Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietän joka ilta aikani vessassa yksin itkien

Vierailija
06.06.2014 |

Tää on aivan hirveetä. Istun kylmillä vessan kaakeleilla ovi lukossa ja itken vaan kun ahdistaa! Ja ei oo pako fyysisestä väkivallasta, henkisestä on. En tiiä mikä vittu toi mun mies on. Kamala ainakin. Mutta kun en voi lähtee.

Tänään kuiskas mulle kun laitoin ruokaa, että nyt on perse levinnyt ja koita nyt ees. Sit kun letitin tytön tukan ni kommentti, että etkö yhtä lettiä osaa kauniisti laittaa. Pyykit kun ripustin ni tuli kommentoimaan, ettei hän halua noin nitten kuivuvan kun jää raitoja. Ja kaiken vitutuksen päälle join sit siiderin ja siihen mies ei sanonut mitään vaan mulkaisi halveksuvasti ja pudisteli päätään. Siis en kestä tätä.

Kun ei voi erota, niin mitä tässä voi tehdä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi erota?

Vierailija
2/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas ukko, juokse! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi erota?

Vierailija
4/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat pallo nilkassa.

Vierailija
5/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan popcornit, tämä ketju on hauskaa viihdettä.

Vierailija
6/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein voi selittää kun on niin monimutkanen kuvio. Liittyy tyhmästi tehdyt taloudellisiin ja sosiaalisiin suhteisiin liittyvät sitoumukset jo ennen avioliittoa ja oon vaan ollut tyhmä. Mä en vaan voi lähtee vaan tää pitää jotenkin kestää ja järjestää. Täys kulissiavioliitto ja lapset on kaikki. Mä oon paskaämpäri jottei ne ois. ap

Vierailija
7/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kovin ikävälle hänen käytös. Muistuttaa eksääni.. Hyvä kun itse pääsin hänestä irti. Muista: elämme vain kerran.

Vierailija
8/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vuoksi ei kannata jäädä huonoon suhteeseen: et varmaankaan halua, että lapsesi oppivat, että toista ihmistä kohtaan voi käyttäytyä noin? Lapset huomaavat kyllä jos vanhempi ei ole onnellinen. Oletko koskaan kysynyt, miksi miehesi tarkoituksella loukkaa?

Vierailija
9/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso henkinen halaus!

Olen niin kipakka luonteeltani että olisin nopeasti todennut noista pyykeistä että pese ja laita omat pyykkisi sitten. Perseen leviämiseen olisin vastaukseksi syönyt ihan mitä vaan lihottavaa ja sanonut että kasvattelen persettäni, siideriin mulkaisuun olisin mulkaissut takaisin.

Pöh, typerä ukko! Helpottiko yhtään kun kirjoitit tänne?

Jos ihan oikeasti itket päivitääin miehesi toimintaa oletko puhunut hänelle? Jos mitään ei tapahdu niin harkitse haluatko olla ihmisen kanssa joka ottaa eikä ollenkaan anna?

Vierailija
10/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne :( voisitkohan soittaa terveysasemalle ja pyytää ajan lääkärille/psykiatrille?

Oletko aivan varma että et voi lähteä? Onko miehesi aina sulle tuollainen, eikö ikinä kiltti?

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
11/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ukollesi et se on peräreikä! Ala sanomaan takasin ja pidä puolesi. Jos teil on lipputanko vedä sen kalsarit sinne kuivumaan :D

Vierailija
12/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään olette olleet yhdessä/minkä ikäisiä lapsenne on? Et voi jäädä tuohon liittoon ikuisiksi ajoiksi, jossain vaiheessa on pakko lähteä vaikka taloudelliset ja sosiaaliset asiat olisivatkin vaikeita.

Vierailija
13/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vaan tavallista, silitän sukat ja kalsarit ja päin sitä menee kaikki. Tosi pedantti ja ihan siis yäk. En jaksa ees kertoa, kauhee tyyppi. Nää hetket kun voin itkee ja kuunnella musiikkia ja vaipua johonkin omaan maailmaan on tärkee mua hengissä pitävä voima. Edustusvaimo silmät punasina tyhjässä poreammeessa vetää salaa ostettua viiniä ja kirjottaa vauvan palstalle. Tää ei tuu kestään tää mun elämä ei vittttu saatana kiinnosta enää mikään! ap

Vierailija
14/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano takas äläkä ole mikään sylkykuppi. Ukkos voi ite tehä täydelliset lettinsä, ripustaa pyykkinsä jne. Ja perseen leviämiskommenteille voit haistattaa paskat. Ylös sieltä kaakeleilta ja jätä omaan arvoonsa tollaset.

Vierailija
15/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi erota lasten takia, ei ole hyvä syy! Lapset kärsii jos vanhemmat riitelee jatkuvasti. Sinun ei tarvitse kuunnella tuollaista!

Vierailija
16/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voithan sä antaa samalla mitalla takaisin. Miksi oot tollanen vässykkä

Vierailija
17/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi hyvä syy, miksi ei kannata hankkia lapsia.

Vierailija
18/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii vedestä tyhjä poreamme. Mua hävettää aivan vitusti sanoa, mutta oon siis nuori. 26-vuotias mä ja mies on vanhempi, vähän päälle nelkyt. Voi ku en tiiä miten osaisin puhua ettei ny voi paljastuu.... :( Eli tämmönen tavallinen otetaan nuori ja nätti vaimo edustamaan kun ite on tyhmä ja rikas narsisti ja sitten esitetään jonkunlaista ja tyttö uskoo ja lapset tulee ja kaikki meneekin sit ihan toisin, idylli kaukana.. ap ps. kiitti sympatioista!

Vierailija
19/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tapa keskustella. Olet onnekas löysit miehen joka puhuu suoraan. Ei hän tahallaan mitään sano, tietämättään. On samanlainen kuin minun kaverit.

Vierailija
20/49 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus havahdut ja tajuat, että olisi pitänyt erota jo aikoja sitten, mutta valitsit toisin, hukkasit vain hyvät vuotesi ja tuhosit lastesi elämän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän