Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissaamisesta

Vierailija
28.04.2014 |

Kauhea matkakuume! Selailen iltani iloksi matkablogeja ja lasken päiviä kalenterista. Jutellaan reissaamisesta! Kertokaa kivoja reissujuttuja; missä olette käyneet ja mikä olisi unelmakohde;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainainen matkakuume. Matkustamme kohtuullisen paljon.  Valikoiden valitsemme kohteet. Muutama sellainen,jossa tulee käytyä uudestaan ja uudestaan. Yksi parhaimmista on Santorini.

Matkustamme euroopan kohteissa. Aasia yms kaukokohteet ei meitä kiinnosta.

Tässä jo matkalaukkua pakkailen. Vappuna taas lähdetään.

Vierailija
2/6 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, toinen samanlainen :) Kävin Santorinilla pari vuotta sitten ja saari kyllä lumosi kauneudellaan. Itse asiassa tie vie Kreikkaan tänäkin kesänä, nyt kohteena tosin Kefalonia ja Ateena. Sieltä matka jatkuu Venetsiaan. Italiassa en ole käynyt ikinä ja olen enemmän kuin innoissani. 

 

Aasia on ihana ja siellä on tullut ristiin rastiin kierrettyä. Sieltäkin löytyy ns. eurooppalaisempia kohteita jos liika eksoottisuus hirvittää ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:12"]

Ihanaa, toinen samanlainen :) Kävin Santorinilla pari vuotta sitten ja saari kyllä lumosi kauneudellaan. Itse asiassa tie vie Kreikkaan tänäkin kesänä, nyt kohteena tosin Kefalonia ja Ateena. Sieltä matka jatkuu Venetsiaan. Italiassa en ole käynyt ikinä ja olen enemmän kuin innoissani. 

 

Aasia on ihana ja siellä on tullut ristiin rastiin kierrettyä. Sieltäkin löytyy ns. eurooppalaisempia kohteita jos liika eksoottisuus hirvittää ;) ap

[/quote]

Ei se liika eksoottisuus. EI vaan ole kolahtanut meihin. Ja, kun aina on mahdollisuus vaan viikko kerrallaan lomailuun niin ei riitä aika ja rahkeet kaukomaille.

Kreikkaan mekin olemme menossa. Kefalonia tuttu.  Ja onhan noita paikkoja missä on tullut käytyä. Tässä mä olen viime päivinä tähyillyt matkaa loppukesälle.  Ja alkutalven matka on vielä varaamatta. Odotamme kohdetta ja sitä, että tietty hotelli tulisi myyntiin. Tosin ei ole varmaa, että juuri sinne.

 

t. matkailija kakkonen

Vierailija
4/6 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt Santorinilla, vaikka olenkin matkustanut paljon. Pitäisi varmaan mennä ?

Kahden viikon kuluttua lähdemme Lissaboniin ja hirveä matkakuume... kaiket illat googlaan juttuja:)

Vierailija
5/6 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:23"]

En ole koskaan käynyt Santorinilla, vaikka olenkin matkustanut paljon. Pitäisi varmaan mennä ?

 

Kahden viikon kuluttua lähdemme Lissaboniin ja hirveä matkakuume... kaiket illat googlaan juttuja:)

[/quote]

Santorini on kaunis paikka. Se on mielestäni kohteena kokeilemisen arvoinen.  Ei sitä auringonlaskua ole turhaan kehuttu. Suosittelen Santorinia lämpimästi. Aion palata sinne vielä uudestaan. Toivon mukaan jo alkusyksystä tai sitten jo ensi kesänä.

 

t. matkailijatar

Vierailija
6/6 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman vanha keskustelu jo, mutta matkustelen paljon; 7-10 kertaa vuodessa ulkomailla ja olen käynyt yli 130:ssä maassa. Palkkani ei ole kummoinen, mutta hyvillä säästövinkeillä olen onnistunyt säästämään hyvin matkoja varten.
Mutta nyt itse asiaan. Oma suosikkikohteeni on ehdottomasti olkut Japani, jossa kaikki oli niin tietyllä tapaa eurooppalaista, mutta saman aikaisesti se on täysin erilainen. Voisin kertoa tähän japanilaisesta työllistämisestä, sillä hotellini vieressä oli tennikenttä, jonka 10 miestä ja naista kuivasivat pesusienillä jokaisen sateen jälkeen. Aikaa heillä kului yleensä 4-5h. Että siinäpä unelmaammatti XD.
P.s. Jos hyvät säästövinkit halpaa matkaa varten kiinnostaa kannattaa kurkata tänne: http://halvallareissuun.blogspot.fi
(Ylläpitäjä tuntuu kuitenkin poistelevan postauksiaan kivaa vauhtia, eikä postaukset ole luettavissa kuin korkeintaan viikkoja, mutta erinomainen ja lukemisenarvoinen blogi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi