Karalahti on täysi idiootti
Todella kiva tyttärensä lukea tälläistä, nyt halutaan poikia uuden vaimon kanssa ja tyttäret ovat lähinnä "turhia". Mies elää 1800-lukua, on oikeasti tuon lätkätouhua lukuunottamatta täysi nolla.
Kommentit (81)
Jere Karalahti on Tåtäysi idiootti ja kusipää. Minäminäminä luuseri. Miten naiset jaksavat edes katsella tälläista surkimusta?
Mitähän tuollainen eläköityvä lätkämies voi tehdä? Kirjoittaa muistelmiaan ja lisääntyä...
Uhoamisesta tulee mieleen se edesmennyt persu-nyrkkeilijä. Huonot elämäntavat senkin korjas hautaan ennenaikojaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 23:56"]
Todella kiva tyttärensä lukea tälläistä, nyt halutaan poikia uuden vaimon kanssa ja tyttäret ovat lähinnä "turhia". Mies elää 1800-lukua, on oikeasti tuon lätkätouhua lukuunottamatta täysi nolla.
[/quote]
Ei kait tuo miehen täysi imbesilliys tullut yllätyksenä sinulle? Tunsin miehen nuorena, eikä se tosiaan mikään ruudinkeksijä ollut. Olemme samasta naapurustosta.
On kaiken huomioon ottaen täysi nolla. Olen aina ollut sitä mieltä. Väkivalta ei sovi jääkiekkokaukaloon.
Miksei Karalahti puhunut blogissaan mitään veljestään? Joka on aikalailla rapajuoppo nykyään..
On idiootti avannut tyttöystävänsä viitoittamana oman blogin. Jessus, mitä paskaa. Dumb fuck.
"Mul on ollu koko ajan kaikki edessä ja saatavilla. En oo nähny sitä kaikkee muuta. Kaikkee mitä maailmassa on ja mitä elämä parhaimmillaan on. Tuntuu nykysin, et oon joku mietiskelijä tai filosofi. Mul on ollu niin paljon aikaa maailmalla ja vankilassa miettii kaikkee."
Filosofi :) Ei mies muuten edes ole ollut missään vankilassa.
"Ex-vaimolle kaikista isoin kiitos menneestä. Mä en oo ollu aina läsnä. Oon pelannu vaa lätkää ja juhlinu. Se on melkein yksin joutunu kasvattaa meidän lapsen. Mut Ronjan edessä en oo esimerkiks ikinä ollut kännissä! Aina kun oon ollu läsnä, oon ollu hyvä isä. Mulle on asiat vaan hoidettu aina niin, et oon voinu pelata lätkää, ja se on silloin aina tehty selväks joka suuntaan."
Tuommonen emämulkku tulee aina saamaan käteensä loppujen lopuksi pelkän pökäleen. Häätää ympäriltään kaikki jotka voisivat hänestä välittää ja kuolee loppujen lopuksi yksin juoppona muiden saman kaltaisten seurassa. Sitä niittää mitä kylvää ja niin päin pois.
"Mä haluun kyl kiittää koko perhettä ja läheisiä. Ja sit tietenkin kaikkii tärkeit ystäviä, jotka kyl tietää ketä ne on. Iso kiitos vielä kerran myös Suskille. Tahdon et väki tietää et arvostan ja kunnioitan kaikkia. Anteeks en oo pyydelly, enkä pyytele. Kiitollinen mä silti oon tosi monelle. Todella kiitollinen."
anteeks en ole pyydellyt, enkä pyytele. Narsisti maximus.
Ei helvetti... Voisko olla vielä vähän enemmän irti todellisuudesta? Onneksi ei tarvitse olla missään tekemisissä.
Olen aina tiennyt Karalahden olevan itsekeskeinen ja yksinkertainen tyyppi, asuttiin miltei naapurissa muutama vuosi. Mutta en olisi uskonut näin itseään täynnä olevan "sankarin" asuvan tuossa miehessä. Oikeasti, ihan epätodellista.
Tämä on niin nähtyä, nelikymppisenä TOSImiehelle avautuu uusi maailma uuden naisen kanssa. Alkuhuumassa tulee esiin nämä kliseet, kuten "ollaan kuin oltaisiin tunnettu aina" ja "ikinä en ole kokenut vastaavaa". Tämä on exälle mukavaa kuulla, varsinkin kun tämä on tehnyt kaikkensa miehensä puolesta. Samalla tämä "poikia seuraavaksi" -juttu on aika halventavaa lasta kohtaan.
Isäni oli aivan samanlainen, jätti äitini, löysi uuden "ihanan ja parhaan" ja väheksyi tyttäriään, ainoastaan veljeni oli se "juttu" hänelle. No, nyt mies miltei seitsemänkymppisenä haluaisi korjata kaiken kanssa. Mielestäni se on "too little, too late" ja krokotiilinkyyneleet eivät enää tehoa. Isäni oli muuten kanssa urheilija, jota äitini passasi 24/7.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:09"]
Tuommonen emämulkku tulee aina saamaan käteensä loppujen lopuksi pelkän pökäleen. Häätää ympäriltään kaikki jotka voisivat hänestä välittää ja kuolee loppujen lopuksi yksin juoppona muiden saman kaltaisten seurassa. Sitä niittää mitä kylvää ja niin päin pois.
[/quote]
Kuolee yksin seurassa? No tuskinpa se kuoleminen mitään herkkua on missään seurassa. Ja siinähän se seura katoaa kun henki lähtee.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:13"]"Mä haluun kyl kiittää koko perhettä ja läheisiä. Ja sit tietenkin kaikkii tärkeit ystäviä, jotka kyl tietää ketä ne on. Iso kiitos vielä kerran myös Suskille. Tahdon et väki tietää et arvostan ja kunnioitan kaikkia. Anteeks en oo pyydelly, enkä pyytele. Kiitollinen mä silti oon tosi monelle. Todella kiitollinen."
[/quote]
Samaan lauseeseen ei mahdu arvostan ja kunnioitan KAIKKIA, mutten pyydä keneltäkään anteeksi.
Kuka sitten on se tärkeä ihminen, jos kaikki on kuitenkin tärkeitä? Pyytääkö anteeksi tärkeältä ihmiseltä(kään)? Vai eikö siis tee virheitä? Entä odottaako että HÄNELTÄ pyydetään anteeksi? Eikö sitten ole enää siellä "tärkeissä ihmisissä" jos ei pyydä anteeksi häneltä? -mutta korostan: hän ei pyydä anteeksi eli muut ei ansaitse sitä, ehkä ne tärkeät -mutta hänhän ei KENELTÄKÄÄN ikinä ole pyytänyt eikä aio pyytää anteeksi. Eli on sen yläpuolella..
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:13"]"Mä haluun kyl kiittää koko perhettä ja läheisiä. Ja sit tietenkin kaikkii tärkeit ystäviä, jotka kyl tietää ketä ne on. Iso kiitos vielä kerran myös Suskille. Tahdon et väki tietää et arvostan ja kunnioitan kaikkia. Anteeks en oo pyydelly, enkä pyytele. Kiitollinen mä silti oon tosi monelle. Todella kiitollinen."
[/quote]
Samaan lauseeseen ei mahdu arvostan ja kunnioitan KAIKKIA, mutten pyydä keneltäkään anteeksi.
Kuka sitten on se tärkeä ihminen, jos kaikki on kuitenkin tärkeitä? Pyytääkö anteeksi tärkeältä ihmiseltä(kään)? Vai eikö siis tee virheitä? Entä odottaako että HÄNELTÄ pyydetään anteeksi? Eikö sitten ole enää siellä "tärkeissä ihmisissä" jos ei pyydä anteeksi häneltä? -mutta korostan: hän ei pyydä anteeksi eli muut ei ansaitse sitä, ehkä ne tärkeät -mutta hänhän ei KENELTÄKÄÄN ikinä ole pyytänyt eikä aio pyytää anteeksi. Eli on sen yläpuolella..
[/quote]
Ole jo hiljaa.
Otsikko oli hyvin tiivistetty totuus. Ei tähän ole mitään lisättävää. Loistava aloitus!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:09"]
[/quote]
Kuolee yksin seurassa? No tuskinpa se kuoleminen mitään herkkua on missään seurassa. Ja siinähän se seura katoaa kun henki lähtee.
[/quote]
Ei vaan menettää läheisensä kun ei arvosta. Ja kun riittävästi osoittaa muista pahaa niin loppuu muiltakin kuuntelunhalu. Kamalaa muiden alistamista tuollainen ettei kuin "jokkut" kelpaa ystäviksi.
Siinä sitten minustakin kuseksii kintuilleen. Jääkö nää eräät kiitollisuudenvelkaan jopa? Ehkä ne on niitä jotka kumartelee miehelle? Miksi ne tahtoo jäädä johonkin Karalahti-seuraan johon ei muut pääse ja muilta ei anteeksi pyydellä, katsotaan varmaan muita sitten vinoon?
Ohis
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 05:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 04:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 03:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 03:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:01"]
Miksei Karalahti puhunut blogissaan mitään veljestään? Joka on aikalailla rapajuoppo nykyään..
[/quote]
Miksi pitäisi? Onko sekin Jeren vika, jos veljensä on rapajuoppo?
[/quote]
Ei, mutta tyhmyys ja oman lapsensa vähättely on. Toivottavasti ei "saa" poikia.
[/quote]
Mistä sä tiedät että se vähättelee eikä vaan sano tosiasiaa? Miksi Jere ei saa haluta poikia lapsikseen?
[/quote]
Toki saa sanoa, mutta ei asiaa tuoda noin esille, tavalla, jonka esimerkiksi oma lapsi voi käsittää väärin. Samoin tämä uuden onnen hehkutus ja maininta siitä, ettei ole kokenut moisia onnentunteita, on lasta vähättelevää. Saati hänen vaimoaan.
[/quote]
Tuotahan tekee 99% ihmisistä jotka ovat seurustelleet/olleet naimisissa, eronneet ja nyt uudessa suhteessa. Ainahan se uusin rakkaus on se suurin ja ainoa todellinen rakkaus elämässä