Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naiset poistatte viiksihaituvat pois?

Vierailija
06.06.2014 |

Vai annatteko vain olla?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langalla. Ei kasva edes niin paljon karvaa enää kun ne irrottaa ihan juuresta :) ei satu

Vierailija
22/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ennen ollu, mut nyt päälle nelikymppisenä tämä riemu on osana. Olen vaalea ja mulle tulee joitakin oikein tummia haituvia, ne nypin pinsetillä. Harmittaa ihan vietävästi kun kerran kasvohoidon yhteydessä poisti ne muutamat haivenet vahalla ja olin eka tyytyväinen, mut siitähän se kasvu sitten oikein lähti ja alkoi noita tummia karvoja ilmaantumaan. nyt nypin eikä kukaan enää koske vahoilla tms mun naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? Conchitahan on nyt IN? Tosin aliaksensa Thomas Neuwirth on hyvin siloposkinen ja -leukainen jannu.  :-D

Vierailija
24/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä naamalle tarkotetuilla vahalapuilla :) ei mullakaan oo ku vaaleita haituvia mutta pari tummempaa huulien sivuilla häiritsee itseäni joten poistan ne

Vierailija
25/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Veetin kasvoille tarkoitettuja vahaliuskoja! Ne toimii kivasti, mutta vähän tietty kirpaisee... Mutta pinseteillä ei saa yhtä siistiä tulosta, ja kyllä sekin sattuu, ja kestää poistokin pidempään jos koittaa ottaa karvan kerrallaan.

Mulla on ollut "viikset" ihan yläasteelta saakka. Vaaleita haituvia, seassa muutama tummempi. Ne näkyy lähinnä auringonvalossa ja muuten kirkkaassa, mutta tykkään pitää ne poissa. Riittää että vahaan kerran kuussa tai harvemmin...

Vierailija
26/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langalla

Vierailija
27/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 08:30"]

Vastatkaa nyt oikeasti, pitääkö tässä nyt alkaa vanhemmiten varautumaan parranajoriitteihin vai onko teillä aina ollut karvoja kasvoissa?

[/quote]

Aina niitä on ollut, mutta kyllä niiden lisääntymisen todennäköisyys vanhemmiten kasvaa.

Itse olen käyttänyt pinsettejä, vahaa, höylää ja tarkkuusrajainta mitä milloinkin. Mikä tuo lankasysteemi on?

Vierailija
28/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattorilla. Ainoa kohde johon ko. laitetta käytän, säärikarvojen epilointiin menisi koko päivä.

Vierailija
29/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksummat tummat viiksikarvat nypin pinseteillä, samoin leuassa olevat tummat karvat. Ylähuulessa on myös ohutta, mutta tummahkoa karvaa, jonka ihan vaan höylään pois. Vaaleat karvat saa olla, paitsi monen sentin mittaiset.

Ja joo, viikset on ollu murrosikäisestä lähtien.

Vierailija
30/48 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinseteillä863

Vierailija
31/48 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla, kun tässä mun hengenpelastajaohjelmassa ne antaa kivasti katu-uskottavuutta. Vai oisko se kuitenkin rantsu-uskottavuus?

Vierailija
32/48 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäiset karvat otin pois pinseteillä. Uusien e-pillereiden myötä ei karvoja ole enää ollut.

Vierailija
33/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kasvaako teillä myös rintakarvat, näkyykö aataminomena, onko housuissa munat? Ei minulla mitään viiksiä kasva, koska olen nainen.

Vierailija
34/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 13:33"]

Mitä ihmettä? Kasvaako teillä myös rintakarvat, näkyykö aataminomena, onko housuissa munat? Ei minulla mitään viiksiä kasva, koska olen nainen.

[/quote]

No mulla kasvaa kyllä nännien ympärilläkin joitain karvoja. Munia ei ole, ja vartalo on muutenkin ihan naisellinen. Karvankasvu on vaan voimakasta vähän joka puolella. En nyt jaksa asiaa hirveästi ihmetellä, koska samaa lajiahan me ollaan miesten kanssa, vaikka eroja sukupuolesta johtuen löytyykin. Ei minulla kuitenkaan kokopartaa tai kunnon rintakarvoitusta kasva, kuten miehelläni, joka on esim. sääristä ja käsivarsista lähes karvaton. Jos minulla olisi yhtä vähäinen karvankasvu kuin hänellä, niin ei varmasti olisi naamassa yhtään ylimääräistä karvaa.

Vierailija
35/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinseteillä. Nyp-au-nyp-au-nyp-au-..

Mutta pahinta tässä on se, että ehdin kulkemaan viiksekkäänä naisena monta vuotta ennenkuin kiinnitin asiaan huomiota :(

Vierailija
36/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAksuimmat ja tummimmat nypin, valkoiset/läpinäkyvät hahtuvat annan olla.

Vierailija
37/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="07.06.2014 klo 08:30"]

Vastatkaa nyt oikeasti, pitääkö tässä nyt alkaa vanhemmiten varautumaan parranajoriitteihin vai onko teillä aina ollut karvoja kasvoissa?

[/quote]

Itselle ja kavereille noita alkoi tulla kasvoihin päälle nelikymppisenä, joten eiköhän ne hormoneista johdu.

[/quote]

Eikö se niin mene että naisilla iän myötä miessukuhormonien kasvu lisääntyy ja miesmäiset piirteet kukoistavat (karvankasvu, ääni matalenee ja viikset yms.)

Miehillä taas olin vastoin naissukuhormonien kasvu lisääntyy ja sitä kautta naismaiset piirteet (ääni kokeneen..)

Vierailija
38/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poista ku ei oo vielä tommosta ongelmaa..:D mut jos ois nii nyppisin pinseteil

Vierailija
40/48 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset