Olen tunnettu suomalainen
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:31"]Nyt kun ap vietät perjsntai-iltaasi täällä vauvapalstalla, niin millainen on sitten normaali perjantaisi?
Voi luoja että mä nauroin tuolle metrin mittaiselle ravintolahemmolle, ja Nykäspeniskommentoijalle XD
[/quote]
Kieltämättä hyviä vetoja.
Nyt olen siis lomalla. Normaaliin iltaan kuuluisi siis: työtä tai syömistä jossakin hyvässä ravintolassa jokin nuori ja kaunis daami kainalossa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:04"]Oletko tyrkky wanna-bee vätys, vai tunnetaanko sinut ammattitaidoistasi?
[/quote]
Ammattitaidostani. Ja lehtien palstalta. Tuttujesi suusta.
Ap
[/quote]
Olet siis sama nolo pälvikalju-, keskivartalolihava törppö setämies, joka oli eilen kanava 5:n jaksossa klähmimässä nuorta naista, joka olisi ikänsä puolesta voinut olla vaikka tyttäresi? Hyi!
[/quote]
Edelleen olen komea.
Ap
[/quote]
Olet siis tämä susiruma ja heikkolahjainen, ulosottovelkainen naistenhakkaaja?
Mitä helvettiä sinä teet vauva-palstalla? Lopeta perseily ja Häivy!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:24"]teen vauvapalstalla vauvoja
[/quote]
Minäkin tykkään treenata niiden tekoa.
Ap
[/quote]
Lopeta jo Jani!!! Kyllä sun rahahuolet jo tunnetaan. Et sä enää ketään saa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:31"]Onko työsi rankkaa?
[/quote]
Välillä, mutta ammattitaitoni on niin kova että se helpottaa huomattavasti sitä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:31"]Janne Ahonen?
[/quote]
En ole.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:33"]Millaiset naiset ovat mieleesi?
[/quote]
20-35v, vaaleat/tummat, itsestään huolehtivat naiset.
Ap
Saatko paljon pesää ? Saisitko jos et olisi julkkis ?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:34"]oliko ex naisesi etukirjain S
[/quote]
Ei ollut.
Ap
Oletko se Antti Jokinen, joka sutaisi Krista Kososta weecee-tiloissa?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:35"]Moi, Mikko Leppilampi!
[/quote]
:D en ole, onneksi.
Ap
nukahdan kohta koska join liikaa halpaa punkkua huomenna ei onneksi duunia. eikä kyllä muinakaan päivinä, koska olen tyätön miäs
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:38"]Saatko paljon pesää ? Saisitko jos et olisi julkkis ?
[/quote]
Saan paljon ja saisin vaikka en olisi julkkis.
Ap
Hmmm.. no nyt kun nää aapeen vastaukset summaa yhteen, niin kyseessä on selvästi Janne Kataja.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:39"]Oletko se Antti Jokinen, joka sutaisi Krista Kososta weecee-tiloissa?
[/quote]
En.
Ap
Olet ihan takuulla Heikki Lampela, älä yritä valehella!
No kysy vuorostas meiltä av:laisilta jotain ku oot niin kiinnostunut meistä:)
Ratia, Valo tai Sarasvuo.
Mahdollisesti joku poliitikkomies.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:40"]Hmmm.. no nyt kun nää aapeen vastaukset summaa yhteen, niin kyseessä on selvästi Janne Kataja.
[/quote]
Noup. En kai se ole komea. Ei todellakaan.
Ap
enkä omista komeita tyylikk.alushousuja vaan kuluneita, rispaantuneita pelottimia
Moi, Mikko Leppilampi!