Rakastuin luuseriin! Kysy
Kommentit (9)
Luuletko, että ansaitset rakkautta elämääsi, kun sulla on ihmisten peruskunnioituskin niin hukassa ihan yleisesti ottaen? Mikä sinä siis olet sanomaan ketään luuseriksi, siihen siis edellisessä viittaan?
Kutsuuko mies itse itseään luuseriksi vai sinäkö häntä haukut luuseriksi?
ei tässä ketään haukuta! ja kyllä mies on joskus sanonut että "Kiva kun kattelet mua vaikka oonkin tällänen tyhjätasku luuseri!"
miehesi työ ja koulutus?
mies on ollut jo pidempään työtön eikä ole kiinnostunut työnteosta eikä opiskelusta. Miehen päivät kuluvat työkseen pulloja keräillen, käy myös usein laivalla ja lähipubeissa. Koulutusta ei ole mutta on mies ainakin tarhan suorittanut, tietääkseni.
oletko niin ruma että tyydyit ns. luuserimieheen kun et parempaa saanut mutta haaveilet paremmasta kumminkin eikö niin?
En koe olevani maailman rumin nainen mutta en kauneinkaan. En haaveile paremmasta, luulen että paremmat miehet ovat jo varattuja sillä en ole enää alle kaksikymppinen ja muutenkin on niin vaikeaa tutustua ihmisiin. Mieheni on kaikesta huolimatta hauskaa seuraa ja ihan hyvännäköinenkin vielä!
onko miehesi suomalainen vai mamu? aiotteko naimisiin? asutko miehen luona vai mies sinun luona?
suomalainen. Naimisiin menosta en tiedä vielä. Mies asuu minun luonani
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 21:54"]
Luuletko, että ansaitset rakkautta elämääsi, kun sulla on ihmisten peruskunnioituskin niin hukassa ihan yleisesti ottaen? Mikä sinä siis olet sanomaan ketään luuseriksi, siihen siis edellisessä viittaan?
[/quote]
Tämä on meillä sellainen sisäpiriin inside läppä että mies kavereineen kutsuu itse itseään ja myös toisiaan luusereiksi, eikä tämä haittaa meitä ollenkaan. Kunnioitus on meillä suhteessa kunnossa ja kuten mainitsin niin mies on kaikesta huolimatta hyvännäköinen ja hauskaa seuraa, enkä itsekkään ole mikään miss maailma että näillä mennään!
Selvä provo, oho kuumentaapa tämä tunteita!
Luuserit ovat ne jotka juoksevat oravanpyörässä.
Hmmmm... kertomasi perusteella miehesi tulee aiheuttamaan vielä ongelmia. Lähipubissa hengailu ja laivalla käyminen mietityttävät. Ei kai käytä sinua hyväkseen, kun jo luonasi asuukin,
Ei se mies mikään luuseri ole jos se on onnistunut työntämään jalkansa sun ovenväliin ja saanut sut ihastumaan. Kutsuisin ennemminkin ko. ihmistyyppiä hyväksikäyttäjäksi.
Onnea elämääsi!
Tässä molemmat hyötyvät, ei pelkästään mies. Hyväksikäyttö on yleisempää naisilla, silti heitä ei kutsuta luusereiksi(vaan kauniiksi).
Kutsuuko mies itse itseään luuseriksi vai sinäkö häntä haukut luuseriksi? miehesi työ ja koulutus? oletko niin ruma että tyydyit ns. luuserimieheen kun et parempaa saanut mutta haaveilet paremmasta kumminkin eikö niin? onko miehesi suomalainen vai mamu? aiotteko naimisiin? asutko miehen luona vai mies sinun luona?