Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voisin tehdä jatkossa, kun rusakko syönyt perennapenkki kukat?

Vierailija
16.09.2024 |

Syötyjä kukkia en voi enää pelastaa. Se selvästi makoilee siinä yöllä,on painauma jälki ja papanoita jättänyt todisteeksi. Onko kivutonta karkotus ehdotusta kellään? Itselläni pyörii nyt ajatuksissa vain piikkilanka. Sentään liki 100e mulla meni niihin kukkasipuleihin. Ei tiedä itkeä vai nauraa,miten on jyrsityn näköinen kukkapenkki. Jos se jatkaa keväällä siinä syömistä ja makoilua? Ideoita siis kysyn,millä saisin sen rusakon olla viihtymättä siinä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ampunut mun krookokset syöneen rusakon, jos olisi ollut ase.

Vierailija
2/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin ampunut mun krookokset syöneen rusakon, jos olisi ollut ase.

Vituttaahan se, jos olet istuttanut krookukset ja pitkäkorva rouskuttaa poskeensa. Vähemmästäkin etsitään kättä pidempää. Mulle toi heilutteli korviaan. Aivan selvää vittuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin koko tontin ympäröivä aita portteineen. Ei tule puput jyrsimään enää meidän istutuksia.

Vierailija
4/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä auttanut kuin laittaa tontin ympärille sähköpaimen. Rusakon lisäksi tontille tunki ketut, kissat, kauriit, jne. Ei tunge elukat enää tontille. 

Vierailija
5/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kukkiin valkopippuria. Istuta narsissinsipuleita maukkaiden sipulien viereen. 

Vierailija
6/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen hautausmaalla. Siellä asuvat puput olivat yhden kesäkukan pistelleet poskeensa. Begoniasta eivät tykkää mutta oksaneilikat ovat niiden herkkua jos maljakkoon vien. Usein isänpäivänä vien, ne on kohta syöty maljakon reunoja myöten.

Vierailija
7/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yrittää voimakkaita mausteseoksia ripotella, mutta mitä isompi alue, ehkä aita olisi varmempi keino. Maste käsittely täytyy vain uusia usein.

Vierailija
8/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen hautausmaalla. Siellä asuvat puput olivat yhden kesäkukan pistelleet poskeensa. Begoniasta eivät tykkää mutta oksaneilikat ovat niiden herkkua jos maljakkoon vien. Usein isänpäivänä vien, ne on kohta syöty maljakon reunoja myöten.

Mun mummo käski meidät lapsenlapset kerran hautausmaalle pesemään suvun hautakiviä. Haudat piti loistaa. Jokin kunniakysymys oli kyseessä.

Vierailija
9/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt vielä mitään mutta ajattele jos majavat on syönyt laiturin.

Vierailija
10/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tehtiin koko tontin ympäröivä aita portteineen. Ei tule puput jyrsimään enää meidän istutuksia.

Mistä materiaalista? Kuinka korkea ja miten syvälle maan sisään kaivoitte sen? Koska mun kokemuksen mukaan jos kyseessä ei ole 1.5-2.m korkea betoniaita, jota on sellainen puoli metria kaivettu maahan, niin yli tai ali tai läpi tulee.  

Vierailija
11/11 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt vielä mitään mutta ajattele jos majavat on syönyt laiturin.

Kallialalle voi niinkin käydä. Pitääköhän se juoru sen vaimosta paikkansa?