Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on mielestäsi "turha pyykinpesu?"

Vierailija
07.06.2014 |

Olen pessyt koneellisen pyykkiä illalla ja aamulla vien vasta pyykit kuivumaan. -> jotkut pyörittää samat pyykit uudestaan ,koska ovat olleet yön yli koneessa.

Minua ei haittaa vaikka pyykit kastuu sateessa, kyllä ne kuivuu pian -> joku vie sisälle ja pesee uudestaan samat pyykit.

Lapseni paidassa on yksi likaläiskä, saa tulla lisää likaa -> joku heittää likapyykin sekaan

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 kannattaisi hakea apua likaneuroosiinsa, kertomasi ei ole normaalia.

Vierailija
22/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa pyykinpesua on se, että minä ensin pesen ja kuivatan ja viikkaan. Tenavat vievät omat pinkkansa huoneisiinsa (ehkä jopa kaappiin) ja seuraavana siivouspäivänä tuovat ne lattialla puhtaina pyörineet takaisin pyykkikoriin pestäviksi. Eivät siis ehdi edes päällä käydä kun ovat jo uudestaan pyykissä. Jos näitä huomaan pyykissä, pyöräytän niistä pikaisesti kuivaajassa pölyt pois ja pinoan uudelle kierrokselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13. Kerrankin mun kaltainen ihminen täällä. Meillä tulee 1-3 koneellista päivässä. Samankokoinen perhe. 7 kg kone, joka sais olla vajaanpi. Ihmiset tulee yleensä laittamaan koneet liian täyteen.

Meillä pestään pyyhkeet, joka käyttökeran jälkeen. Multa ainakin lähtee pyyhkeisiin niin paljon kuollutta ihoa, että on pakko. Atooppinen iho, joka on pysynyt jo monta vuotta hyvässä kunnossa. Pelkkä rasvaus on riittänyt, kun ei ole päässyt liasta tulehtumaan. Kerran viikossa vaihdetaan petivaatteet. Sairauksien aikoihin useammin. Kuivausrumpu kotiutuu meille muutaman viikon päästä... :)

Vierailija
24/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli koneessa olleet pyykit haisee, joten minä ainakin laitan pikapesun (kestää 15min) jos pyykit unohtuneet ripustaa illalla. Jos lapsrn paitaan tulee likatahra, saa pitää paitaa loppupäivän mutta sitten se menee pesuun. Jos pyykit kastuu sateessa, pesen uudelleen. Sadevesi muuttaa ne sellaisiksi koppuroiksi.

Vierailija
25/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt jättää pyykin yöksi koneeseen? Rypistymään jne. Unohtuu....

Vierailija
26/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat kun ap. Ei elämä kaadu siihen että joskus pyykit on koneessa pudemmän aikaa. Joskus jopa 24h!!! Peskää ja huoltakaa niitä koneitannekin välillä niin ei haise pyykit.

Vierailija
27/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus olleet pyykit koneessa monta päivää! Ei tulis mieleenkään pestä uudelleen.Eivät ole haisseet miltään paitsi Arielilta. Joskus olen pessyt kahteen kertaan jos ekalla kerralla unohtui pesuaine.

Vierailija
28/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkuja, joita ei edes kuuluisi pestä kovin usein koska kangas kärsii siitä, käytetään yksi päivä ja pesuun!

Vierailija
29/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden pesu jokaisen käyttökerran jälkeen, riippumatta siitä onko vaatteeseen edes tullut likaa tai hajua jne. Mun sisko on esimerkiksi tän suhteen ihan neuroottinen, vaatteet on kun kaapista vedettyjä ja silti menee pyykkiin päivittäin.

Vierailija
30/30 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa on pikapesu 30-40 asteessa, jossa eivät edes kunnolla puhdistu ja siksi joutuu pesemään heti yhden käyttökerran jälkeen jopa pyyhkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme