Minkälaisia miehiä pidät vastenmielisenä?
Jos nyt karsitaan itsestäänselvyydet pois (huono hygienia, lihavuus, naismaisuus yms.), niin minkä tyylisiä miehiä et voi sietää, lähinnä ulkoisen olemuksen perusteella? Itse en voi sietää lihaksikkaita kaljuja miehiä. Jokin siinä ulkomuodossa vaan inhottaa. Vielä jos housuina on maastokuvioiset reisitaskuhousut niin koen inhon väreitä. Näin on ollut aina. Kaljut yleensäkään ei miellytä silmää ollenkaan.
Kommentit (56)
Eivät nuo mitä listasit ole mitään itsestäänselvyyksiä. Itse pidän sellaisesta ulkonäöstä miehillä, jota jotkut voisivat sanoa naismaiseksi: hoikka, kaunispiirteinen, sirorakenteinen, pitkätukkainen. Esim. Orlando Bloom Troija-elokuvassa: http://2.bp.blogspot.com/--bdPFF-WyU8/UVrn2O0pAnI/AAAAAAAAnCU/8lAhW6KJvS0/s1600/Troy-umbrella.jpg
Lihaville ja metsäläisillekin löytyy varmasti ottajia.
Suomen leijona -miehet. Hyi, puistatus.
Kaikki ovat vastenmielisiä kunnes todistavat toisin.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:01"]Tatuoituja miehiä pidän vähän jälkeenjääneinä. Käsivarteen on pitänyt tatuoida se tribaalikuvio koska se oli muotia. Ei omaa ajattelukykyä vaan massan mukana kulkemista.
[/quote]
Täällä tuntuu olevan jotenkin se tilanne että tatuoituja joko jumaloidaan tai inhotaan joko/tai -asenteella. Minusta kyllä tatuoinneillakin on merkitystä. Jotkut hillityt ja persoonalliset tatuoinnit voivat olla hyvinkin miellyttäviä, mutta joku tribaalitatuointi on kyllä aika oksettava ilmestys. Yök!
Tatuoidut, tupakoivat ja paljon kiroilevat miehet. Myös huutamista inhoan (oma ihana mieskin kyllä huutaa lujaa silloin tällöin).
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 15:07"]Yhdeksäntoista, eivätkö ne miehet juo mitään? Nimim. Huolestunut
[/quote]
Juo ne siinä jääkaapin oven suussa maitoa tai mehua suoraan tölkistä. Jättävät puolen sentin lirun pohjalle ja laittavat tölkin takaisin kaappiin.
Miehet, jotka aloittavat keskustelun kysymällä, miksi olet niin vakavan näköinen. Valitettavasti en osaa hihitellä itsekseni, mutta alan kyllä hymyillä heti kun joku juttelee minulle, mutta tuo aloitus...vakavoidun entisestään ja yritän keksiä syyn lähteä paikalta pois.
Yäk jos mies on minua paljon lyhyempi ja jos sillä vielä karvanen selkä. En myöskään tykkä "pubi miehistä" miehen kengät myös tärkeä. Jos miehellä todella rumat kengät nou tänkiu!
Minä olen sen verran solidaarinen nainen, että pidän ihan kaikkia miehiä vastenmielisinä.
Vastenmielisintä on sellainen kylmä katse, vaikka mies olisi muuten komeakin. Sellaiset "suden silmät" niin kuin Jari Sarasvuolla.
Muuten miehen persoonallisuus ratkaisee. Esimerkiksi Cesar Millan tai Jackson Galaxy eivät fyysisesti ole ollenkaan minua viehättävää tyyppiä, mutta he ovat sympaattisia ja eläinrakkaita, siis "hyviä ihmisiä".
Miehiä, joilla on karvaiset kädet. Ja etenkin jos ne karvat on tummia ja kihartuvia. Hyi.
ulkomaalaiset geeliä satakiloa tukkaansa laittavat itseään puunavat miehet jotka ajattelevat olevansa joka naisen unelma hyi yöks.. mutta suomalainen raksa mies vahvoilla käsillä ja hiljaisella luonteella sulattaa sydämmen
Itserakkaat ja omahyväiset miehet hihattomisa paidoissa.
Sellainen geordie shore-mies. Hiukset päältä pidemmät ku sivuilta, ray banit päässä, hihaton paita ja polven yläpuolelle ylettyvät shortsit, joista jompikumpi tai molemmat jossain vaalean persikan/haalean sinisen/haalistuneen keltaisen/whatever ei kirkkaan värisessä sävyssä. Tai mahdollisesti t-paita isolla v-kaula-aukolla. Lippis, jota pidetään niin, ettei se ole kunnolla päässä, vaan tekee päästä 10 senttiä korkeamman näköisen. Hipsteriviikset. Timanttikorvikset. Yleensäkin ulkonäköön liittyvä turhamaisuus ja pakkomielteisyys.
Ylimielisyys ja yliampuva flirttailu. Harhaluulo, että saa kaadettua kenet tahansa. Lipevyys ällöttää.
Jos nyt vaan ulkonäköseikkoja niin juuri sellainen kylmä katse; intensiivinen ja tuijottava tai ehkä vähän ns. sänkykamarisilmät, usein ruskeat. Yöks hrrr.... Tatuoinneista en tykkää, kalju saa olla tai se on ihan sama. Liika hintelyys on pahasta, tosin hoikka on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 14:29"]Liittyy tuohon mainittuun naismaisuuteen, mutta en pidä miehillä pitkistä hiuksista tai "siroista" piirteistä, vaan haluan, että miehellä on minua leveämmät hartiat, suuremmat kädet ja selvästi suurempi kengänkoko. En myöskään pidä siitä, jos mies käyttää koruja. Tyylikäs kello ja jos on naimisissa, vihkisormus, niin siinä on mielestäni tarpeeksi.
Ja nyt tiedän, että tulee alapeukkuja, mutta minä taas pidän tuollaisista kaljuista ja lihaksikkaista miehistä, vielä ne maastohousut siihen, niin nam!
[/quote]
Hih, ja minä tykkään nimenomaan pitkätukkaisista koruja kantavista miehistä :) Olin kyllä ennen naimisissa lihaksikkaan kaljun kanssa, mutta äijä paljastui tylsäksi kontrollifriikiksi.
Nykyinen pitkätukkani on hoikka, kaunispiirteinen ja ah-niin-seksikäs muusikko - naisellisine tapoineen ja koruineen. Hauskaa että makuja on niin erilaisia!
Ai niin, ne nou-nout: väkivalta (sekä henkinen että fyysinen), jukopäinen tyhmyys ja huumeet.
En alkaisi seurustelemaan, jos yksikin seuraavista ominaisuuksista löytyisi:
Tupakointi, tai muuten laiminlyö terveytensä
Exiä tai muita naisia kavereina, eikä luopuisi niistä
himotreenari
baareissa ravaaja tai tissuttelija
alle 180cm
ei viihdy kotona
ei pidä lapsista
ei arvosta omaa lapsuudenperhettään
laittaa kaverit perheen edelle
Onneksi omassa miehessä kaikki kohdallaan:)
Laiha ruumiinrakenne, erityisen terävät, kolkot piirteet piirteet, syvällä päässä olevat silmät ovat luotaantyöntäviä. Myös huono ryhti on aika turn-off vaikka onkin korjattavissa.
En vaan tykkää myöskään tiheästä rinta/selkäkarvoituksesta, maltillinen karvoitus ok, ryijy ei. Yäk x(
Jos miehellä on sellainen mongertava raspinen puhetyyli (Vesa-Matti Loiri tyyppinen), tulee mieleen mahdollinen alkoholiongelma.
Laiskat silmät.
Pukeutumistyylissä luotaantyöntävimmät ovat sellaiset pussimaiset reisitaskuhousut ja kireä t-paita yhdistelmä, ja kaikki rap/hipop tyyppiset 30numeroa liian isoihin säkkeihin pukeutuminen ja housujen roikottaminen. Puhki astellut kengät ovat myös karmea näky.