kukkanen, enkä niin haluaisikaan. Mutta tänään näin ensimmäistä kertaa peilistä edes jollain tapaa siedettävän näköisen nuoren tytön - jopa ihan nätin. Omasta mielestäni kukaan ei ole ruma, en ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä (itseäni lukuunottamatta). Sana "ruma" on itsessään ruma.

Nyt haluaisin sanoa kaikille palstalaisille, että jättäkää muiden mielipiteet omaan arvoonsa ja pyrkikää keskittymään omiin positiivisiin puoliinne. Itse koen, että olen jollain tavalla päässyt yli suurimmilta osin niistä haukuista, joita elämäni aikana olen kuullut. Jos teitäkin on jollain tapaa haukuttu ulkonäkönne - tai minkä tahansa seikan - vuoksi, niin voitte hyvällä omatunnolla todeta, että se EI ole totta. Jos on valtaa arvostella muita negatiivisesti, niin itse ainakin odotan vastapuolen olevan itse täydellinen, jos arvosteluun on kerta varaa. Suomeksi sanottuna KENENKÄÄN ei siis tulisi arvostella ilkeään sävyyn.

Happoradion biisiä lainaten "Nouskaa ja nostakaa kätenne, te olette vahvoja noin, Nouskaa ja näyttäkää itsenne, te olette kauniita noin". :)

Tiedän, että teistä jokainen on omalla tavallaan kaunis, tärkeä ja ainutlaatuinen. :) Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille! <3

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus tuntea itsesi kauniiksi, hyvä että näet sen nyt itsekkin. Voimahalaus!

Vierailija
22/44 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukee mut oma kehu haisee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:41"]En jaksanu lukee mut oma kehu haisee!

[/quote]

Voi hyvä tavaton... Kannattaisi lukea ehkäpä, sillä teksti oli kaikkea muuta kuin oma hyväinen...

Vierailija
24/44 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi :) Minä kirjoitin sinun ikäisenä päiväkirjaan että kukaan ei minua koskaan halua, ja olen tällä hetkellä naimisissa ihanan miehen kanssa jonka mielestä olen maailman kaunein nainen :) Enkä ole mikään kaunotar. Parhaat miehet osaavat kiinnostua niistä tavallisen näköisistä, tulet siis saamaan fiksun ja syvällisen kumppanin!

Vierailija
25/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen mies ja pakko sanoa että ulkonäöllä ei ole köytännössä mitään väliä, sisin on tärkeämpi. Pinnallisia miehiä ja naisiakin on, mutta mitä niistä nyt välittämään.16-v ei voi olla ruma.

Vierailija
26/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:09"]Nyt alkaa varmasti sadella alapeukkuja, mutta siinäs satelee.

Tiedättekö sen tunteen, kun tunnet itsesi aina rumaksi, suorastaan variksenpelättimeksi muiden ihmisten rinnalla? Sen tunteen, kun on saanut halveksuntaa ja haukkuja koko lyhyen elämänsä ajan ulkonäöstään? "ruma paska, perunanenä, ketään ei tuu haluamaan noin rumaa ihmistä, en oo ikinä nähnyt noin rumaa naamaa, noin rumaa ihmistä ei tarvita täällä"... Tiedättekö sen tunteen, kun hauta kuulostaa tietyllä tapaa houkuttelevammalta vaihtoehdolta kuin peilin edusta?

Minä tiedän. Olen 16-vuotias, minulle on ehdotettu päin naamaa, että itsemurha olisi kohdillaan tämän naamataulun ansiosta. Tiedän, etten koskaan tule olemaan kedon kaunein kukkanen, enkä niin haluaisikaan. Mutta tänään näin ensimmäistä kertaa peilistä edes jollain tapaa siedettävän näköisen nuoren tytön - jopa ihan nätin. Omasta mielestäni kukaan ei ole ruma, en ole koskaan nähnyt rumaa ihmistä (itseäni lukuunottamatta). Sana "ruma" on itsessään ruma.

Nyt haluaisin sanoa kaikille palstalaisille, että jättäkää muiden mielipiteet omaan arvoonsa ja pyrkikää keskittymään omiin positiivisiin puoliinne. Itse koen, että olen jollain tavalla päässyt yli suurimmilta osin niistä haukuista, joita elämäni aikana olen kuullut. Jos teitäkin on jollain tapaa haukuttu ulkonäkönne - tai minkä tahansa seikan - vuoksi, niin voitte hyvällä omatunnolla todeta, että se EI ole totta. Jos on valtaa arvostella muita negatiivisesti, niin itse ainakin odotan vastapuolen olevan itse täydellinen, jos arvosteluun on kerta varaa. Suomeksi sanottuna KENENKÄÄN ei siis tulisi arvostella ilkeään sävyyn.

Happoradion biisiä lainaten "Nouskaa ja nostakaa kätenne, te olette vahvoja noin, Nouskaa ja näyttäkää itsenne, te olette kauniita noin". :)

Tiedän, että teistä jokainen on omalla tavallaan kaunis, tärkeä ja ainutlaatuinen. :) Hyvää ja aurinkoista kesää kaikille! <3

[/quote]

Olet kaunis, sanoivat muut mitä tahansa! Harmittaa puolestasi, mutta vaikutat fiksulta ja suht tasapainoiselta nuorelta tytöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 22:38"]Hahhah hyvä että sua on haukuttu, ainoastaan mielisairaat paskat tulee nettiin marisemaan. Kannattaisi ehkä tehdä sen ruman naaman eteen jotain eikä istua koneella kirjottamassa muka-niin-surullista tekstin pätkää johonkin av:lle!!! Perunanenän saa korjattua plastiikkakirurgilla tai jos ei rahat riitä niin ihan meikilläkin. Kaikista saa kauniin meikillä. Kannattaisiko siis ehostautua kunnolla? Kuitenkin siellä istuu joku rillipää down-vammainen paska jossain mikki hiiri paidassa ja ihmettelee, miksi haukutaan niin paljon??? Kaikilla ei käy onnen lahjat, "SÄÄLI" jos olet syntynyt rumaksi. Onneksi me oikeasti kauniit emme tule kehuskelemaan, miten peilistä katselikin niin kaunis nainen!!

[/quote]

Kiitoksia paljon kaikista ihanista kommenteista :)<3

12: Hienoa, että koet itsesi oikeasti kauniiksi. Ei, en valitettavasti ole "mielisairas paska" taikka "down-vammainen paska", vaikka heissä ei ole yhtään mitään vikaa. Toivottavasti tulet joku kaunis päivä ymmärtämään sen, että ulkoinen kauneus on tavalla tai toisella katoavaista, kun taas sisäinen kauneus pysyy jos on pysyäkseen. Tiedän myös, että meikillä (ja mainitsemallasi plastiikkakirurgialla) saisin muokattua kasvoistani nätimmät, mutta se ei ole sitä aitoa kauneutta, mitä arvostan eniten. Minulle se on ok, jos itse tykkäät piiloutua reilun pakkelikerroksen alle, mutta itse en sitä aio tehdä, vaikka saisinkin sillä keinolla ulkonäköäni ehkä parempaan suuntaan.

t. AP

[/quote]

Wau, ei kyllä uskoisi 16-vuotiaan kirjoittamaksi! Luonnollinen kauneus voittaa mennen tullen feikit meikkipellet. Olet varmana kaunis sellaisena kuin olet. :-)

Vierailija
28/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo ihmisestä paljon, jos nimittelee toista sellaisten ominaisuuksien vuoksi, joihin ei ole voinut vaikuttaa, vaan on saanut syntymälahjaksi. Mitä luonnonkaunis ihminen on tehnyt saadakseen hyvän ulkonäön? Itsekö hän taiteili itsensä? Tuskin. Omaan käytökseen sen sijaan pystyy vaikuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kauneimpia asioita ei voi nähdä silmin, nimittäin sisäistä kauneutta tai rakkauden tunnetta. Ap, sinulla on varmasti oma ottajasi, joka näkee sinut prinsessana. Kauneus on katsojan silmissä. Aurinkoista kesää myös sinulle!

Vierailija
30/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

cool story, wanna tell more that shit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap laita kuva minkä näköinen pirkko siellä kirjoittelee?

Murrosiässä ulkonäkö muuttuu varmaan aika paljon.

Muijan sisko ei ole todellakaan mikä missi, silti sillä on aina miehiä riittänyt ja kukkiihan se perunakin.

Vierailija
32/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle. Niillä morkkaajilla on se kumma valta, koska loukkaa, vaikka he toimivat väärin.

 

Hienosti sanottu, että älkää välittäkö muiden sanomisista. Negatiiviset sanomiset usein tulee silloin, kun on itsellä paha olo. Ja epäreilua on kommentoida kenenkään henk.koht ominaisuuksista. Ne on niitä vyön alle lyöntejä, kun niille ei mitään mahda. Ja mielipideasioita. Raukkisten hommia. Olet hieno, kun näet kauneutesi. Toivon sitä jokaiselle. Nähdä oma kauneus. Nähdä toisten kauneus.  Nähdä kaunis elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 23:50"]

Voi :) Minä kirjoitin sinun ikäisenä päiväkirjaan että kukaan ei minua koskaan halua, ja olen tällä hetkellä naimisissa ihanan miehen kanssa jonka mielestä olen maailman kaunein nainen :) Enkä ole mikään kaunotar. Parhaat miehet osaavat kiinnostua niistä tavallisen näköisistä, tulet siis saamaan fiksun ja syvällisen kumppanin!

[/quote]

 

... ja automaattinen oletus siis on, että ap haluaa kumppanin, niinkö?

Vierailija
34/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pitää tähän kirjoittaa sellainen juttu kun itse muutin toiselta paikkakunnalta ja menin 8 luokalle uuteen kouluun missä en tuntenut ketään,oli meidän luokalla 2 tyttöä vaalea ja tumma kavereita keskenään,tumma oli plösö ja voi sanoa että ruma tälläinen bulgarialainen kiekonheittäjä tyyppi,vaalea mun mielestä ihan nätti tyttö,hoikka ym. mutta vaatteet,hiukset ym.vanhan oloisia,ei oikein meikannut ja sitä kiusattiin,haukuttiin rumaksi lehmäksi ja kaikkea vaikka olisi voinut olla luokan kaunein tyttö jos olisi erillaiset,vaatteet,hiukset,meikki.

onneksi silloin -90 luvun alussa kiusaaminen ei ollut niin julmaa ja jatkuva kuin tänäpäivänä.

en tiedä oliko sitten jostain uskovaisesta tai vähävaraisesta perheestä.

samalla luokalla oli kuitenkin useampi henkilö joiden vanhemmat oli lääkäreitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä :( olet vielä nuori, sinulla on koko elämä edessä. älä takerru muiden mielipiteisiin ja pyri toteuttamaan unelmiasi, tulevaisuus on varmasti valoisampi. vaistoan, että sinusta on tulossa jotain suurta. tiesitkö muuten, että esim. justin timberlake, demi lovato ja duudsonien jukka ovat olleet myös kiusattuja? katso heitä nyt. valoa elämääsi!

Vierailija
36/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ihan mielenkiinnosta nähdä kuvasi, kamalilta kuulostaa nuo muiden tappoehdotukset :( Et haluaisi lähettää sähköpostilla kuvaasi?

Vierailija
37/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 11:15"]Haluaisin ihan mielenkiinnosta nähdä kuvasi, kamalilta kuulostaa nuo muiden tappoehdotukset :( Et haluaisi lähettää sähköpostilla kuvaasi?

[/quote]

Jos haluat:

83maiksu83[at]gmail.com

Vierailija
38/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja lehmät lentää... ;-) Ihan ku me uskottaiskin. Kirjotustapa ei oo 16-vuotiaan + nuoret ei kyllä edes osaa sanoa noin pahoja asioita + esität jotain pyhimystä. Ruudun takana on varmasti keski-ikäinen paskiainen.

Vierailija
39/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, kukaan ei ole ruma. Et ainakaan sinä, sisimmiltäsi! Hyvää kesää!

Vierailija
40/44 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tekstisi voisi olla minun kirjoittamani saman ikäisenä kuin sinä. Lukuunottamatta muutamia ilkeyksiä. Ja arvaa mitä, nyt elän elämäni onnellisinta aikaa, 35-vuotiaana. Mieheni mielestä olen kaunis tällaisenaan ja se riittää. Toivottavasti haukkujat kasvaisivat henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä