Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku on blokannut numerosi, meneekö viesti vastaajaan?

Vierailija
07.06.2014 |

Vai kuuluuko varattu ääni?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod näk blokkaus lyö luurin korvaan samantien. Eli menee varatuksi.

En ole varma, mutta saattaa myös ilmaista ettei ole oikeutta soittaa ko numeroon. Viestitkään ei ilmeisesti mene läpi.

En tiedä varmaksi. Olen itse blokannut muutaman numeron ihan sillä, etten todellakaan halua tiettyjen ihmisten soittelevan mulle, tekstsreista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo toimii käytännössä, esim nokia puhelimilla. Onko vain kalliimmissa versioissa tuo toiminto? Olisi pari blokattavaa omillakin listoilla.

Vierailija
4/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeen blokkilista ja siinä useita nimiä (~15). Osa tarpeen, osa varmuuden vuoksi.

Itsekin olen tätä miettinyt että mitä blokattu soittaja kuulee ja viestin lähettäjä näkee. Tietääkö kukaan?

Vierailija
5/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin joskus samsungin puhelimessa ja kuului samanlainen ääni kun numero olisi ollut varattu.

Vierailija
6/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 12:57"]Miten tuo toimii käytännössä, esim nokia puhelimilla. Onko vain kalliimmissa versioissa tuo toiminto? Olisi pari blokattavaa omillakin listoilla.

[/quote]

Joissakin virussuojissa on blokkimahdollisuus. Itselläni samsung note3 mutta en ole perehtynyt onko tässä koska virussuojasta löytyy ja on käytössä todellakin.

Vierailija
7/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blokkaatte numeroita? Ymmärrän lehtimyyjien ja hankalien eksien blokkaamisen, mutta onko listallanne muitakin?

Vierailija
8/8 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:12"]

Miksi blokkaatte numeroita? Ymmärrän lehtimyyjien ja hankalien eksien blokkaamisen, mutta onko listallanne muitakin?

[/quote]

Mulla ainakin sinnikäs ex-heila. Ei usko puhetta, viestejä ja soittoja tulee ainakin merkkipäivinä, silloin tällöin muutenkin riippuen vähän siitä miten hänellä menee (=huonoina aikoina soittoja tulisi ihan viikoittain). Tästä heilastelusta on siis jo muutama vuosi ja mulla uusi mies ja tämä ex haluaisi palata yhteen. Muutaman kuukauden niitä puheluja jaksoin, mutta sitten oli pakko blokata.

Mä luulen että soittajalla tosiaan näkyy varattuna/puhelu katkeaa, kai tyhmempikin varmaan jossain vaiheessa tajuaa, että on blokattu. Mulla puhelin soi yhden kerran äänettömällä kun blokattu soittaa, eli näen kyllä soittoyritykset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme