Olen tunnettu suomalainen
Kommentit (157)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:12"]Mikset vastaa, oletko Tauski? Sä käskit kysellä.
[/quote]
Anteeksi, jäi välistä. En ole.
Ap
Eikö ole rasittavaa jos sinut tunnistetaan koko ajan kadulla ja tekemisiäsi seurataan jatkuvasti?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:13"]Mitä hyötyjä siitä on, että on tunnettu?
[/quote]
Paljonkin. Saat palvelua ohi toisien, olet haluttu, ihailtu, saan naisia kaiken ikäisiä liiaksikin. Jne
Ap
Jos et kerran oo Tauski niin ei meitä sitten kiinnosta :|
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:04"]Oletko tyrkky wanna-bee vätys, vai tunnetaanko sinut ammattitaidoistasi?
[/quote]
Ammattitaidostani. Ja lehtien palstalta. Tuttujesi suusta.
Ap
[/quote]
Olet siis sama nolo pälvikalju-, keskivartalolihava törppö setämies, joka oli eilen kanava 5:n jaksossa klähmimässä nuorta naista, joka olisi ikänsä puolesta voinut olla vaikka tyttäresi? Hyi!
[/quote]
Edelleen olen komea.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:13"]Heikki lampela tai herra aarnio
[/quote]
En kumpikaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:13"]Jaa, tää on se puolikalju julkkiskokki... Hans Välimäki
[/quote]
En ole.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:14"]Saatko jotain mielihyvää ''huonosti voivista'' mammoista?
[/quote]
Enpä oikeastaan. Huomaan sen nyt. Aika tylsää.
Ap
Mies toteaa olevansa komea. Hupaisa klassikko. Veikkaan, että puhumme osapuilleen metrin mittaisesta ravintolahemmosta, jonka auto tukki ratikkaliikenteen.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:22"]Todella pitkä, ohut, vaalea.
Ap
[/quote]
Hahahahaha xD MATTI NYKÄNEN!!!!!
Ei voi olla kukaan muu!!!!! xD
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:18"]Eikö ole rasittavaa jos sinut tunnistetaan koko ajan kadulla ja tekemisiäsi seurataan jatkuvasti?
[/quote]
Kieltämättä sitäkin. Silloin kun haluaisi omaa rauhaa. Mutta yleensä julkaisuun on aivan ok. En ole mokaillut niin se ei ole niin ikävää kuin joillakin.
Ap
Oletko Renny Harlin?
Mitä mieltä olet siitä, että kaksi uusinta elokuvaasi on lytätty arvostelijoiden keskuudessa?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 00:19"]Mikä sinun koulutus on????
[/quote]
Minulla on useampi koulutus. Ja niiden paljastuttua tunnistaisitte minut. Olen alallani huippu. Ihan maailmallakin.
Ap
Tauski, älä hakkaa naisia. Älä ainakaan hääyönä.