Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia miehiä pidät vastenmielisenä?

Vierailija
07.06.2014 |

Jos nyt karsitaan itsestäänselvyydet pois (huono hygienia, lihavuus, naismaisuus yms.), niin minkä tyylisiä miehiä et voi sietää, lähinnä ulkoisen olemuksen perusteella? Itse en voi sietää lihaksikkaita kaljuja miehiä. Jokin siinä ulkomuodossa vaan inhottaa. Vielä jos housuina on maastokuvioiset reisitaskuhousut niin koen inhon väreitä. Näin on ollut aina. Kaljut yleensäkään ei miellytä silmää ollenkaan.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaisesti tai sairauden takia kalju on ok, mutta ne klaniksi itsensä ajelevat läskipäät ovat yököttäviä. Taikinainen hiestä ja rasvasta kiiltelevä naama, hyi! Ja sellainen tyyppi, joka on vähän liiankin halukas lähentelemään ja maiskuttelee suutaan korvan juuressa. Hyi helkkari, luulee olevansa suurikin rakastaja! Ja vielä sellainen tyyppi, joka on itseään täynnä kuin se entinen kaljatynnyri.

Vierailija
2/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin kesällä vielä näkee näitä kaljuja, treenattuna, ehkä vielä tatuoituja äijiä ilman paitaa. Luulevat olevansa tosi herkkuja. Yööööööök.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nounou-lista ei ole pitkä, mutta se on ehdoton: tupakoivat miehet ällöttävät niin, että vaikka kaikki muut ominaisuudet kävisivät yksiin niin sori, ei jatkoon.

Vierailija
4/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä ihmisiä on tosi vähän, käyttäytyminen voi olla, painokas puhetyyli että muut huokaavat kun ei jaksa kuunnella.

Miehessä voi olla paljon hyviä ominaisuuksia, edellämainittu tyrmää kaiken mielenkiinnon.

Vierailija
5/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavat miehet ole ällöttäviä.

Vierailija
6/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hintelät joilla lippalakki ja amisviikset.. 

-takatukkaa kasvattavat

-kultaketju kaulassa kävelevät, varsinkin jos se on paksu

-salilla itseään pumppaavat ja yhdyn tuohon kaljuinhoon :)

-kehonkieleltään tunnelukossa olevat pukumiehet joilla usein salkku kädessä jota puristavat kuin taapero uninallea.

Vierailija
7/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy tuohon mainittuun naismaisuuteen, mutta en pidä miehillä pitkistä hiuksista tai "siroista" piirteistä, vaan haluan, että miehellä on minua leveämmät hartiat, suuremmat kädet ja selvästi suurempi kengänkoko. En myöskään pidä siitä, jos mies käyttää koruja. Tyylikäs kello ja jos on naimisissa, vihkisormus, niin siinä on mielestäni tarpeeksi.

Ja nyt tiedän, että tulee alapeukkuja, mutta minä taas pidän tuollaisista kaljuista ja lihaksikkaista miehistä, vielä ne maastohousut siihen, niin nam!

Vierailija
8/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on montaa makua ja makuasioista ei voi kiistellä ;)

Itseä ei kiinnosta kovin lyhyet miehet jotka lisäksi jässiköitä. En myöskään pidä pitkästä tukasta, lävistyksistä enkä tatuoinneista. Liian machomiehetkään ja itseään täynnä olevat eivät kiinnosta.

Vierailija
9/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset, kimeä ääni, tatuoinnit, lävistykset, viikset, laiheliini ja silmälasit. Eli en tykkää yhtään.

Vierailija
10/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaisista miehistä, jotka kuvittelevat olevansa luomakunnan kruunuja ja siten naisia ylempiarvoisia. Käytöksestä sen huomaa, puheet ovat seksistisiä ja kaikkien näköpiiriin tulevien naisten pitäisi pukeutua ja käyttäytyä miehen mieleisellä tyylillä. Luonne näkyy ulkonäöstä, mutta pelkästä ulkonäöstä ei näe luonnetta.

Vierailija
11/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä tupakoivia juoppoja.

Vierailija
12/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täynnä olevat pukumiehet. Puku on työasu! Vaihtakaa vaatteet ennen kuin tulette baariin.

Vierailija
13/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:59"]Jos nyt karsitaan itsestäänselvyydet pois (huono hygienia, lihavuus, naismaisuus yms.), niin minkä tyylisiä miehiä et voi sietää, lähinnä ulkoisen olemuksen perusteella? Itse en voi sietää lihaksikkaita kaljuja miehiä. Jokin siinä ulkomuodossa vaan inhottaa. Vielä jos housuina on maastokuvioiset reisitaskuhousut niin koen inhon väreitä. Näin on ollut aina. Kaljut yleensäkään ei miellytä silmää ollenkaan.

[/quote]

Mun mielestä taas lihaksikkaat, tatuoidut, isot, kaljut miehet ovat ihan sairaan HOT!

Sen sijaan sellaiset liian siistit ja sliipatut miehet ovat yök. Ja siistillä en siis tarkoita puhtautta; puhdas pitää tietty olla. Mutta kauhun väristyksiä aiheuttaa varsinkin sellainen siro mies, jolla jokainen hiussuortuva aseteltu ja sammarit sopivasti neuleslipoverin värinen

Vierailija
14/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapurusketus on yksi oksettavimmista piirteistä. Siis sellainen, mitä puistojen miehillä näkee.

Kaikkein vastenmielisin näky on vanhempi ylipainoinen helakanpunainen mies ilman paitaa, karvainen maha röllöttämässä housunkauluksen päällä. Esiintyvät usein laumassa missä tahansa julkisella paikalla, missä sattuu olemaan penkki, paahtavat itseään myös kerrostalojen pihoissa kaljatölkki kädessä.

Vierailija
15/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että ette pidä "naismaisista" miehistä vain romanttisessa mielessä. Itselläni on joitakin hyvin stereotyyppisiä homokavereita jotka ehkä sopivat tuon sanan alle - mutta maailman ihanimpia ihmisiä.

Vierailija
16/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkonäköä miettii, niin todella karmaisevaa on selkäkarvat. En voi käsittää miksei niitä voi käydä poistamassa. 

Vierailija
17/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi sietää sellaisia "maitopoikia" eli sellaisia pellavapäitä, jotka näyttävät juuri sellaisilta valio maito-mainoksen naapurinpojilta :D punastuvat helposti ja jotenkin naamasta paistaa sellanen ylitunnollisuus, vaikka ei tunnollisuudessa tietenkään ole mitään vikaa :) tämä minun mielleyhtymäni johtuu varmaan siitä että kaikki tuntemani tällaiset pojat ovat olleet joko puhtaasti tyhmiä, itseään täynnä tai sitten jotain nuuskaa mussuttavia futareita/jääkiekkoilijoita.

En myöskään pidä hintelyydestä. Pituudella ei ole väliä mutta pitää kuitenkin olla sellainen miehinen kehonrakenne eikä silleen että kukkakeppi ja sillä raajat..

Mutta asenne ja luonne on tärkein. Itse olen huomannut että ulkonäkö ym seikat jää aina kakkoseksi jos siinä olemuksessa on muuten kaikki kohdallaan. Usein kuitenkin luonteenpiirteet joista pidän eivät yhdisty edellä mainittuihin ulkonäköinhokkeihin joten.. :)

Vierailija
18/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoituja miehiä pidän vähän jälkeenjääneinä. Käsivarteen on pitänyt tatuoida se tribaalikuvio koska se oli muotia. Ei omaa ajattelukykyä vaan massan mukana kulkemista.

Vierailija
19/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka eivät osaa keskustella ja sanovat kaikkeen vain yhden sanan vastauksen. Hiljaiset miehet on out. Miehet jotka istuvat koko ajan tietokoneella tai TV:n ääressä käyden välillä jääkaapilla ja vessassa paskalla ja sit taas koneiden ääreen.

Vierailija
20/56 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksäntoista, eivätkö ne miehet juo mitään? Nimim. Huolestunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme