Naiset! Mitä mieltä olette työttömästä miehestä?
Noin niinkuin kumppanina?
Jos kyseessä on tyytyväinen elämäntapatyötön, vapaa sielu
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vuosi on vaihtunut mutta palstan teemat ja kirjoittajat eivät. Ja veikkaan vahvasti, että tämäkin tyyppi on täällä edelleen seuraavan kerran vuoden vaihtuessa ilman naista.
Miten vuodenvaihde voisi vaikuttaa kirjoittajiin? Oletko hieman vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mulla ja työttömällä olisi kovin paljon yhteistä. Ja tarkoitan nyt ns elämäntapatyötöntä, ihmistä joka ei edes halua töihin. Eli kyllä se olisi aikamoinen turn off.
Entä jos mies olisi lottomiljonääri esim 20 milj, eikä ikinä haluaisi mennä töihin? Olisiko teillä yhteistä ja jos niin mitä?
Hyvä kysymys. Päivät pitkät jahdillaan loikoileva mies ei kiinnostaisi siltikään. Sen sijaan vaikka hyväntekeväisyystyötä tekevä on aivan ok. Samoin ei haittaa työttömyysjaksot jos kuitenkin päämäärä on työllistyä tai tekee edes jotain. Tunnen muutaman elämäntapatyöttömän ja voin kertoa ettei arvomaailma kohtaa ollenkaan. Suhteesta ei tulisi yhtään mitään. Pelkkää riitaa vaan.
Huolisitko miehen, jotka olisi ollut pitkään työttömänä mutta aktiivisesti hakenut töitä? Työttömyyshän ei yleensäkään johdu mistään arvoista vaan siitä ettei työmarkkinoilla ole töitä kaikille. Olen itse korkeastikoulutettu mutta työtön. Muutkin työt kelpaisivat, mutta sieltäkin tulee vain eioota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mulla ja työttömällä olisi kovin paljon yhteistä. Ja tarkoitan nyt ns elämäntapatyötöntä, ihmistä joka ei edes halua töihin. Eli kyllä se olisi aikamoinen turn off.
Entä jos mies olisi lottomiljonääri esim 20 milj, eikä ikinä haluaisi mennä töihin? Olisiko teillä yhteistä ja jos niin mitä?
Hyvä kysymys. Päivät pitkät jahdillaan loikoileva mies ei kiinnostaisi siltikään. Sen sijaan vaikka hyväntekeväisyystyötä tekevä on aivan ok. Samoin ei haittaa työttömyysjaksot jos kuitenkin päämäärä on työllistyä tai tekee edes jotain. Tunnen muutaman elämäntapatyöttömän ja voin kertoa ettei arvomaailma kohtaa ollenkaan. Suhteesta ei tulisi yhtään mitään. Pelkkää riitaa vaan.
Huolisitko miehen, jotka olisi ollut pitkään työttömänä mutta aktiivisesti hakenut töitä? Työttömyyshän ei yleensäkään johdu mistään arvoista vaan siitä ettei työmarkkinoilla ole töitä kaikille. Olen itse korkeastikoulutettu mutta työtön. Muutkin työt kelpaisivat, mutta sieltäkin tulee vain eioota.
Kyse on myös siitä, mitä vapaa ajalla tekee. On eri asia olla työtön työnhakija, joka voivottelee omaa tilannettaan työnhaun ohella kuin työnhakija, joka työnhaun ohessa skannaa yrittäjyyden/kevytyrittäjyyden/freelanciuden mahdollisuuksia.
Eri
Ei haittais. Työ ei ole ihmisyyden mitta, elämässä paljon tärkeämpiäkin asioita.
Voin kertoa, että eivät ole hyvää mieltä. Ainakaan kumppaniehdokkaana.
Mulla on erinäisistä syistä työttömyyttä viimeisen kymmenen vuoden ajasta 75%. Se tarkoittaa siis sitä, että ei ole oikein mitään ammattia. työhistoriaa ja suurimman osan ajasta olen ollut työtön. Taustalla ei ole mitään suurta syytä. Sen mitä olen kokeillut deittailla niin ei tämän taustan omaavalla miehellä oikein ole mahdollisuuksia. Ymmärrän sen toki. Maailma on kilpailua täynnä ja mä kilpailen niiden normaalien, työssäkäyvien miesten kanssa. Jos naisen yksi arvoista on työssäkäynti, kuten useimmilla on, niin miksi he mu valitsisivat?
Kyse on ahkeruudesta. Se ei ole vika, jollei parempaa työpaikkaa saa. Vika on silloin, kun ei edes yritä hankiia edes sitä suojatyöpaikkaa.